بهترین سایت های دانلود رایگان کتاب خارجی [آپدیت 1402]

در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین سایت های دانلود رایگان کتاب خارجی بپردازیم. اگر شما فرصت کافی برای جستجوی بهترین سایت های دانلود رایگان کتاب الکترونیک را ندارید، این مطلب را دنبال کنید. این لیست با معرفی دیگر سایت های دانلود رایگان کتاب خارجی توسط خوانندگان این مطلب، بطور پیوسته بروز خواهد شد. یکی از بهترین راه ها برای دانلود رایگان کتاب انگلیسی استفاده از سایت های دانلود رایگان کتاب است که در این مقاله 10 تا از بهترین سایت های دانلود کتاب به شما معرفی شده است .

چرا دانلود کتاب ؟!

ما راه‌های زیادی برای یادگیری بیشتر در مورد جهان در اختیار داریم، مانند تحصیل، کار، صحبت با دوستان، شرکت در دوره‌ها و سخنرانی‌ها، مسافرت و البته خواندن کتاب! برای هر فرد دوستدار کتاب، خواندن یک کتاب موردعلاقه همراه با یک فنجان چای یا قهوه در وقت آزاد بسیار آرامش‌بخش است. حال علاقه مندان زیادی خواندن کتاب دارد ، بسیاری دوست دارند که از کتاب الکترونیکی استفاده کنند و بسیاری به کتاب های خارجی و دانلود رایگان کتاب های انگلیسی برای آشنایی با سایر فرهنگ ها علاقه دارند .

کتاب الکترونیکی

با پیشرفت فناوری، همه افراد از گوشی‌های هوشمند، لپ‌تاپ‌ها، تبلت ها(مناسب ترین راه برای خواندن کتاب الکترونیکی) و سایر گجت ها استفاده می‌کنند. تمام افراد به جدیدترین فناوری‌ها وابسته بوده و از آن‌ها استفاده می‌کنند تا کارشان را به بهترین نحو ممکن انجام دهند. در اینکه این فناوری‌ها حجم کار را کاهش می‌دهند، هیچ شکی وجود ندارد. در هر زمینه‌ای از قبیل بانکداری، تجارت، آموزش، سرگرمی، بازاریابی، علوم کامپیوتر و … از این فناوری‌ها به‌منظور پردازش و مدیریت داده‌ها استفاده می‌شود. به‌عبارت‌دیگر، گوشی‌های هوشمند در میان تمام افراد به‌ویژه جوانان بسیار محبوب و پرطرفدار هستند. علاوه بر این، همه ما از گوشی و کامپیوتر برای سرگرمی هم استفاده می‌کنیم. اما در مورد دیگر، دانشجویان از این ابزارها برای مطالعات و کارهای درسی‌شان بهره می‌برند. دانشجوها از گوشی‌های هوشمند و کامپیوترها در ایجاد یادداشت‌ها، پاورپوینت‌ها، مطالعه کتاب الکترونیکی در موضوعات مختلف و دیگر موارد استفاده می‌کنند. تمام این موارد به بهتر و آسان‌تر شدن زندگی دانشجویی کمک بسیاری می‌کنند. همان طور که گفته شد استفاده از کتاب الکترونیکی راحت ترین راه برای مطالعه دانش جویان است به گونه ایی که دیگر نیازی به مکان فیزیکی برای نگه داری کتاب ندارند از این رو به راحتی از ابزار هوشمند خود کتاب الکترونیکی را دانلود می کنند و تمامی کتاب ها را یکجا و همراه ذخیره دارند . سایت هایی برای دانلود کتاب از آمازون و دیگر فروشگاه های کتاب وجود دارد که به راحتی می توان بدون پرداخت هیچ هزینه ایی آن ها را تهیه کرد . اینترنت امکان خرید کتاب از آمازون و خرید کتاب انگلیسی را برای تمامی دانشجویان فراهم ساخته است .

