نحوه نوشتن رزومه کاری

رزومه کاری چیست؟ چگونه یک رزومه حرفه ای بنویسیم؟

تهیه رزومه کاری نخستین گام جهت به دست آوردن جایگاه شغل مورد نظرتان است. به منظور اینکه در رقابت با سایر خواهان آن شغل موفق شوید، باید رزومه ‌ای تهیه کنید که کارفرما قانع شود که بهترین فرد برای آن شغل محسوب می شوید. اغلب تعداد بسیاری فایل رزومه کاری برای آگهی ‌های جذب نیرو فرستاده می ‌شود و کارفرما صرفا باید تعداد کمی از این حجم بسیار را انتخاب نماید. از این رو چنانچه رزومه ‌ای که ارسال می کنید، شامل اطلاعات مبهم و نامربوط باشد، قطع به یقین در گروه اشخاص دعوت شده به مصاحبه‌ نخواهید بود. بنابراین تا پایان این مقاله همراه ما باشید تا روش نوشتن رزومه کاری را یاد بگیرید و بدانید چه مواردی را باید در تهیه رزومه کاری لحاظ کنید.

رزومه چیست؟

اگر بخواهیم رزومه را تعریف کنیم می توان گفت به سوابق درسی و کاری کاربران، رزومه یا سی وی می گویند و در تقاضای جذب در سازمان یا موسسه، کارآمد دارد. رزومه حاوی اطلاعاتی می باشد که چنانچه صحیح و اوصولی باشند، مهارت های درخواست کننده به بهترین شکل ممکن ارائه داده خواهند شد. به عبارت دیگر، رزومه برگ شناسایی ای شامل چکیده ای از تجربیات شغلی، سوابق تحصیلی و توانمندی های متقاضی شغل است.

رزومه کاریبرای زمینه های کاری مختلف رزومه های متفاوتی ایجاد کنید.

یک فایل رزومه را می ‌توان در چند مرکز برای استخدام، البته در زمینه های شغلی مشترک، ارائه داد. اما در صورتی که برای چند زمینه ی شغلی متفاوت تقاضای استخدام دارید، باید برای هر زمینه کاری مختلف، یک رزومه‌ کاری سازگار با همان زمینه تهیه و ارسال کنید تا سوابق و توانمندی های مربوط با شغل مورد نظر واضح و شفاف باشد. اگرچه در بعضی از حوزه های کاری، رزومه نمی گیرند و به جای آن فرم استخدامی می دهند که متقاضیان آن را تکمیل نمایند. در پر کردن فرم‌ استخدام باید همه موارد و اطلاعات درخواستی را وارد کنید و به همین خاطر، در صورتی که در مواردی دچار ضعف باشید، کارفرما متوجه آن می شود. وقت و انرژی ‌ای که برای تکمیل این فرم صرف می کنید، بیانگر تعهدتان به جایگاه شغلی مدنظر است.

نکته: رزومه سندیت حقوقی ندارد، به عبارتی در برابر اطلاعاتی که در رزومه‌ ی خود وارد می کنید شامل مسئولیت حقوقی نمی شوید. اما درصورتی که بوسیله فرم استخدام مورد پذیرش قرار گیرید و درستی اطلاعات وارد شده را تأیید و امضا نمایید، این فرم که قسمتی از قرارداد جذب شما به شمار می آید، سندیت حقوقی است.

انواع رزومه کاری

رزومه‌ کاری زمانی وارونه

رزومه‌ کاری زمانی وارونه متداول ترین مدل رزومه می باشد و اغلب مورد تایید کارفرمایان است. در این مدل رزومه باید سوابق درسی و مهارتی خود را از انتها به ابتدا لیست کنید، به عبارتی آخرین مدرک تحصیلی و وضعیت کار خود را در اول رزومه وارد کنید و  به‌ ترتیب به عقب بروید. پیشرفت کاری درخواست کننده در این مدل رزومه روشن است. اما اگر وقفه های شغلی و دائما تغییر کار داشته باشید از دید کارفرما پنهان نمی ماند و این تنها ایراد این نوع رزومه ها است.

رزومه‌ کاری تحت توانمندی ها

در رزومه‌ کاری تحت توانمندی ها، مهارت های مربوط با جایگاه شغلی مدنظر در اولویت قرار دارند و مسائل مرتبط با سوابق درسی و مدرک تحصیلی چندان مهم نیست. این مدل رزومه مناسب کارجویانی است که سوابق تحصیلی و شغلی آن ها با شغل مورد نظر ارتباطی ندارد یا تمایل دارند در زمینه ی جدیدی فعالیت کنند.

رزومه در چه شرایطی کاربردی است؟

  • کارفرما گفته باشد هر نوع تقاضای کار و استخدام باید در فرم رزومه ارائه شود.
  • کارفرما فرم مخصوصی را جهت تقاضای استخدام تعیین نکرده باشد.
  • کارجویی تصمیم داشته باشد به کارفرمایی تقاضای جذب ارسال کند که آگهی استخدام نداده است، با این انتظار که پس از بررسی رزومه ‌اش مورد تایید قرار گیرد و استخدام شود.

