دانلود کتاب از آمازون [تا 98% تخفیف]

سایت آمازون از برترین سایت های فروش اینترنتی محصولات به شمار می رود . یکی از مهم ترین بخش های این سایت ، دانلود کتاب های مختلف می باشد . دانلود کتاب از آمازون برای ایرانیان فرآیند ساده ایی نیست . چرا که ابتدا هزینه خرید کتاب باید بر حسب دلار پرداخت شود ، به دلیل تفاوت قیمتی دلار با ریال ، هزینه تمام شده کتاب بسیار زیاد خواهد شد . از طرفی سایت آمازون امکان دانلود همه کتاب ها را به ایرانی ها نمی دهد.

ساده ترین روش دانلود کتاب از آمازون

سایت ایران پیپر به همراه تیم کارشناسی خود ، توانسته امکان دانلود تمامی کتاب های سایت آمازون را برای محققان و دانشجویان ایرانی فراهم کند . به گونه ایی که :

  • قیمت بیان شده کتاب در سایت آمازون را با بیش از 80 درصد تخفیف در اختیار خریداران و علاقه مندان به کتاب قرار می دهد .
  • علاوه بر این امکان دانلود و دسترسی برای خرید تمامی کتاب های آمازون را برای شما فراهم ساخته است .

ضمنا باید عنوان کرد، که سایت ایران پیپر بیش از 6 میلیون نسخه کتاب الکترونیکی را برای شما فراهم ساخته است. این مزیت سایت در نوع خود بی نظیر است . مهم تر از این تیم ایران پیپر آمادگی دارد ، هر کتابی که نسخه الکترونیکی آن موجود باشد را برای شما دانلود کرده و در اختیارتان قرار دهد . امکان دست یابی به تمامی کتاب های الکترونیکی خدمتی است از طرف سایت ایران پیپر ، جهت راحتی محصلان و پژوهشگران ایرانی ، قطعا دسترسی به منابع علمی کشور های دیگر در دوران تحریم امری حیاتی برای دانشجویان ایرانی محسوب می شود .


دانلود کتاب آمازون از سایت ایران پیپر

یک کادر جست و جو در صفحه اصلی سایت ایران پیپر (https://iranpaper.ir) قرار دارد . از این رو شما می توانید با سرچ عنوان کتاب در کادر مشخص شده ، مشاهده کنید که آیا کتاب مورد نظر در سایت وجود دارد یا خیر . اگر کتاب در سایت وجود داشت ، میتوانید به صورت مستقیم خرید خود را انجام داده و کتاب مورد نظرتان را به راحتی دانلود کنید . اما اگر کتاب در سایت نبود ، می توانید از قسمت سفارش کتاب آن را سفارش داده و با پرداخت هزینه ایی که از طرف سایت به اطلاع شما می رسد در کمتر از 12 ساعت کتاب خود را دریافت کنید .

دانلود کتاب از آمازون با ایران پیپر به صورت مستقیم

برای جست و جو کتاب مورد نظرتان حتما باید دقت داشته باشید که عین عنوان درون کادر صفحه اصلی قرار گیرد . می توان با اسم نویسنده و یا ISBN کتاب خود را جست و جو کنید ، اما با عین عنوان نتیجه دقیق تری بدست خواهید آورد .



دانلود کتاب از آمازون

اگر کتاب در سایت موجود باشد ، عنوان ، قیمت و چکیده کتاب برای شما قابل مشاهده خواهد بود ، با کلیک بر روی کادر افزودن به سبد خرید ، وارد صفحه پرداخت بانکی می شوید و پس از پرداخت ، بلافاصله لینک دانلود کتاب در اختیار شما قرار می گیرد .

دو نکته مهم :
اول این که ، هزینه کتاب ها در سایت ایران پیپر را باید به صورت ریالی و همچنین حدود 80 درصد کمتر ازقیمت واقعی آن که سایت آمازون برای فروش قرار داده است را باید پرداخت کنید .

در صورتی که قبل از خرید یا سفارش کتاب سئوالی داشتید ، می توانید ابتدا به قسمت راهنمای دانلود کتاب سایت مراجعه کرده و سئوالات متداولی که تا به الان مطرح شده را بخوانید . در صورت نیافتن پاسخ می توانید از قسمت تماس با ما سئوال خود را مطرح کنید ، کارشناسان ایران پیپر در سریع ترین زمان پاسخگوی شما خواهند بود . اگر پس از خرید مشکلی داشتید ، میتوانید از قسمت تیکت که در ردیف سفارش شما قرار دارد ، آن را بیان کرده و سالور های سایت جهت رفع مشکل شما سریعا اقدام خواهند کرد .

سفارش کتاب هایی که در سایت موجود نیست

همان طور که بیان شد ، اگر کتاب در سایت موجود نبود ، میتوانید از قسمت سفارش کتاب آن را سفارش دهید . درون کادر سفارش کتاب باید لینک کتاب مورد نظر خود را قرار دهید . از آن جایی که کتاب ها دارای نسخه های منتشر شده متفاوتی هستند ، امکان دارد نسخه ایی از کتاب سفارش داده شده در اختیارتان قرار گیرد که دارای فرمت مد نظر شما نباشد . از این رو با قرار دادن لینک صفحه ایی که مشخصات کتاب مورد نظر در آن نوشته شده است ، باعث می شود که دقیقا همان نسخه با فرمت مورد نظر شما توسط سایت ایران پیپر در اختیارتان قرار گیرد .



خرید رایگان از آمازون

برخی مواقع به دلیل درخواست های بسیار زیادی که در یک روز درون سایت ایران پیپر ثبت می شود ، امکان دارد سفارش کتاب از آمازون شما کمی با تاخیر آماده شود ، مطمئن باشید که پرسنل سایت به نوبت تمامی سفارش ها را بررسی کرده و لینک دانلود را در اختیارتان قرار خواهند داد .

کتاب های سفارشی معمولا در کمتر از 12 ساعت برای خریدار آماده دانلود می شود . برخی از نسخه های کتاب دارای قفل های دیجیتال هستند ، از این رو تا فراهم کردن کتاب جهت استفاده شما عزیزان شاید مدتی زمان ببرد . دلیل قرار دادن فاصله زمانی 12 ساعته نیز برای چنین موارد خاص می باشد . پس برخی از کتاب های سفارشی احتمال دارد فراهم کردن آن ها زمان بر باشد .

تذکر :
سایت هایی وجود دارد که برخی از کتاب ها را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهند . باید دقت داشته باشید که ایران پیپر تمامی کتاب های خود را مرتبا به روز می کند . یعنی شما می توانید علاوه بر نسخه ارجینال کتاب الکترونیکی ، جدید ترین نسخه آن را نیز از سامانه دانلود مقاله و کتاب ایران پیپر دریافت کنید . در صورتی که سایت هایی که خرید PDF کتاب خارجی را برای شما فراهم ساخته ، اول این که 6 میلیون کتاب موجود در ایران پیپر را ندارند ، دوم این که جدیدترین نسخه از کتاب را نیز در اختیار شما قرار نمی دهند . پس هنگام جست و جو جهت خرید کتاب از آمازون به این موارد نیز توجه داشته باشید.

سایت ایبوک رالی نیز مشابه سایت ایران پیپر، امکان دانلود کتاب از آمازون را فراهم کرده است.

1 دیدگاه دربارهٔ «دانلود کتاب از آمازون [تا 98% تخفیف];

دیدگاهتان را بنویسید