بهترین ‌سایت‌های دانلود رایگان کتاب خارجی

در این آموزش، ما به معرفی بهترین وب‌سایت‌هایی که می‌توان به‌سادگی کتاب زبان اصلی الکترونیکی را به‌صورت دانلود رایگان دریافت کرد ، توضیح خواهیم داد. کتاب الکترونیکی نسخه غیرملموس کتب موجود در فرمت دیجیتال هستند. دانشجویان کتاب الکترونیکی را برای مطالعه ترجیح می‌دهند؛ زیرا در اختیار داشتن این نسخه از کتاب‌ها در گوشی‌ها و لپ‌تاپ‌ها آسان است. همچنین باعث صرفه‌جویی در هزینه‌ها می‌شود. بنابراین، بهتر است که این کتب به‌صورت رایگان از اینترنت دانلود شوند. اگر شما مطالعات آنلاین را آغاز کرده‌اید و با منابع جستجو و دانلود کتاب الکترونیک رایگان آشنا نیستید، نگران نباشید؛ زیرا در این مقاله ما برخی از بهترین وب‌سایت‌های جستجو و دانلود رایگان کتاب انگلیسی و دانلود کتاب دانشگاهی را معرفی خواهیم کرد.

1. IranPaper.ir

ایران پیپر یک سایت ایرانی دانلود کتاب خارجی است که بیش از 5 میلیون کتاب شامل خرید کتاب های آمازون و گوگل پلی را با قیمت پایینتر از این فروشگاه های کتاب به فروش می رساند. علاوه بر این، در این سایت بیش از یک میلیون و ششصد هزار کتاب رایگان الکترونیک خارجی از منابع مختلف جمع آوری شده است. همگی این کتاب ها تنها با یک ثبت نام ساده و بدون هیچ محدودیتی قابل دریافت است. برای دانلود رایگان این کتاب ها، در صفحه اصلی سایت ایران پیپر بر روی تب “جستجوی کتاب” کلیک کنید. سپس از منوی کشویی، “کتاب های رایگان” را انتخاب کنید. در فیلد جستجو، بخشی از عنوان کتاب خود را به انگلیسی وارد و بر روی دکمه جستجو کلیک کنید. در نهایت بر روی یکی از لینک های دانلود رایگان کتاب کلیک کنید.


دانلود رایگان کتاب از ایران پیپر

2. FreeBookSpot.es

دانلود رایگان کتاب انگلیسی از ایبوک رالی

سایت FreeBookSpot یکی از بهترین‌ سایت های دانلود رایگان کتاب خارجی است. این وبگاه، مجموعه عظیمی از کتاب الکترونیکی رایگان در بیش از 100 زمینه موضوعی مختلف برای کاربران فراهم کرده است. حدود 4500 کتاب الکترونیکی در موضوعات برنامه‌نویسی، مهندسی، ستاره‌شناسی، داستانی، علمی و … در این سایت موجود است. در این وبگاه دانلود کتاب‌ بدون نیاز به ثبت‌نام امکان‌پذیر است و شما می‌توانید کتب را بر اساس عنوان، نام نویسنده، شابک و زبان جستجو کنید. در این سایت بخش‌هایی با عنوان پرطرفدارترین کتب و آخرین کتب دانلود شده نیز موجود است. دانلود کتاب از اهمیت بسازیی برخوردار است و استفاده از سایت های جامع دانلود رایگان کتاب انگلیسی بسیار مفید و سود مند خواهد بود .

معرفی سایت های دانلود رایگان کتاب انگلیسی

3. Google Play Books

ایبوک رالی دانلود رایگان

فروشگاه کتاب زبان اصلی Google Play بزرگ‌ترین مجموعه از اپلیکیشن های آندرویدی خرید کتاب اورجینال است اما بیشتر افراد اطلاع ندارند که آن‌ها همچنین می‌توانند کتاب الکترونیکی رایگان فراوانی در ژانرها و زبان‌های متنوع را از این فروشگاه دانلود کنند. گوگل ادعا می‌کند که Google Play Books بزرگ‌ترین مجموعه کتاب الکترونیکی در جهان شامل بیش از ۵ میلیون عنوان می‌باشد! این فروشگاه به کاربران امکان خرید PDF کتاب‌ خارجی را در دسته‌بندی‌های مختلف از قبیل پرفروش‌ترین‌ها، کلاسیک‌ها و دیگر موارد فراهم می‌کند. در این سایت شما می‌توانید نظرات و نقد و بررسی‌های دیگر کاربران در مورد کتاب‌ها را مشاهده کرده و با توجه به رتبه داده‌شده به کتب توسط خوانندگان در مورد اینکه چه کتبی محبوب و پرطرفدار هستند و بایستی آن‌ها را برای مطالعه و دانلود در اولویت قرار دهید، تصمیم بگیرید. یکی از راه ای دانلود رایگان کتاب انگلیسی استفاده از اپلیکیشن های گوشی می باشد .