رزومه شغلی حاوی چه اطلاعاتی می باشد؟

طبق تحقیقات و نظرسنجی هایی اکثر کارفرمایان به بخش های زیر در رزومه ها توجه بیشتری دارند:

45%تجربه های شغلی مرتبط
35%توانمندی ها
25%خوانا بودن
16%موفقیت ها
14%املا و نگارش
9%تحصیلات
9%ویژگی های شخصی
3%اهداف روشن
2%لغات کلیدی
1%راه ارتباطی
1%مهارت های رایانه

اطلاعات شخصی

اطلاعات شخصی حاوی اسم و فامیلی، تاریخ تولد، وضعیت تاهل، شماره‌ همراه، ایمیل و آدرس است.

قرار دادن عکس در رزومه پیرو قوانین کشور ها می باشد اما اجباری نیست. بیشتر مواقع کارفرما براساس ضرورت جایگاه شغلی و ملزومات آن، در متن آگهی جذب نیرو، تاکید می کنند که روزمه باید عکس‌ داشته باشد. در هر صورت چنانچه در رزومه‌ کاری خود عکس قرار می دهید، باید عکسی با پوشش خوب و پرسنلی باشد.

تحصیلات و مهارت ها

سوابق دانشگاهی خود را با وارد کردن رشته‌ و محل دریافت مدرک لیست کنید. هر آنچه که حقیقت است وارد کنید، اگر نمرات فارغ ‌التحصیلی درخشانی دارید، آن ها نیز درج کنید. اما اگر سابقه مشروطی دارید از ذکر ان پرهیز کنید ولی در صورتی که اطلاعات اشتباه قرار دهید و کارفرما متوجه این دروغ ها شود، حتما رزومه ‌تان رد می شود.

تجربه های شغلی

در شرح تجربه ها از واژه هایی مثل سازمان دهی، توسعه دادن و برنامه ریز استفاده کنید تا بیانگر اقدامات عملی شما باشند.

تلاش کنید که بین توانمندی هایتان با جایگاه شغلی مدنظر‌ ارتباطی وجود داشته باشد. به عنوان مثال برای جایگاهی در زمینه امور مالی، باید بدانید که این مشاغل اغلب روی توانمندی ‌هایی از قبیل حسابرسی، بانکداری و… مانور می دهند. اما برای موقعیت بازاریابی باید روی توان بحث و گفت و گو و توانایی های قانع کردن مشتری متمرکز باشید یا برای جایگاه مدیریت باید در حوزه های تعهد شغلی، ترتیب بخشیدن به امور و… مهارت های خود را ارائه دهید.

علاقه مندی و پیشرفت ها

این قسمت باید کوتاه و جامع بیان شود. هرچه سن فرد جویای کار بالا تر باشد، قسمت سوابق شغلی اولویت بیشتری دارد و به‌ طور معمول از میزان و اهمیت قسمت تمایلات کم خواهد شد.

در این قسمت به بیان علاقمندی های مانند ورزشی و موفقیت های کسب شده و سرگرمی های نوآورانه بسنده کنید اما چنانچه علاقه‌مندی‌ هایی در شما وجود دارد که با شغل موردنظرتان هماهنگ هستند، حتما آن ها را ذکر کنید. در رابطه با گذراندن اوقات فراغت انفرادی چیزی نگویید، چرا که شاید شخصی گوشه گیر و غیراجتماعی به چشم بیایید. اما در صورتی که به «مطالعه» اشاره نمودید، در ادامه یک یا چند کتاب مورد پسندتان را نیز اسم ببرید.

هر آنچه را که با شاخصه رهبری مربوط است مانند نماینده شواری دانشجویی، بیان کنید، به عنوان مثال از شخصی که قبلا کاپیتان تیم هندبال بوده است، توقع  دارند با توانمندی هایی مثل رهبری و ترغیب افراد یا برنامه ریزی در موقعیت سخت آشنا باشد، به عبارتی دقیقا همان توانمندی هایی که در اغلب مشاغل دیگر ارزشمند محسوب می‌ شوند.

توانمندی ها

چند مورد از توانمندی ها که اغلب در رزومه بیان می‌ شوند عبارتند از:

زبان‌ های خارجی (میزان تسلط به زبان انگیلیسی در خواندن، نوشتن، گوش دادن و صحبت کردن)

کامپیوتر: (میزان تسلط به آفیس و ICDL)

رانندگی: (گواهینامه)

 

معرف ‌ها

اگر از شما اعلام معرف خواسته نشد از پرداختن به آن بگذرید اما در غیر اینصورت ذکر دو معرف بسنده می کند: یک معرف تحصیلی (برای مثال استاد دانشگاه) و یک معرف حرفه ای (یکی از همکاران قبلی)

درباره ی من

در قسمت درباره ی من که در ابتدای برخی از فایل های رزومه قرار داده می شود باید چکیده ای از توانمندی ها و تجربه های مهم را بنویسید و به هدف خود نیز اشاره کوچکی داشته باشید. در معرفی خودتان اعتماد به ‌نفس به خرج دهید و روی نقاط قوت‌ تان تمرکز کنید. این قسمت از رزومه می تواند در متمایز نشان دادن شما کمک رسان باشد  و به همین خاطر، اغلب برای مشاغلی مناسب است که درخواست کنندگان بسیاری دارند. اما فراموش نکنید عبارات کلیشه ‌ای مثل «من توانایی مذاکره خوبی دارم که در بازاریابی به شایستگی عمل می کنم.» مناسب نیستند.

ویژگی های یک رزومه کاری خوب

روی یک شغل منحصر به فرد یا زمینه شغلی مشخص مانور دهد و فقط به توانمندی های مرتبط با شغل موردنظر ختم​ شود.

توضیحات را واضح بیان کند و دارای یک روال معقولانه باشد.

مفید اما کوتاه باشد.

غلط املایی و نگارشی نداشته باشد.

اشکالات رایج در رزومه های کاری که منجر به رد شدن ان ها توسط کارفرمایان می شود.

 

56%غلط املایی و نگارشی
21%نامرتبط با شغل درخواستی
16%تعداد صفحات اشتباه و سوابق شغلی ضعیف
11%قالب ضعیف رزومه
9%دستاورد های نامعلوم
8%مشکلات تماس و ایمیل
5%اهداف نامفهوم
2%عدم صداقت
1%ضمیمه عکس
3%دیگر موارد

چند صفحه رزومه کافی است؟

در مجموع رزومه به خصوص برای کارجویان تازه فارغ التحصیل شده یک الی دو صفحه بسنده می کند، اگر بیش از آن باشد ممکن است بخاطر کمبود وقت کارفرمایان، اصلا بررسی نشود به خصوص برای سازمانی که آگهی استخدام نداده است. اما دقت کنید از ذکر موارد حائز اهمیت غافل نشوید. پس به جای حذف موارد مهم سایز حاشیه ها و متن و تیتر ها را کمتر در نظر بگیرید تا جایی که خوانا باشد و نیازی به زوم کردن نباشد یا برای بخش های سوابق تحصیلی جدول طراحی کنید. درضمن فونت رایج رزومه B‌-Nazanin است.

نکته: اگر می خواهید رزومه‌ ی خود را برای مرکز مورد نظر پست کنید، کاغذ ها را صاف و در یک پاکت اندازه A4 بگذارید.

ایمیل کردن رزومه کاری برای مرکز مورد نظر

برای هرکارفرما باید در متن ایمیل نامه توجیهی را وارد کنید و آن را روی حالت (Plain Text) قرار دهید تا در کل برنامه ها، قابل بررسی باشد.

از آنجایی که خواندن متن از روی ایمیل سخت تر است پس متن ایمیل را ساده و در بند های کوتاه درج کنید. در هر بند به یک مسئله خاص بپردازید و بین بند ها، یک خط فاصله قرار دهید.

در آخر یادآوری کنید که در صورت لزوم می توانید نسخه ‌ی چاپی رزومه خود را ارسال کنید.

فرمت های مختلف رزومه کاری

نوشتن رزومه کاریقالب PDF: رایج ترین رزومه کاری در فرمت pdf است و همه جا به همان شکل که طراحی کردید دیده می شود.

قالب docx: رزومه ها با پسوند docx شاید روی سیستم عامل لینوکس یا IOS باز نشوند و همچنین در همه ی سیستم ها یکسان نمایش داده نشود.

با این وجود، بعضی از کارفرمایان از این فرمت استقبال می ‌کنند، زیرا امکان ویرایش و درج نکات موردنظرشان وجود دارد که شاید بخواهند روز مصاحبه از کارجو  سوال کنند.پس بهتر است هم در فرمت docx هم pdf ارسال کنید.

قالب HTML: رزومه‌ های تحت وب در فرم HTML است. در این فرم دست شما برای قرار دادن عناصر گرافیک و صدا ها باز است. برای کسانی که تمایل دارند در حوزه گرافیکی یا طراحی وب سایت کار کنند، مناسب است زیرا یک چشمه از مهارت آن ها در روزمه فرمت html ان ها مشخص است.

جمع بندی

اگر دنبال کار هستید آگاه باشید که تهیه و ارسال رزومه کاری فرصت خوبی برای ارئه و تبلیغ توانمندی های شماست و درصورت تایید توسط کارفرما حتما به مصاحبه دعوت می شوید. فراموش نکنید که رزومه کاری، عامل و تعریف گر شما برای کارفرمایی است که شما را ملاقات نکرده و نمی شناسد. پس در طراحی آن دقت به خرج دهید تا بیانگر ویژگی ها و شایستگی های شما باشد. پیشنهاد می شود رزومه کاری خود را در فضای مجازی لینکدین به اشتراک بگذارید.

 

دانلود چند نمونه رزومه کاری

در انتها چند نمونه رزومه کاری برای دانلود قرار داده می شود. علاوه بر این چند فایل ورد خام رزومه کاری نیز برای دانلود قرار داده شده است.

دانلود نمونه رزومه کاری 1 – فایل word

دانلود نمونه رزومه کاری 2 – فایل PDF

دانلود نمونه رزومه کاری 3 – فایل word

دانلود نمونه رزومه کاری 4 – فایل PDF

 

نمونه رزومه کاری نمونه رزومه کاری

ترجمه مقاله | دانلود مقاله | دانلود کتاب ورزشی انگلیسی | خرید اکانت embase | ترجمه فارسی به انگلیسی | ترجمه فوری | ترجمه فارسی به انگلیسی قیمت | ترجمه تخصصی | خرید اکانت uptodate | مقاله نویسی | دانلود کتاب عاشقانه خارجی | دانلود کتاب داستان انگلیسی | خرید کتاب آموزش هک | دانلود رمان صوتی | دانلود کتاب تاریخی انگلیسی | خرید کتاب الکترونیکی | خرید کتاب صوتی | خرید کتاب برنامه نویسی | خرید کتاب دیجیتال | کتاب خارجی روانشناسی | دانلود کتاب آشپزی خارجی | دانلود کتاب کامپیوتر زبان اصلی | دانلود کتاب رمان خارجی | پلورال سایت | دانلود کتاب زبان انگلیسی | جستجوی پتنت | بررسی سرقت ادبی | دانلود رایگان کتاب | بهترین سایت ترجمه | سایت لیندا | چکیده مقاله | خرید کتاب پزشکی | دانلود کتاب کودک خارجی | دانلود کتاب pdf | خرید کتاب پزشکی زبان اصلی | خرید کتاب کمیک اورجینال | دانلود کتاب دانشگاهی | کتاب لاتین | خرید کتاب زبان اصلی | خرید کتاب اورجینال پزشکی | درخواست کتاب | دانلود کتاب آنلاین | خرید کتاب اورجینال | خرید کتاب انگلیسی | خرید رمان انگلیسی اورجینال | دانلود کتاب از گوگل بوک | دانلود کتاب | سفارش کتاب از آمازون | خرید PDF کتاب‌ خارجی | دانلود کتاب از آمازون | نرم افزار گرامرلی | OnePetro | شرایط آزمون وکالت | شرایط تحصیل در ایتالیا | شرایط تحصیل رایگان در آلمان | بورسیه تحصیلی | شرایط تحصیل در آمریکا | شرایط تحصیل در اتریش | چاپ کتاب | مهاجرت به کانادا | ریسرچ ‏گیت | پروپوزال | انجام پایان نامه | انواع مقالات علمی | رزومه کاری | علم سنجی | پایگاه اطلاعات Journal Citation Reports | پایگاه اطلاعاتی JaypeeDigital | پایگاه وایلی | پایگاه IEEE | ترجمه مقاله تخصصی | کلینیکال کی | دانلود استاندارد | دانلود پایان نامه | ساینس دایرکت | گوگل اسکولار | اسکوپوس

68 دیدگاه دربارهٔ «نحوه نوشتن رزومه کاری;

  1. مرسی از سایتتون. فقط تو نمونه پی دی اف رزومتون غلط املایی هستش به جای کسب مقام اول نوشتین کسب مقاورم اول

    پاسخ
  2. رزومه کاری (Resume) نوشته ای است که پیشینه سوابق تحصیلی، مهارت های شغلی، تجربیات کاری و مهارت های فرد جویای کار در آن درج می شود. در واقع شرکت ها و بنگاه های مختلف برای استخدام افراد، نیاز به نوعی پیش زمینه دارند تا بتوانند … رزومه کاری چیست و چگونه یک رزومه بنویسیم؟ [+ دانلود نمونه …

    پاسخ
  3. رزومه کاری برای استخدام از چه بخش‌هایی ساخته می‌شود؟ این سوالی است که در ذهن اغلب افراد کارجو وجود دارد. محتوای رزومه کاری در 3 گروه اصلی قرار می‌گیرد. رزومه کاری حرفه‌ای | نمونه رزومه کاری برای استخدام …

    پاسخ
  4. طریقه ی نوشتن رزومه نوشتن رزومه کاری بخش اول انتشار در پنجشنبه ۱ فروردین ۱۳۹۲Admin طریقه ی نوشتن رزومه در سایت ای-استخدام بخش اول رزومه معرفینامه ای شامل خلاصه ای از تجربیات کاری، سوابق تحصیلی و مهارتهای فرد جویای کار است. دانلود رایگان فرم رزومه کاری

    پاسخ
  5. چیست؟ رزومه ساز دو زبانه ی CVbuilder.me ، حرفه ای ترین رزومه ساز آنلاین ایرانی است که در آن می توانید رزومه کاری و رزومه تحصیلی خود را در کم تر از 10 دقیقه به زبان های فارسی و انگلیسی بسازید و فایل PDF رزومه تان را به طور نامحدود … ساخت رزومه حرفه ای با رزومه ساز آنلاین | cvbuilder

    پاسخ
  6. درباره ‌ما; تماس با ‌ما; داستان کاربوم; سوالات متداول; قوانین و مقررات; پذیرش نمایندگی ساخت رزومه با رزومه ساز آنلاین | کاربوم

    پاسخ
  7. سامانه رزومه ساز آنلاین و بدون ثبت نام تقریبا مورد پسند هر قشر از جامعه بوده و خدمات مناسبی را در جهت معرفی این افراد به صاحبان مشاغل فراهم می آورد. از این رو سامانه رزومه ساز آنلاین و بدون ثبت نامی را بوجود آورده ایم تا … رزومه ساز آنلاین | راحت سریع کاربردی

    پاسخ
  8. برای آشنایی با نحوه نگارش رزومه یا cv کاری به زبان انگلیسی و دانلود فرم خام رزومه با ما همراه باشید. رزومه ای که گویای این باشد که چرا شما بهترین گزینه برای شغل مورد نظر هستید. همچنین می توانید نوشتن رزومه به انگلیسی را از … رزومه کاری به زبان انگلیسی و نحوه نگارش آن | کالج بین …

    پاسخ
  9. نمونه رزومه های کاری ساخته شده توسط رزومه ساز آنلاین نمونه رزومه های تکمیل شده برای مهندسی، پزشکی، حقوق، حسابداری و سایر مشاغل نمونه رزومه کاری | نمونه رزومه تکمیل شده

    پاسخ
  10. عنوان فایل: دانلود سه نمونه فرم خام رزومه کاری {مناسب برای کارجویان} کد فایل: 26475 قیمت: رایگان اطلاعات فایل: برای مشاهده اطلاعات کلیک کنید. برای دریافت فایل روی دکمه زیر کلیک کنید. دانـــــلــود یا از لینک زیر استفاده … دریافت فایل – hdaneshjoo.com

    پاسخ
  11. فرم خام رزومه کاری. در این مطلب از سایت پی اس دی فا شاهد فرم خام رزومه کاری برای 4 نرم افزار Word, PDF, Photoshop, Illustrator می باشید. این طرح لایه باز رزومه کاری در قالب 4 فرمت docx, pdf, ai و psd در سایت قرار گرفته است که می توانید آن ها را در … فرم خام رزومه کاری برای Word , PDF , Photoshop …

    پاسخ
  12. شاید در حال حاضر تجارب کاری زیادی نداشته باشید، اما زمانیکه برای رزومه خود از قالب استاندارد رزومه استفاده کرده‌اید این یعنی از ابتدا قدم‌هایتان را حرفه‌ای برداشته‌اید. شما با رزومه ساز آنلاین و رایگان آرمانگر به … رزومه ساز آسان آرمانگر

    پاسخ
  13. رزومه کاری شما لازم نيست حاوي تمام اطلاعات و سوابق شخصي شما باشد و گاهی باید موضوعی که از نظر شما جالب توجه است را از رزومه‌تان حذف کنید. درمورد داده های شخصي دقت داشته باشيد كه تاهل، تجرد، داشتن فرزند، بازنشستگی و … رزومه حرفه ای: راهنمای رزومه نویسی ویدیویی+ دانلود رایگان …

    پاسخ
  14. در این مطلب نمونه ای از رزومه لیسانس حسابداری بدون سابقه کار را برای شما کاربران عزیز سایت سرمایگان آماده کرده ایم. با سلام خدمت دوستان محترم کاربران همیشگی سایت سرمایگان ،همیشه در کارگاه… بیشتر بخوانید . اشتراک 0. تویی نمونه رزومه های شغلی حسابداری – سرمایگان|مشاوره مالیاتی …

    پاسخ
  15. رزومه کاری چیست؟ رزومه کاری به متنی گفته می شود که از چند صفحه تشکیل شده است و در آن اطلاعات و مشخصات شما و بسیاری از مواردی که شما در آن توانایی دارید را قبل از مصاحبه در اختیار کارفرمایان شما قرار می دهد. دانلود فرم خام رزومه برای کارجویان | ایران استخدام

    پاسخ
  16. رزومه کاری چیست؟ چگونه یک رزومه حرفه ای بنویسیم؟ تهیه رزومه کاری نخستین گام جهت به دست آوردن جایگاه شغل مورد نظرتان است. به منظور اینکه در رقابت با سایر خواهان آن شغل موفق شوید، باید رزومه ‌ای تهیه کنید که کارفرما قانع … رزومه کاری چیست؟ چگونه یک رزومه حرفه ای بنویسیم؟ + دانلود …

    پاسخ
  17. شما می‌توانید نمونه رزومه کاری برتر در هر زمینه شغلی را مشاهده کرده و به عنوان الگویی برای رزومه سازی خودتان از آن استفاده کنید. نمونه رزومه مشاور تبلیغات و بازاریابی; نمونه رزومه کارشناس بازاریابی و فروش; نمونه رزومه � مجموعه نمونه رزومه فارسی : راهنمایی برای ایجاد رزومه کاری …

    پاسخ
  18. ساخت رزومه کاری از چه بخش های تشکیل می شود؟ یک رزومه کاری از بخش های مختلفی می تواند تشکیل شود. اما به طور کلی می تواند شامل موارد زیر باشد: اطلاعات شخصی; خلاصه رزومه; مدارک و سوابق تحصیلی; عنوان … آموزش سریع و آسان طراحی رزومه کاری (راهنمای کامل) | فرازسافت

    پاسخ
  19. به طور کلی رزومه‌ها مختصرتر نوشته می‌شوند و فقط فعالیتهای شغلی و مدارک تحصیلی مرتبط با شغل درخواستی در آن‌ها نوشته می‌شود اما سی‌وی مفصل‌تر است و تمام تجربیات کاری شخص در آن پوشش داده می‌شود. رزومه بیشتر برای ارائه … رزومه – ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

    پاسخ
  20. قالب رزومه‌ی Oswald ظاهری کاملا رسمی و حرفه‌ای داره. یه رزومه‌ی تک‌ستونه با رنگبندی سیاه و سفید و طراحی Minimal. این قالب رو میتونید برای رزومه کاری یا تحصیلی استفاده کنید. نمونه رزومه برای دانلود – ATBOX.IO

    پاسخ
  21. رزومه کاری باید رنگ و لعاب خوبی داشته باشد تا در بین رزومه های دیگر بدرخشد. اما زیبایی محتوا هم خیلی مهم است و فرم و محتوای رزومه باید هر دو زیبا باشند. خطای دوم رزومه نویسی، رعایت نکردن خوانایی رزومه است. فونت غیررسمی و … رزومه و همه آنچه که باید درباره آن بدانید

    پاسخ
  22. رزومه آنلاین زهرا بدایت، واجد دانش تخصصی در حقوق و آشنا به دارای مدرک icdl کامپیوتر رزومه کاری. تحصیلات ; پیشینه شغلی ; مهارت‌ها … رزومه آنلاین زهرا بدایت | کاربوم

    پاسخ
  23. رزومه کاری چیست؟ رزومه کاری نوشته‌ای است که معمولا در یک صفحه و به ندرت در چند صفحه نوشته می‌شود و شامل اطلاعاتی از قبیل اطلاعات شخصی مانند نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، محل سکونت و …،سوابق تحصیلی مانند اطلاعات … ساخت رزومه آنلاین و رایگان به زبان انگلیسی | رزومه فارسی

    پاسخ
  24. ورود به سایت رزومه فارسی جهت ساخت رزومه کاری آنلاین و رایگان ورود به پنل کاربری | رزومه فارسی

    پاسخ
  25. نوشتن رزومه کاری یکی از مهم ترین کارهایی ست که در صورتی که قصد مهاجرت به استرالیا یا کشورهای دیگر را دارید باید برای نگاشتن آن، زمانی اختصاص دهید. اما رزومه چیست؟ چه هدفی را دنبال می کند؟ کلمات کلیدی به کار رفته در آن … نحوه نوشتن رزومه | نوشتن رزومه کاری حرفه ای | رزومه برای …

    پاسخ
  26. متولد اسفند ۱۳۶۵ (شناسنامه فروردین۶۶) و هم اکنون ساکن تهران رشته تحصیلی کاردانی پتروشیمی و مهندسی تکنولوژی صنایع شیمیایی زمینه یا بکگراند فعالیت در حال حاضر مطالعه و همزمان راه اندازی استارت آپ می‌باشد اما کمی قبل‌تر … نمونه رزومه کارشناس بازاریابی و فروش | کاربوم

    پاسخ
  27. رزومه کاری (Resume) بر پایه شایستگی شخص برای پذیرش کاری نوشته می شود یا به عبارتی تمرکز رزومه بر دستاورد های برجسته، تجارب کاری و مهارت های فردی است. رزومه همچنین در یک یا دو صفحه خلاصه می شود ولی یک رزومه تحصیلی یا CV ممکن … ویرایش CV | نگارش CV | نگارش رزومه تحصیلی | نوشتن CV …

    پاسخ
  28. رزومه کاری به متنی گفته می شود که از چند صفحه تشکیل شده است و در آن اطلاعات و مشخصات شما و بسیاری از مواردی که شما در آن توانایی دارید را قبل از مصاحبه در اختیار کارفرمایان شما قرار می دهد. دانلود سه نمونه فرم خام رزومه کاری {مناسب برای کارجویان}

    پاسخ
  29. رزومه ساز آنلاین کاربوم، رزومه کاری شما را در قالب های گرافیکی مختلف در اختیار شما قرار می دهد. در نهایت رزومه شما شامل تمامی جزئیاتی است که برای ساخت رزومه حرفه‌ای به آن نیاز است. برای آشنایی … ساخت رزومه با رزومه ساز آنلاین | کاربوم

    پاسخ
  30. رزومه ساز آنلاین شریف کار با امکان انتخاب قالب های متنوع و گرافیکی و ارائه نسخه پی دی اف یا عکس از رزومه، ساخت آسان و سریع رزومه با رزومه ساز آنلاین شریف کار، ساخت رزومه فارسی و انگلیسی رزومه ساز آنلاین | ساخت رزومه فارسی و انگلیسی | رزومه ساز …

    پاسخ
  31. به شما پیشنهاد می نماییم نکات زیر را ضمن اولویت بندی ترتیب آن در رزومه خود رعایت فرمایید: 1-اطلاعات شخصی (Personal Details) اغلب رزومه ها با این بخش آغاز می شوند . آن چه می بایست در این بخش ذکر شود شامل نام، تاریخ تولد، آدرس، شماره نحوه نگارش رزومه – گروه شرکت های طرفه نگار

    پاسخ
  32. رزومه کاری مهم ترین ابزار برای درخواست شغل و یا استخدام است که برای هر فرد جویای کار ضروری است. قدم اول در نوشتن یک رزومه کاری مناسب ، داشتن چند نمونه رزومه کاری جهت الگوبرداری و یا استفاده سریع از آنها برای آماده سازی … دانلود بهترین نمونه رزومه کاری (فارسی)

    پاسخ
  33. رزومه کاری مطالبی در حداکثر دو صفحه می باشد که در واقع تبلیغی از توانایی هایتان است، آموزش رزومه نویسی و اصول رزومه نویسی از مواردی است که رزومه نویسی | آموزش رزومه نویسی | رزومه کاری | الزامات …

    پاسخ
  34. بابک میرزاکاظمی هستم از سال 85 برنامه نویسی رو بطور جدی شروع کردم و عمده فعالیت من در حوزه برنامه نویسی وب و وب اپلیکیشن ها میباشد. رزومه کاری بابک میرزاکاظمی – مدیر و موسس سایت کد کاران

    پاسخ
  35. در رزومه های مدیریتی سوابق کاری، پست ها و نام شرکتها و سازمان هایی که قبلا مدیریت آنجا یا بخشی از آنجا را بر عهده داشته اید از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و بخش زیادی از رزومه را به خود اختصاص می دهند. رزومه و انواع مختلف آن – دنیای کار

    پاسخ
  36. خلاصه نویسی در تنظیم رزومه شرکت مهم است اما می تواند تعداد صفحات بیشتراز رزومه های معمول کاری داشته باشد زیرا باید پروژه های انجام گرفته در شرکت معرفی شوند. ماهیت خلاصه بودن و اشاره به نکات اساسی در رزومه شرکت همچنان … نحوه نوشتن رزومه شرکت | ساعدنیوز

    پاسخ
  37. دانلود نمونه رزومه لایه باز طرح pr-301 از سری فرم رزومه کاری این پکیج شامل فایل psd، تصاویر پیش فرض و تصویر خروجی می باشد. ٢٩,٠٠٠ تومان . خرید نمونه رزومه کاری حرفه ای لایه باز طرح ir-205 – نمونه رزومه فارسی. دانلود نمونه رزومه … نمونه رزومه کاری حرفه ای طرح SR-109 – نمونه رزومه فارسی

    پاسخ
  38. دانلود رایگان بهترین فرمت رزومه های انگلیسی word. رزومه کاری برگه ای است که در 30 ثانیه به کارفرما و مدیر استخدام می گوید که شما چه کسی هستید و چقدر قابل اعتماد. امروزه همه ی افرادی که به بیش از دو … دانلود رایگان بهترین فرمت رزومه های انگلیسی word

    پاسخ
  39. رزومه کاری شما باید حرفه ای باشد ، در غیر این صورت ، ممکن است که رزومه شما از دید کارفرما مناسب نباشد و استخدام شما صورت نگیرد.خواندن یک رزومه غیرحرفه ای ، گیج کننده ، پر خطا یا غیر ارتباط با شغلی که کارفرما درخواست کرده … 5 گام برای بهبود رزومه معماران + نمونه رزومه معماری | طراح شید

    پاسخ
  40. با وارد کردن اطلاعات پایه، مهارت های فردی، سوابق تحصیلی و کاری و همچنین پروژه ها رزومه ی حرفه ای خود را در قالب های متنوع و زیبا به فرمت پی دی اف دریافت کنید ساخت رزومه حرفه ای به فارسی و انگلیسی

    پاسخ
  41. بدون زحمت رزومه کاری مناسب خود را بسازید و سریع تر شغل پیدا کنید . ساختن یه رزومه با فرمت استاندارد و زیبا معمولا دردسرهای خودش رو داره. اما اینحا به کمک رزومه ساز خیلی راحت و بدون دغدغه از ظاهر رزومه فقط اطلاعات رو وارد … رزومه ساز – cvbesaz.com

    پاسخ
  42. با رزومه‌ساز فارسی جابینجا، سریع و رایگان رزومه فارسی خود را بنویسید، ساخت رزومه آنلاین در جابینجا رایگان و ساده است. نیازی به ابزارهای پیچیده رزومه‌نویسی نیست. رزومه‌ساز آنلاین | جابینجا

    پاسخ
  43. 1. یه قالب رزومه انتخاب کنید 2. به سوالات جواب بدید 3. رزومه حرفه‌ای شما آماده است! ATBOX.IO — ساخت رزومه رایگان با 106 قالب رزومه حرفه‌ای

    پاسخ
  44. دانلود فایل نمونه رزومه کاری فارسی در فرمت PDF. البته اگر وقت کافی برای ویرایش و نوشتن رزومه کاری ندارید و می خواهید یک نمونه رزومه کاری می توانید از نرم افزار رزومه نویسی سایت cvbuilder.me استفاده کنید و نمونه رزومه کاری خود … دانلود رایگان فرم خام رزومه کاری برای استخدام

    پاسخ
  45. ساخت رزومه مهمترین گام برای کسب شغل مورد نظر شما است. رزومه ساز آنلاین ای استخدام، ابزاری سریع، کارآمد و حرفه ای برای طراحی و نوشتن رزومه شما می باشد. ساخت رزومه حرفه ای با رزومه ساز آنلاین – «ای استخدام»

    پاسخ
  46. توی سایت رزومه دات کام می تونید یه رزومه آنلاین رایگان بسازید و آدرسشو برای هر کسی که دوست دارید بفرستید. فقط کافیه توی سایت ثبت نام کرده و از طریق پنل اختصاصی خودتون رزومه خودتون رو تکمیل کنید یا چیزایی که تدریس می کنید … ساخت رزومه آنلاین رایگان

    پاسخ
  47. رزومه کاری. شاهین سوری دانش آموخته دانشگاه امام خمینی با مدرک کارشناسی ارشد فیزیک هسته ای از مدیران موفق استارت آپی ایران است Shahin Co. ᵀᴹ

    پاسخ
  48. سوابق شغلی یا سوابق کاری در حقیقت قلب تپنده رزومه کارجویان هستند و کارفرمایان با تکیه بر موارد گفته شده در این بخش فرآیند مصاحبه را آغاز می‌کنند. اما چگونه می‌توان به بهترین شکل ممکن سوابق شغلی را در رزومه درج کرد؟ آموزش نوشتن سوابق شغلی در رزومه – وبلاگ ایران تلنت

    پاسخ
  49. ساخت رزومه pdf حرفه‌ای. با استفاده از رزومه ساز آنلاین وبسایت رزومه فارسی، شما قادر خواهید بود تا در کمترین زمان رزومه کاری خودتان را با بهترین کیفیت، به دو زبان فارسی و انگلیسی و به صورت رایگان ساخته و با دو فرمت pdf و jpg … رزومه ساز آنلاین | رزومه ساز رایگان | ساخت رزومه کاری …

    پاسخ
  50. رزومه کاری چیست؟ رزومه کاری به متنی گفته می شود که از چند صفحه تشکیل شده است و در آن اطلاعات و مشخصات شما و بسیاری از مواردی که شما در آن توانایی دارید را قبل از مصاحبه در اختیار کارفرمایان شما قرار می دهد. نمونه های رزومه کاری

    پاسخ
  51. برای نگارش رزومه بین المللی شغل طراحی سایت رزومه پرو فشنال موارد خاصی رو باید رعایت کنیم؟ هدفم اینه که سوابق کاریم پررنگ تر باشن نسبت به بقیه سکشن ها

    پاسخ
  52. سلام، برای اینکه یه رزومه حرفه ای مختص خودمون درست کنیم، اپلیکیشنی وجود داره ؟

    پاسخ
  53. سلام بنده دانشجوی دکتری و محقق دارای پنجاه اختراع ثبت شده و چندین مدال طلای جهانی و عضو بنیان نخبگان کشورم ما میتونیم با هم همکاری کنیم در صورت تمایل خیلی از مشتریهای من برای مهاجرت تحصیلی و داشتن رزومه خوب اختراع میخوان میتونیم همکاری خوبی داشته باشیم

    پاسخ
  54. سلام، توی سایت https://rezome.com هم میتونید رزومه فارسی و انگلیسی آنلاین و چاپی درست کنید، قالباش جدیدا خیلی زیاد و متنوع شده، میزاره خودتون رنگاشم عوض کنید

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید