خرید اکانت uptodate : اکانت رسمی آپتودیت [با 98% تخفیف]

هزینه اشتراک پریمیوم آپتودیت (UpToDate) 559 دلار هست. تیم ایران پیپر اکانت مستقیم این دیتابیس را با تنها 148 هزار تومان (98 درصد تخفیف) عرضه می کند! 

آپتودیت یا آپ تو دیت ( UpToDate ) چیست؟

از آپتودیت به عنوان جامع ترین و مستدل ترین نرم افزار تحت وب پزشکی در دنیا یاد می شود. اپتودیت حاصل تجربه بیش از 5000 پزشک در سراسر دنیا و شامل 8800 موضوع مختلف است.  uptodate بیش از 25 حوزه تخصصی را پوشش می دهد و محتوای آن بصورت مرتب توسط سازنده به روز می شود. از سوی دیگر، از اطلاعات بیش از 450 مجله تخصصی در هنگام نگارش آن استفاده می شود.

بیش از 1.5 میلیون پزشک در سراسر جهان از Uptodate به عنوان یک منبع قابل اعتماد برای راه حل های بالینی خود استفاده می کنند.

هزینه خرید اکانت uptodate از سایت wolterskluwer چقدر است؟

هزینه های خرید اکانت uptodate از سایت ناشر این نرم افزار بسیار بالا هست. در جدول زیر قیمت های فعلی اشتراک این نرم افزار قرار داده شده است. بطور مثال اشتراک تک یوزره یکساله این نرم افزار 559 دلار هست.

خرید اکانت uptodate
خرید اکانت uptodate

نحوه خرید اکانت uptodate از ایران پیپر

هزینه اکانت uptodate در سایت iran paper بسیار پایینتر از سایت ناشر و در حال حاضر برای اشتراک 6 ماهه تنها 180 هزار تومان است.

برای خرید اشتراک uptodate، در صفحه اصلی سایت ایران پیپر، بر روی تب دسترسی های مستقیم کلیک کنید. سپس از فیلد جستجو uptodate را جستجو کنید. سپس بر روی سبد خرید کلیک کلید و اشتراک این دیتابیس را خریداری کنید.



خرید اکانت uptodate از سایت ایران پیپر
خرید اکانت uptodate از سایت ایران پیپر

پس از تهیه اشتراک پایگاه آپتودیت، مجددا از تب دسترسی های مستقیم بر روی سرور دسترسی به این پایگاه کلیک کنید:

دسترسی به آپتودیت از طریق ایران پیپر
دسترسی به آپتودیت از طریق ایران پیپر
دسترسی به سایت آپ تو دیت
دسترسی به سایت آپ تو دیت

اکانت اورجینال اختصاصی رایگان برای هر کاربر

خرید اکانت آپ تو دیت
خرید اکانت آپ تو دیت

امکان ایجاد اکانت اختصاصی رایگان برای هر کاربر جهت دسترسی به نرم افزار موبایل UpToDate نیز وجود دارد. برای این کار کافی هست پس از تهیه اشتراک این پایگاه، یک ایمیل به پشتیبانی سایت ارسال کنید تا با ایمیل شخصی شما یک اکانت ایجاد شود.

این اکانت هم در نرم افزار موبایل uptodate قابل استفاده است و هم برای دسترسی آنلاین و مستقیم به سایت uptodate.com

بعد از خرید اشتراک آپتودیت از ایران پیپر، برای ایجاد اکانت اورجینال با ایمیل شخصی، تنها کافیست یک ایمیل به پشتیبانی سایت ارسال کنید.

مزیت های کلیدی ایران پیپر نسبت به دیگر سایت های فروش اکانت uptodate چیست؟

1- بسیاری از سایت هایی که اکانت آپتودیت به فروش می رسانند، از اکانت های هک شده و کرکی (بعضا با قیمت بسیار پایین) استفاده می کنند. ولی در ایران پیپر تماس اکانت ها کاملا اورجینال و با ایمیل شخصی کاربر ساخته می شود.

2- برخی از سایت ها یک نرم افزار واسطه ایجاد کرده اند و دیتای سایت uptodate را بصورت دوره ای آرشیو می کنند. دیتای این نرم افزار ها همیشه با تاخیر بروز می شود. با توجه به اینکه دیتای آپتودیت بصورت مرتب توسط سازنده بروز می شود، این نرم افزار ها عملا کارایی مناسبی ندارند. این سایت ها اشتراک نرم افزار خودشان را می فروشند نه سایت uptodate! در ایران پیپر اکانت مستقیم نرم افزار اپتودیت به فروش می رسد. بطوری که شما می توانید این اکانت را مستقیما در سایت آپتودیت یا نرم افزار موبایل آپتودیت وارد کنید.

اپتودیت
اپتودیت

3- برخی از سایت هایی که اکانت نرم افزار آپتودیت را به فروش می رسانند دسترسی کامل به تمام بخش های این نرم افزار ندارند. اکانت های ایران پیپر دسترسی کامل و نامحدود به تمام بخش های نرم افزار uptodate دارد.

4- شما با خرید اشتراک uptodate از طریق ایران پیپر، هم به نسخه تحت وب این نرم افزار دسترسی خواهید داشت و هم به نرم افزار موبایل.

5- ایران پیپر معتبر ترین و با سابقه ترین سامانه تامین منابع علمی در ایران است. پشتیبانی ایران پیپر در سریعترین زمان ممکن پاسخگوی مشکلات کاربران هست.

1 دیدگاه دربارهٔ «خرید اکانت uptodate : اکانت رسمی آپتودیت [با 98% تخفیف];

دیدگاهتان را بنویسید