آیا کتاب مد نظرتان در هیچ سایتی موجود نیست؟

4. ManyBooks.Net

ایبوک رالی دانلود رایگان

سایت دانلود رایگان کتاب خارجی ManyBooks بیش از ۳۳ هزار کتاب الکترونیکی رایگان به زبان‌های مختلف در دسترس هستند. در این سایت شما می‌توانید کتب الکترونیک جدید را بر اساس عناوین برگزیده، عناوین پیشنهادشده توسط دیگر کاربران یا با توجه به نقد و بررسی‌های اخیر خوانندگان در مورد کتب مطالعه شده کاوش نمایید. همچنین امکان سرچ و دانلود بر اساس ژانر، عنوان، نویسنده و زبان نیز فراهم است. در این وبگاه، دانلود کتاب آنلاین به‌صورت کاملاً سازمان‌یافته و در موضوعاتی مانند هنر، کلاسیک، ماجراجویانه، درام، فانتزی، کامپیوتر و … در دسترس قرار دارند. همچنین، می‌توانید از طریق ایمیل عضو سایت شده و کتاب های الکترونیک رایگان را در ایمیل خود دریافت کنید. علاوه بر این، آپلود کتب توسط کاربران و بدین ترتیب ارتقاء مجموعه وبگاه نیز امکان‌پذیر است. کتب این سایت در فرمت‌های مختلفی از قبیل PDF، EPUB، MOBI، TXT و برخی فرمت‌های مخصوص دیگر نیز قابل دانلود می‌باشند. دانلود رایگان کتاب انگلیسی به راحتی در این سایت امکان پذیر است .


5. Free-eBooks.com

ایبوک رالی دانلود رایگان

در این سایت علاوه بر بیش از ۵۳۰۰ کتاب الکترونیکی، شما قادر هستید مجلات عمومی و مگزین های موردعلاقه‌تان را نیز به‌صورت کاملاً رایگان دریافت نمایید. همچنین کاربران می‌توانند کتاب‌های خود را در سایت بارگزاری کرده تا توسط دیگران مطالعه شوند. برای دانلود کتاب از این وبگاه نیز نیازی به ثبت‌نام نیست. یکی از سایت های دانلود رایگان کتاب انگلیسی می باشد که به راحتی امکان دسترسی به کاربر برای دانلود کتاب علمی را می دهد .

6. Free-eBooks.net

ایبوک رالی دانلود رایگان

سایت دانلود رایگان کتاب خارجی Free-eBooks بهترین مکان برای جستجوی آثار نوآورانه و برجسته نویسندگان تازه‌کار است. شامل کتاب الکترونیکی رایگان در ژانرها و موضوعات گوناگون از جمله داستانی، طنز، رمزآلود، درام، تجارت، علمی و بسیاری موارد دیگر می‌باشد. اگر شما می‌خواهید کتابتان را در این سایت منتشر کنید، می‌توانید به‌صورت رایگان عضو شوید. با استفاده از قابلیت سرچ این سایت کاربران قادر هستند کتاب‌ها را بر اساس عنوان کتاب یا نام نویسنده آن جستجو کنند. آپشن دیگر این وبگاه برای یافتن کتب، استفاده از بخش‌های مختلف آن مانند ۱۰ کتاب برتر، جدیدترین کتب شنیداری، کتب برگزیده و آخرین کتب منتشرشده است. کتاب موردنظرتان را پیدا، روی دکمه DOWNLOAD کلیک و فرمت دلخواه (PDF, EPUB, Kindle) را انتخاب کنید؛ اما به نظر می‌رسد فقط فرمت PDF رایگان است و فرمت‌های EPUB و Kindle فقط برای کاربران ویژه می‌باشد. دانلود کتاب با فرمت pdf این روز ها بین دانشجویان بسیار رایج شده است که البته این سایت دانلود رایگان را به راحتی در اختیار کاربران قرار داده است .


7. Internet Archive

ایبوک رالی دانلود رایگان

این کتابخانه دیجیتال غیرانتفاعی با شعار «دسترسی جهانی به تمام دانش»، مجموعه‌ای از بیش از ۱۲ میلیون کتب و متون الکترونیک، کتب صوتی، تصاویر، ویدئوها و نرم‌افزارهای رایگان می‌باشد. علاوه بر این شما می‌توانید با یک ثبت‌نام رایگان و ساده در این سایت، به بیش از ۵ میلیون کتاب مدرن دسترسی پیدا کنید. این سایت دانلود کتاب pdf شامل ایبوک هایی به زبان‌های مختلف از قبیل انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، اسپانیایی و عربی است. همچنین، شما می‌توانید کتاب‌ها را بر اساس دفعات مشاهده، عنوان یا تاریخ انتشار مرتب کنید. مجموعه کتب و متون الکترونیک این کتابخانه دیجیتال مجموعه‌هایی از منابع کتابخانه‌های عمومی، کتابخانه‌های دانشگاهی، ژورنال‌ها، مگزین ها و دیگر منابع و وب‌سایت‌های آمریکایی، کانادایی و دیگر کشورهای سراسر جهان را دربرمی گیرد. کاربران می‌توانند کتب موردنظرشان را در فرمت‌های PDF، EPUB، TXT، MOBI یا فایل تورنت دانلود کنند. همچنین امکان آپلود کتب توسط کاربران عضو سایت نیز فراهم است. یکی از بهترین سایت های دانلود رایگان کتاب انگلیسی را به شما در این قسمت معرفی کرده ایم .

8. Open Library

ایبوک رالی دانلود رایگان

این سایت به‌عنوان پروژه‌ای از Internet Archive، کاتالوگی از اغلب کتاب‌های منتشرشده زیر چاپ و خارج از چاپ در کتاب‌فروشی‌ها و کتابخانه‌های دنیاست. شامل حدود ۱٫۷ میلیون ایبوک در مجموعه خود می‌باشد. این کتب الکترونیک، نسخه‌های اسکن شده و همچنین دیگر فرمت‌های کتب را دربرمی گیرد. کاربران عضو، امکان همکاری با این وبگاه از طریق افزودن کتب جدید یا ویرایش برخی اطلاعات کتب موجود را دارند. اگر نسخه‌های اسکن شده کتاب‌ها در این سایت موجود نباشد، این تارنما کاربران را به سایت‌های دیگر برای دانلود کتاب یا خرید آن کتب هدایت می‌کند. شما می‌توانید کتاب‌ها را بر اساس موضوع آن‌ها از قبیل هنر، علمی تخیلی، رمان، تاریخی، مذهبی و … یا از طریق جستجو بر اساس عنوان، نام نویسنده، یا اطلاعات و جزئیات کتاب مانند شابک یا نام ناشر جستجو و پیدا کنید. برخی از کتب این سایت را می‌توان مستقیماً و بدون نیاز به ثبت‌نام به‌صورت آنلاین مطالعه کرد یا آن‌ها را در فرمت‌های PDF، EPUB، TXT، MOBI، ZIP دانلود کرد؛ اما برای مطالعه آنلاین، دانلود کتاب انگلیسی یا به امانت گرفتن برخی دیگر نیاز به عضویت در سایت می‌باشد. اگر کتاب موردنظر شما در دست امانت باشد، شما می‌توانید وارد اکانت خود شده و به لیست انتظار برای امانت کتاب ملحق شوید یا دیگر ویرایش های کتاب را بررسی کنید.


9. GetFreeeBooks.com

ایبوک رالی دانلود رایگان

در این سایت نیز امکان اشتراک از طریق پست الکترونیک و دریافت کتب الکترونیک در ایمیل فراهم می‌باشد. در این تارنما کتاب‌هایی در موضوعات گوناگون قابل‌دسترس است و نیازی به ثبت‌نام برای دانلود کتاب‌ ها ندارد. امکان دانلود رایگان کتاب را به راحتی در اختیار کاربر می گذارد .

10. FreeTechBooks.com

ایبوک رالی دانلود رایگان

این مورد یکی از سایت‌های محبوب برای دانلود کتاب الکترونیکی، کتب درسی و یادداشت‌های کلاسی رایگان در حوزه علوم کامپیوتر است. کتب الکترونیک موجود در این وب‌سایت عمدتاً در زمینه فناوری، طراحی وب، زبان‌های برنامه‌نویسی، ریاضیات، پایگاه داده، سیستم‌های عامل و دیگر موضوعات مرتبط می‌باشد. شما می‌توانید کتاب‌ها را بر اساس دسته‌بندی موضوعی، نویسندگان، ناشران یا مجوزها کاوش نمایید. در حال حاضر شامل ۱۲۱۱ کتاب الکترونیکی رایگان می‌باشد و این مجموعه در حال افزایش است. این وبگاه، شامل بخشی تحت عنوان محبوب‌ترین کتاب‌ها نیز هست. اغلب ایبوک ها در فرمت PDF در دسترس هستند.


11. FreeComputerBooks.com

ایبوک رالی دانلود رایگان

اگر شما به موضوعات مربوط به کامپیوتر و موبایل علاقه دارید، این سایت بهترین گزینه دانلود رایگان کتاب خارجی است. این سایت همچنین ایبوک هایی را در زمینه انواع زبان‌های برنامه‌نویسی (C, C++, C#, JS, HTML, JAVA, Python)، مهندسی الکترونیک، شبکه، مایکروسافت، لینوکس، پایگاه داده، ریاضیات و … فراهم کرده است. بیشتر مخاطبان و کاربران این وبگاه، دانشجویان رشته‌های علوم کامپیوتر و الکترونیک هستند. علاوه بر ایبوک، این سایت شامل ویدئوهای آموزشی و درسی برای یادگیری زبان‌های برنامه‌نویسی و دیگر مهارت‌های مرتبط می‌باشد. ساختار این سایت بسیار سازمان‌یافته و مرتب است و کتب بر اساس ۱۳ موضوع اصلی و بیش از ۲۰۰ زیرشاخه موضوعی طبقه‌بندی‌شده‌اند. دانلود کتاب رایگان یکی از بهترین و مناسب ترین راه ها برای دانشجویان و علاقه مندان به خرید کتاب زبان اصلی است .

12. Book Boon

ایبوک رالی دانلود رایگان

این یک سایت بسیار خوب برای دانلود رایگان کتاب انگلیسی و منابع آموزشی از قبیل بیش از ۱۰۰۰ ایبوک و تکست بوک رایگان است. موضوعات کتب آن شامل حسابداری، بازاریابی، اقتصاد و امور مالی، مهندسی، فناوری اطلاعات و برنامه‌نویسی، حقوق، علوم طبیعی، ریاضیات و آمار، استراتژی و مدیریت، مشاوره کاری و تحصیلی، زبان‌های خارجه و … می‌باشد. کتب موجود در این سایت بسیار باکیفیت هستند و برای دانلود آن‌ها نیازی به ثبت‌نام یا ساخت حساب کاربری نیست. این سایت شامل بخش‌های پرطرفدارترین کتاب‌ها، کتب جدید، پیشنهاد ویراستار و کتب دارای بالاترین رتبه و همچنین یک دکمه دانلود کتاب در صفحه اصلی برای دانلود سریع می‌باشد. برخلاف سایر وب‌سایت‌های دانلود رایگان کتاب که فرمت‌های خروجی مختلفی برای دانلود در اختیار کاربر می‌گذارند، کتب این سایت فقط در فرمت PDF قابل دانلود هستند. این وبگاه همچنین شامل یک مجموعه پرمیوم کتب الکترونیک در حوزه بیزینس و تجارت است که مخصوص کاربران ویژه می‌باشد؛ اما امکان بهره‌مندی از تریال رایگان یک‌ماهه این بخش وجود دارد. مخاطبان اصلی این وبگاه دانشجویان هستند.


13. Scribd.Com

ایبوک رالی دانلود رایگان

دیگر سایت دانلود رایگان کتاب خارجی Scribd است. این سایت در واقع یک سایت اشتراک‌گذاری فایل‌های مختلف می‌باشد. شامل بیش از ۱ میلیون کتاب دیجیتال و کتاب صوتی از بیش از ۱۰۰۰ ناشر می‌باشد. علاوه بر این، بیش از ۶۰ میلیون انواع مدارک اعم از کتب غیرداستانی، حل‌المسائل و راهنماهای آموزشی، مجلات، مقالات علمی پژوهشی، کتاب صوتی، اسناد و مدارک، روزنامه‌ها و مجلات، مقالات و مطالب خبری، بروشورها، اسناد حقوقی و تجاری، اسناد دولتی، کمیک‌ها، خاطرات، نامه‌ها، ارائه‌ها، نوشتارهای خلاقانه، فرم‌های حقوقی، نقشه‌ها، نشریات ادواری، گزارشات، تحقیقات علمی، رزومه‌ها و سی وی‌ ها، نقد و بررسی‌ها، سخنرانی‌ها، تألیفات و کارهای درسی و را دربرمی گیرد. این وبگاه شامل بیش از ۸۰ میلیون کاربر از بیش از ۱۹۴ کشور است. دارای نرم‌افزارهای مخصوص رایانه‌های شخصی، گوشی‌های هوشمند و تبلت های آندرویدی و IOS، کیندل فایر، NOOK می‌باشد. فرمت فایل های موجود در این سایت بسیار متنوع است مانند PDF، Excel، Word، PPT، txt و …

14. EbookRally.ir

ایبوک رالی دانلود رایگان

ایبوک رالی به جرئت کاملترین سایت دانلود کتاب خارجی در ایران است. در این سایت حدود 10 میلیون کتاب خارجی برای دانلود قرار داده شده است! تمامی این کتاب ها با بهترین قیمت و بسیار پایینتر از قیمت دلاری کتاب در سایت های مرجع قرار داده شده است. به عنوان مثال کتابی که در فروشگاه آمازون با تبدیل ریالی قیمت، بیش از دو میلیون تومان به فروش می رسد، در ایبوک رالی تنها با مبلغ ۲۵ هزار تومان عرضه می شود!! جهت خرید کتاب خارجی از آمازون اینجا کلیک کنید. برای دانلود کتاب خارجی از سایت ایبوک رالی تنها کافی است بخشی از عنوان کتاب را در کادر جستجوی سایت وارد کنید.



علاوه بر این، این امکان در سایت ایبوک رالی قرار داده شده که اگر کتاب مد نظر خود را با جستجو در سایت ایبوک رالی پیدا نکردید، با کلیک بر روی گزینه سفارش کتاب، کتاب درخواستی خود را سفارش دهید. سالور های با تجربه این سایت، کتاب مد نظر شما را پیدا کرده و در اختیارتان قرار می دهند!

پیشنهاد شما؟

در صورتی که شما در جستجوهای های خود به سایت دانلود رایگان کتاب خارجی خوبی برخوردید که لیاقت قرارگیری در این لیست دارد، در نظرات بیان کنید تا با توضیحات کامل در بروز رسانی های بعدی این مطلب قرار گیرد.

مطالعه کنید: ترجمه کتاب

ترجمه مقاله | دانلود مقاله | دانلود کتاب ورزشی انگلیسی | خرید اکانت embase | ترجمه فارسی به انگلیسی | ترجمه فوری | ترجمه فارسی به انگلیسی قیمت | ترجمه تخصصی | خرید اکانت uptodate | مقاله نویسی | دانلود کتاب عاشقانه خارجی | دانلود کتاب داستان انگلیسی | خرید کتاب آموزش هک | دانلود رمان صوتی | دانلود کتاب تاریخی انگلیسی | خرید کتاب الکترونیکی | خرید کتاب صوتی | خرید کتاب برنامه نویسی | خرید کتاب دیجیتال | کتاب خارجی روانشناسی | دانلود کتاب آشپزی خارجی | دانلود کتاب کامپیوتر زبان اصلی | دانلود کتاب رمان خارجی | پلورال سایت | دانلود کتاب زبان انگلیسی | جستجوی پتنت | بررسی سرقت ادبی | دانلود رایگان کتاب | بهترین سایت ترجمه | سایت لیندا | چکیده مقاله | خرید کتاب پزشکی | دانلود کتاب کودک خارجی | دانلود کتاب pdf | خرید کتاب پزشکی زبان اصلی | خرید کتاب کمیک اورجینال | دانلود کتاب دانشگاهی | کتاب لاتین | خرید کتاب زبان اصلی | خرید کتاب اورجینال پزشکی | درخواست کتاب | دانلود کتاب آنلاین | خرید کتاب اورجینال | خرید کتاب انگلیسی | خرید رمان انگلیسی اورجینال | دانلود کتاب از گوگل بوک | دانلود کتاب | سفارش کتاب از آمازون | خرید PDF کتاب‌ خارجی | دانلود کتاب از آمازون | نرم افزار گرامرلی | OnePetro | شرایط آزمون وکالت | شرایط تحصیل در ایتالیا | شرایط تحصیل رایگان در آلمان | بورسیه تحصیلی | شرایط تحصیل در آمریکا | شرایط تحصیل در اتریش | چاپ کتاب | مهاجرت به کانادا | ریسرچ ‏گیت | پروپوزال | انجام پایان نامه | انواع مقالات علمی | رزومه کاری | علم سنجی | پایگاه اطلاعات Journal Citation Reports | پایگاه اطلاعاتی JaypeeDigital | پایگاه وایلی | پایگاه IEEE | ترجمه مقاله تخصصی | کلینیکال کی | دانلود استاندارد | دانلود پایان نامه | ساینس دایرکت | گوگل اسکولار | اسکوپوس

80 دیدگاه دربارهٔ «بهترین سایت های دانلود رایگان کتاب خارجی [آپدیت 1402];

  1. فک میکردم حرفه ای و منصفانه عمل میکنید.
    سایت هایی مثل لیب گن و بوکز و اس سی آی هاب .
    کتابهای رایگان ایران پیپر رو بزنید ببینید شما رو به کدوم لینک میبره.

    پاسخ
  2. بسیار عالی بود.
    ممنون از شما. اطلاعات پراکنده ای داشتم، ولی شما بخوبی اون رو دسته بندی کردید.
    سایر دوستانی که کامنت میزارن، اگر اطلاعات بیشتری دارن، بزرگواری کنن و اطلاعات تکمیلی برای این موضوع اضافه کنن، خیلی محبت کردن.

    پاسخ
  3. سلام خدا قوت، سایت به روزی دارید.
    سایت جامعی هستش در تمامی زمینه های تحصیلی.
    ممنون.

    پاسخ
  4. من هم به نوبه خودم از سایت خیلی خوبتون تشکر میکنم. اصلا فکر نمیکردم کتابم پیدا بشه چه برسه با این قیمت!! فوق العاده اید.

    پاسخ
  5. سلام
    سایت libgen.io واقعا سایت بی نظیری هست .
    کمتر کتابی رو توی این سایت پیدا نکردم!
    با معرفی شما حتما به درد دوستان خواهد خورد.

    پاسخ
  6. اقا این ایران پیپر فوقو العادست تو بقیه سایت ها کتابو پیدا نمیکرد ولی تو ایران پیپر پیدا کرد داداش دمت گرم خیلی عالی بود ایشالا عاقبت به خیر شی

    پاسخ
  7. ایران پیپر کارت درسته. من معمولا یه سری کارگاه برگزار می کنم و توش این سایت ها رو به بچه ها معرفی میکنم.البته سایت های خوب دیگه ای هم هست مثل freecomputerbooks.com و dmaktab.com یا http://www.bookbub.com/ebook-deals/free-ebooks بازهم اگر سایتی پیدا کردم حتما باهاتون شیر میکنم

    پاسخ
  8. ممنون سایت شما از سایتهای بزرگر بود که اطلالت سرنخی به آدم میده و آدم رو به منبع کسبع اطلاعات وصل میکنه. سپاسگزارم

    پاسخ
  9. سلام، این خارجی ها هیچی رو واسه دانلود نمیزارن، من به این کتاب خیلی نیاز دارم، چیکار کنم؟ خیلی هم گرونه ، لطفا کمک کنید. سپاس فراوان
    Excellence in Business Communication, Sixth Canadian Edition
    Thill, Bovee, Keller & Moran
    ©2019| Paper Bound with Access Card | Available
    ISBN-10: 0134999851 | ISBN-13: 9780134999852

    در ضمن یک کتاب حسابداری , به زبان اصلی ،که اونم خیلی گرونه و خیلی کتاب خوبی هست دارم، چطوری واستون بفرستم که به دست دیگران هم برسه؟؟

    پاسخ
  10. سایت b-ok.asia
    فوق العاده است.
    این جور که من جستجو کردم کتاب مورد نظر شما، چاپ شش و ده و دوازده را داشت.

    پاسخ
  11. سلام
    ممنون از اطلاعات مفید سایتتون
    سایتی برای معرفی دارید که کتاب به زبان فارسی سفارش دهیم رایگان باشد و Pdf برای ما ارسال کند ؟
    کتب ها کم یاب هستند و از برنامه های ایرانی مثل کتب راه یا تاقچه پیدا نکردم

    پاسخ
  12. سلام من خواستم كتاب راهنماي درون كه فرموديد رايگان هست دانلود كنم نتونستم بعد براي آزمايش خواستم يكي از لينكهاي كتابهاي رايگان رو كه انبوهي از آنها بالا ليست شده
    دانلود كنم هر بار كه لينك و زدم هدايت شدم به يك صفحه ثابت يعني هر كاري كردم يك كتاب رايگان دانلود كنم هدايت شدم به در وديوار ، فكر كردم شايد بلد نيستيم
    رفعتم سراغ كتابهاي پولي به سرعت همه چيز منظم هدايت شدم به لينك پرداخت بعد به اين نتيجه رسيدم كه كتاب مفتي نداريم
    نميدونم شايد من نتونستم ولي نيم ساعت تلاش كردم رايگان يه چيزي دانلود كنم نشد مثل خيلي از سايتها كه وارد ميشي كارتو انجام بدي آخرش معلوم نيست از كجا سر در مياري
    ممنون عزت زياد

    پاسخ
  13. با سلام وادب
    لطفا سایت هایی رو هم معرفی بفرمایید که بتونیم مقالات pdf خودمون رو قرار بدیم تا بقیه عزیزان هم مطالعه بفرمایند . سپاس

    پاسخ
  14. خیلی ممنون محتوای جالبی بود این روز ها که طرف حتی از تبلیغات لوله بازکنی برچسب ها استفاده نمیکنه و اینترنتی سفارش میده دیگه طرح صیانت از فضای مجازی نباید این راحتی و سرعت توی کارها رو از مردم بگیره امیدوارم یه فکری به حال مردم بکنن طرف الان برای لوله بازکنی هم اینترنتی سفارش میده چه برسه به سایر کارهای مهم که به اینترنت وابسته هستن

    پاسخ
  15. باسلام لطفا ی شماره تماس برای بنده ارسال برمایید که اسامی کتب مور نیازم رو خدمتتان بدم
    اگه اصل کتاب هم‌ نبود ایراد نداره مهم‌اینه که کتاب تمام صفحاتش ‌کامل باشه کپی هم بود اشکال نداره ازطریق ایمیل یا …دریافتش خواهم‌کرد اما لطفآ مثل برخی موسسات دیگه عمل نکنید و اگه امکان نداشت از اول بفرمایید ممکن نیست .با سماس

    پاسخ
  16. فکر کنم سایت PDFDrive.com رو هم باید به این لیست اضافه کنید

    تقریبا هر کتاب خوب انگلیسی رو که خواستم توی این وب سایت با کیفیت خوب پیدا کردم

    پاسخ
  17. سلام تا z-lib هست چرا بقیه؟؟؟؟؟ اصلا درک نمیکنم وقتی z-lib هست چرا کسی بره سراغ سایتای دیگه؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ
  18. سلام وقت بخیر 

    یک سری کتاب های علمی و عقیدتی و تاریخی دارم که بعضا چند زبانه هم هستند ، عربی فارسی انگلیسی فرانسه

    بعضی از اونها در نمایشگاه کتاب فرانکفورت و دیگر نمایشگاه‌های بین المللي هم عرضه شدند

    شما هم میتونید به صورت رایگان و یا پولی در سایتتون منتشر کنید

    موفق باشید

    پاسخ
  19. برای دانلود رایگان کتاب های کره‌ای (داستان زبان اصلی کره ای ) وب سایتی یا….میشناسین؟؟؟؟؟

    لطفا یکی راهنمایی کنه…..

    پاسخ
  20. در مورد Google Play Books پيام زير دريافت مي شود

    Sorry! This content is not available in your country yet.
    We’re working to bring the content you love to more countries as quickly as possible.
    Please check back again soon.
    ضمنا آدرس FreeBookSpot.es هم درست نيست خيلي ها هم با فيلتر شکن باز مي شوند

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید