بررسی سرقت ادبی مقاله با نرم افزار iThenticate [ زیر 40 دقیقه ]

راهنمای سریع مطالعه این مطلب نمایش

سرقت ادبی یا سرقت علمی چیست؟

سرقت ادبی (به انگلیسی Plagiarism ) یا سرقت علمی عبارت است از استفاده عمدی یا غیر عمدی از ایده ها ، نظرات ، نوشتارها و یا دستاوردهای دیگران به اسم خود و بدون کسب اجازه از صاحب اصلی اثر. بررسی سرقت ادبی مقاله معمولاً برای نویسندگان و محققان دشوار است و آنها برای شناسایی سرقت ادبی مقاله خود از نرم افزار بررسی سرقت ادبی استفاده می کنند.

سرقت علمی ممکن است عمدی یا غیر عمدی باشد ، اما در بیشتر موارد می توان از آن جلوگیری کرد. به عنوان مثال می توان به منبع متن اشاره کرد. اذعان به اینکه اطلاعات شناسایی شده از جایی اقتباس شده و اطلاعات لازم برای یافتن منبع آن در دسترس است معمولاً از سرقت ادبی جلوگیری می کند.

مزیت های کلیدی ایران پیپر نسبت به دیگر سایت های بررسی سرقت ادبی چیست؟

1. ایران پیپر معتبر ترین و با سابقه ترین سامانه تامین منابع علمی در ایران است. ایران پیپر اولین ارائه دهنده سرویس بررسی سرقت علمی مقالات است. تاکنون بیش از 170 هزار فایل توسط کاربران سامانه ارسال و بررسی شده است.

بررسی سرقت ادبی با ایران پیپر
بررسی سرقت ادبی با ایران پیپر

2. ایران پیپر پایین ترین قیمت بررسی سرقت علمی مقالات با iThenticate را ارائه می کند. با توجه به تعداد بسیار بالای کاربران سامانه، هزینه بررسی سرقت ادبی مقالات بسیار پایین در نظر گرفته شده است. هزینه بررسی هر فایل در سامانه تنها 34000 تومان است.

3. ایران پیپر سریعترین سامانه بررسی سرقت علمی مقالات است. تمامی درخواست های بررسی سرقت علمی توسط سامانه و بصورت کاملا خودکار و بدون هرگونه دخالت انسانی حل می شوند. تمامی درخواست ها زیر 40 دقیقه حل می شوند.

4. تمامی فایل های بررسی شده پس از مدت زمان کوتاهی حذف می شوند.

بروز رسانی اردیبهشت 1402: توضیح بسیار مهم

اخیرا مشاهده شده که سایت هایی با قیمت بسیار پایین، کار بررسی سرقت ادبی مقالات را انجام می دهند. امنیت دسترنج شما که در قالب یک مقاله علمی منتشر شده، بسیار بسیار مهم است. ایران پیپر مورد اعتمادترین سامانه تامین منابع کشور، طرف قرارداد بزرگترین دانشگاه های کشور و همچنین افتخار خدمت رسانی به بسیاری از مجلات Q1 ایرانی حتی در سطح بین المللی را دارد. روزانه بیش از 200 درخواست، بدون دخالت انسانی و بصورت خودکار توسط سامانه بررسی می شود. تا اردبیهشت 1402 بیش از 170 هزار درخواست سرقت ادبی و گرامرلی در سامانه ایران پیپر بررسی شده است.

حل بیش از 170 هزار درخواست سرقت ادبی درایران پیپر

چه مواردی به عنوان سرقت ادبی شناخته می شود؟

یک متن سرقت ادبی محسوب می شود، اگر…

  • تغییر نام کار دیگران به عنوان کار خودتان.
  • بدون اطلاع صاحب اثر و بدون پرداخت هزینه، نظرات، بیانیه ها، پست ها و ایده های دیگران را کپی کنید.
  • استفاده بخشی و یا کپی کردن تمام نوشته ها ، بیانیه ها و ایده های افراد دیگر بدون استفاده از علائم ویژه نگارشی نظیر نقل قول ( “” ).
  • اطلاعات نادرست درباره متن نقل شده به مخاطب ارائه دهید.
  • بدون پرداخت هزینه و گرفتن مجوز از صاحب اثر، کلمات متن نقل شده را تغییر دهید.
  • از منابع دیگر کپی برداری شود، بدون آنکه منبع آن ها ذکر شود.

چگونه درصد مشابهت مقاله خود را قبل از ارسال به مجله متوجه شویم؟

با پیشرفت فناوری، امکان سرقت علمی از مقالات افزایش یافته است. سرقت علمی اولین دلیل رد (reject) مقالات از ژورنال های بین المللی است.

سردبیران و داوران مجلات معتبر علمی ابتدا درصد مشابهت مقاله را بررسی می کنند. در صورت شناسایی سرقت ادبی حتی در مقادیر کم روند بررسی مقاله متوقف می شود. بنابراین در صورت تشخیص سرقت ادبی، حتی به مرحله بررسی محتوای علمی نیز نمی رسد و به اصطلاح مقاله ریجکت خواهد شد.

سرقت ادبی ممکن است ناخواسته و غیر عمدی اتفاق بیفتد. بهترین راه، بررسی سرقت علمی مقالات ISI توسط نویسنده مقاله پیش از ارسال به مجله برای طی کردن روند داوری است.

تشخیص کپی بودن مقاله فقط از طریق نرم افزارهای بررسی سرقت علمی امکان پذیر است.

معمولاً به دلیل محدودیت ها و هزینه های بالا و خصوصاً اعمال تحریم های بین المللی علیه ایران ، استفاده از نرم افزار بررسی سرقت ادبی در دسترس نویسندگان و محققان ما نیست ، یا بسیار گران است.

بهترین نرم افزار تشخیص سرقت ادبی کدام است؟

در این بخش می خواهیم به یکی از کامل ترین و بهترین نرم افزارهای تشخیص سرقت ادبی یعنی iThenticate اشاره کنیم. این نرم افزار با دقت بسیار بالایی میزان کپی و یا عدم کپی بودن مطلبی که در اختیار آن قرار می دهید را به شما اعلام می کند. نرم افزار iThenticate بهترین نرم افزاری است که می توانید برای بررسی تشابه مقاله از آن استفاده کنید. این نرم افزار هم اکنون توسط سر دبیران انتشارات بسیار معروف نظیر ساینس دایرکت، اشپرینگر و تیلور مورد استفاده قرار می گیرد.

نرم افزار ithenticate
نرم افزار ithenticate

نرم افزار iThenticate چگونه میزان سرقت ادبی یک مطلب را تشخیص می دهد؟

نرم افزار iThenticate  با دسترسی به بیش از 80،000،000 صفحه وب و  150،000،000 محتوای علمی و همچنین 2،000 ناشر Cross Cross دقیق ترین درصد شباهت و همپوشانی متنی را گزارش می دهد.

iThenticate ، مانند سایر نرم افزارهای بررسی سرقت علمی ، قابل نصب بر روی رایانه نیست. برای استفاده از آن باید به سایت وارد شوید و یکی از پلن های آن را خریداری کنید. استفاده از نرم افزار iThenticate تنها بصورت آنلاین امکان پذیر است.

سیاست اصلی تولید کننده نرم افزار iThenticate، ارائه خدمات به ناشران، سازمان ها و دانشگاه ها به صورت اشتراک سازمانی است. بنابراین خریداری اشتراک این نرم افزار بررسی سرقت علمی بصورت تکی بسیار گران است.

چرا نرم افزارهای بررسی سرقت ادبی رایگان استفاده نکنیم؟

  • نرم افزارهای رایگان بررسی سرقت ادبی معمولا دیتابیس ضعیفی دارند. بنابراین درصد کشف سرقت علمی پایینی دارند.
  • نرم افزار های رایگان بررسی سرقت علمی به فول تکست مجلات و مقالات علمی دسترسی ندارند.
  • نرم افزاری های رایگان بررسی سرقت ادبی، فایل مقاله شما را ذخیره سازی می کنند. احتمال سرقت مقاله شما نیز وجود دارد.

بررسی سرقت ادبی

سرقت ادبی به معنای سرقت کردن نظرات نوشتار و تحقیقات نویسنده دیگر به نام خود است برای شناسایی این کار روش ها و نرم افزارها و سایت های مختلفی وجود دارد. سرقت ادبی به شکل مستقیم زمان اتفاق می افتد که جمله به جمله یک نویسنده در کار یا مقاله نویسنده دیگر بیان شود، بدون آنکه به منبع اصلی ارجاعات لازم داده شود برای بررسی سرقت ادبی روش های مختلفی وجود دارد. استفاده رایگان از ithenticatTe ، نرم افزار ithenticate و همانند جویی رایگان از روش های متداول برای این کار است. نرم افزار ithenticate یک نرم افزار تشخیص سرقت است و از سال ۲۰۰۴ به بعد این نرم افزار مورد استفاده قرار گرفته است.

استفاده رایگان از ithenticate

درصد شباهت کارهای پژوهشی دانشجویان باید مستند شود. برای همین بررسی سرقت ادبی، مورد بسیار مهمی برای دانشگاه و دانشجویان می باشد. استفاده رایگان از ithenticatTe به راحتی فراهم است. البته نصب نرم افزار ithenticate هم برای افراد مقدور می باشد. همانندجویی رایگان یکی از روش های دیگر برای جلوگیری از سوء رفتار علمی و کشف کپی مقالات میباشد. این روش مانند روش های دیگر نیز کاربردی است. همانندجو به صورت خودکار مقایسه متن را انجام داده و نوشته های مشابه را گزارش می دهد. در زمینه همانندجو و مشابه یاب سایت های زیادی طراحی شدند که شما میتوانید با مراجعه به وب سایت های آنها از خدمات بهره بگیرید.

نرم افزار ithenticate

سرقت ادبی توسط افراد گاهی خود خواسته انجام میگیرد و افراد قصد دارند با استفاده از دستاوردهای دیگران پژوهش خود را منتشر کرده و به عبارتی دزدی علمی کنند. گاهی حتی استفاده مداوم از مقالات و اثر علمی خودتان هم میتواند نوعی سرقت ادبی باشد. تعیین کردن سرقت ادبی مقاله از کارهای الزامی ست. میتوان از طریق نرم افزار ithenticate درصد سرقت ادبی را فهمید .همچنین سایت های همانندجویی رایگان نیز وجود دارند. ithenticate iran از روشی دیگر برای فهمیدن و چک کردن این موضوع است.

همانندجویی رایگان

در داوری بسیاری از مقالات ابتدا شباهت ها بررسی شده و سپس مضمون مقاله مورد داوری قرار میگیرد. پس بررسی کپی بودن مقالات آیتم مهمی است که باید نویسندگان به آن توجه لازم را کنند. همانندجویی رایگان برای دانشجوها فراهم هست. بسیاری از اساتید در این سیستم عضو هستند و نوشته های دانشجویان را بررسی کرده و نتیجه را میگیرند و همچنین دانشجویان میتوانند به سیستم متصل شده و نتایج را مشاهده کنند. از طریق ithenticate iran نیز میتوان اقدام کرد، که اولین مرجع ایرانی برای بررسی سرقت ادبی مقالات میباشد. کیفیت و شهرت سایت را در این زمینه حتماً در نظر بگیرید برخی سایت ها و نرم افزارهای رایگان بدون اجازه شما و نسخه ای را از کارتان را در پایگاه داده خود نگه میدارند.

ithenticate iran

ithenticate iran برای ایرانیان کاربرد دارد. شما میتوانید با خرید اکانت به امکانات آن دسترسی داشته باشید. بررسی سرقت ادبی مقاله کاری لازم و ضروری برای محققان است. مشابهت یابی مقاله باید در راس کار این افراد قرار گیرد زیرا این سرقت زیاد اتفاق افتاده و نیاز به بررسی دارد. نویسندگان میتوانند قبل از ارسال مقاله به مجلات مورد نظر با بازنویسی و ویرایش درصد تشابه را کاهش داده و از سرقت علمی جلوگیری به عمل آورند.

بررسی سرقت ادبی مقاله

اکثر سرقت های ادبی زمانی اتفاق می افتد که شما خودتان اثری را نگارش نمی کنید و این کار را به دیگری میسپارد در این هنگام افراد ممکن است سرقت ادبی انجام داده و حتی شما به این موضوع آگاه نشوید سرقت ادبی باعث می شود اعتبار و آینده علمی فرد به خطر افتاده و برای همیشه از بین برود محققان باید قبل از ارسال مقاله به مجلات بررسی سرقت ادبی مقاله را انجام دهند و با مشابهات یابی مقاله درصد تشابه را فهمیده و در جهت رفع آن اقدام کنند. چک کردن سرقت ادبی برای دانشجویان الزامی ست.

مشابهت یابی مقاله

اگر سرقت ادبی در کار دانشجویان تشخیص داده شود امکان دریافت مدرک و دفاع پایان نامه از دانشجو سلب میگردد. اساتید نیز ممکن است اقدام به سرقت ادبی کنند و در برخی از کشورها سلب ارتقای علمی از اساتید از روش های تنبیهی می باشد. مشابهت یابی مقاله تنها با درگ کردن فایل در سایت مربوطه قابل انجام است. افراد با این کار میتوانند اقدام به چک کردن سرقت ادبی کرده و بررسی سرقت ادبی مقاله رایگان نیز میباشد. بعد از آگاهی از شباهت متون خود میتوانید اقدام به ویرایش و اصلاح مقاله و پژوهش خود کنید و کار را اصلاح کرده و سرقت ادبی را از بین ببرید.

چک کردن سرقت ادبی

سرقت ادبی در تمام نشریات بررسی شده و نشریات مقالات را به دقت بررسی میکنند و اگر چنین خطای شناسایی شود، مقاله مورد نظر رد یا به عبارتی ریجکت میشود. سرقت ادبی در برخی از کشورها جریمه های نقدی زیادی دارد این مبلغ در برخی موارد بسیار زیاد است . چک کردن سرقت ادبی احترام و رعایت حقوق نویسندگان است. دانلود نرم افزار ithenticate از متداول ترین روش هاست. البته با سرچ عبارت بررسی سرقت ادبی مقاله رایگان نیز این امر ممکن است.

بررسی سرقت ادبی مقاله رایگان

بررسی سرقت ادبی مقاله رایگان نیز میباشد. پیدا کردن خدمات رایگان ممکن است نیاز به جستجو بیشتری داشته باشد اما شما با خرید اکانت و دانلود نرم افزار ithenticate میتوانید به راحتی خدمات دریافت کنید. با این نرم افزار امکان مشابهت یابی مقاله انگلیسی هم به راحتی وجود دارد. البته ممکن است استفاده از برنامه ها و نرم افزارهای مختلف رایگان برای شناسایی سرقت ادبی مناسب نباشد. چون برخی از این خدمات رایگان، قابل اعتماد نبوده و کار به شکل درست بررسی نمیگردد. برای این کار نیاز به پایگاه های قوی و معتبر میباشد. نرم افزارهایی با پایگاه داده قوی کار شما را با جزئیات بررسی کرده و خروجی دقیقی به شما میدهند.

دانلود نرم افزار ithenticate

اگر می خواهید با خیال آسوده پژوهش خود را به مجلات معتبر ارسال کنید ابتدا سرقت ادبی متون خود را چک کنید. با دانلود نرم افزار ithenticate که نوعی نرم افزار مشابه یاب مقاله میباشد میتوانید مشابهت یابی مقاله انگلیسی و حتی بررسی سرقت ادبی مقالات فارسی را انجام دهید. پایگاه داده ی نرم افزار بسیار قوی میباشد و به دو صورت آنلاین و آفلاین امکان استفاده و مقایسه وجود دارد. بعد از بررسی خروجی کار به شما ارائه میگردد. برای تحلیل باید آشنایی اولیه ای با این نرم افزار داشت.

مشابهت یابی مقاله انگلیسی

سرقت ادبی به دو شکل اتفاق می افتد: عمدی و غیره عمدی. در روش عمدی نویسنده متن دیگر نویسندگان را در متن خود استفاده می کند اما در روش غیرعمدی نویسنده بدون هیچگونه اطلاعی و به صورت غیر عمد، متن مقاله او شبیه مقالات دیگر است . برای بررسی سرقت ادبی روش های مختلفی وجود دارد. در این زمینه باید مشابهت یابی مقالات صورت گیرد مشابهت یابی مقاله انگلیسی و بررسی سرقت ادبی مقالات فارسی به راحتی امکان پذیر هست. همچنین نرم افزار مشابه یاب مقاله و نرم افزار سرقت ادبی در این زمینه کمک زیادی به افراد میکند. گرچه روش های مختلف زیادی در این زمینه وجود دارد.

نرم افزار مشابه یاب مقاله

نرم افزار مشابه یاب مقاله درصد شبیه بودن مقالات را تشخیص میدهد. نرم افزار سرقت ادبی، نرم افزاری کاربردی برای محققان و پژوهشگران برای بررسی سرقت ادبی مقالات فارسی و یا انگلیسی میباشد. پس از بررسی می توان برای رفع تشابه اقدام کرد. اگر درصد تشابه مقاله به میزان کمی باشد تعویض کلمات با کلمات هم معنی، تغییر دادن فعل و فاعل، باز نویسی متن از روش های متداول برای رفع مشابهت است. بهتر است همه افراد پس از پایان کار خود اقدام لازم در جهت بررسی این موضوع را انجام دهند.

بررسی سرقت ادبی مقالات فارسی

سرقت ادبی اقدامی ناشایست و متقلبانه می باشد و این کار به نوعی دزدیدن است. حقوق افراد باید همیشه رعایت گردد استفاده از علم دیگری نوعی جرم است که در کشور های گوناگون جریمه ها و تنبیهاتی را در پی دارد. بررسی سرقت ادبی مقالات فارسی باید قبل از ارسال به مجله صورت گیرد. نرم افزار سرقت ادبی و دانلود نرم افزار مشابهت یاب مقالات در این زمینه پر طرفدار و کاربردی ست. پس از مشخص شدن درصد مشابهت مقاله باید در زمینه اصلاح و بازبینی اقدام شود. در جهات رفع مشکل مشابهت باید ارجاعات بررسی دقیق شده و رفرنس دهی به صورت دقیق انجام گردد. در صورت دیگر مشکل مشابهت رخ نخواهد داد.

نرم افزار سرقت ادبی

همانطور که نویسندگان برای نگارش مقالات خود وقت زیادی را میگذارند، باید به این مسئله نیز دقت کنند که نوشته هایشان شبیه به مقالات دیگر نباشد و حق کسی ضایع نگردد. بهتر است قبل از سابمیت مقاله اقدام لازم در جهت سرقت ادبی به صورت خواسته یا ناخواسته انجام شود. نرم افزار سرقت ادبی در اینجا به کمک نویسندگان می آید. هم چنین دانلود نرم افزار مشابهت یاب مقاله گزینه مناسب دیگری برای این افراد است. همینطور با دانلود ithenticate و استفاده از آن با درصد مشابهت مقاله به دقت بررسی میشود و بهتر است این بررسی قبل از هر اقدامی جهت انتشار صورت گیرد در غیر این صورت دردسرهای آن بیشتر خواهد بود.

درصد مشابهت مقاله

کپی ایده و جملات دیگران بدون قید کردن منبع، استفاده نکردن از نقل قول ها به نوعی سرقت ادبی هستند و درصد مشابهت مقاله شما را بالا میبرند. اگر درصد مشابهت زیاد باشد مقاله پذیرش نخواهد شد. جهت بررسی و جلوگیری از سرقت ادبی نویسندگان باید اقدام به دانلود نرم افزار مشابهت یاب مقالات و دانلود ithenticate کنند. این دو روش بسیار متداول میباشد گرچه روش های مختلفی مانند سایت تشخیص کپی بودن مقاله وجود دارد اما دانلود نرم افزار جزو بهترین و کاربردترین روش ها ست.

دانلود نرم افزار مشابهت یاب مقالات

دانلود نرم افزار مشابهت یاب مقالات، دانلود ithenticate و نرم افزار turnitin برای نویسندگان ضروری ست. این نرم افزارها در این زمینه کمک بسیار زیادی به افراد میکنند. نرم افزارها اگر از دو یا سه کلمه بیشتر کپی شده باشد را هایلایت میکند. همچنیناگر میزان درصد تشابه از ۳ درصد افزایش یابد باید متن بازنویسی گردد و اما اگر میزان تشابه از ۳ درصد کمتر باشد می توان با جایگزین کردن کلمات مترادف و یا تغییر دادن فعل و فاعل یا مجهول و معلوم کردن جملات این میزان را نیز به کاهش داد. سایت تشخیص کپی بودن مقاله نیز مانند روش دانلود نرم افزار مفید است.

دانلود ithenticate

با دانلود ithenticate شما می توانید چک کردن متون خود را انجام دهید نرم افزار ithenticate و سایت تشخیص کپی بودن مقاله و هم چنین نرم افزار turnitin بسیار کاربردی برای اعضای هیئت علمی دانشجویان پژوهشگران و نویسندگان میباشد. با استفاده از این روش ها و نرم افزار ithenticate افراد می توانند از اعتبار خود محافظت کنند، زیرا بسیاری از سرقت های ادبی بر خلاف باور عموم به صورت ناخواسته صورت می گیرد. بهتر است همه نویسندگان از این روش ها استفاده کرده و از متون خود مظمئن شوند. این نرم افزار دارای پایگاه داده‎ای گسترده و وسیع از انواع مقالات میباشد و برای ارزیابی به این پایگاه داده مراجعه میشود و سپس درصد تشهابه اعلام میگردد. همچنین بررسی سرقت ادبی پایان نامه نیز با نرم افزارهای ذکر شده قابل انجام است.

سایت تشخیص کپی بودن مقاله

سایت های فعال زیادی در این زمینه وجود دارد که خدمات خوبی عرضه میکنند. استفاده از سایت تشخیص کپی بودن مقاله و سایت بررسی سرقت ادبی مقاله از روش های راحت دیگری است که مورد استفاده افراد قرار می گیرد. افراد با مراجعه به این سایت ها می توانند فایل خود را آپلود کرده و سپس خروجی کار خود را دریافت کنند. سایت ایران پیپر سایتی فعال در این زمینه است که اقدام به بررسی سرقت ادبی پایان نامه، مقالات و متون شما با کمترین هزینه میکند. گرچه برای این کار نرم افزارهای مختلفی مانند نرم افزار turnitin وجود دارد.

نرم افزار turnitin

برای بررسی سرقت ادبی پایان نامه، نرم افزار turnitin همانند سایت بررسی سرقت ادبی مقاله بسیار مناسب است. برای استفاده از این نرم افزار افراد نیاز به یوزر و پسورد دارند. این نرم افزار برای پلاجریسم و همه افراد در سراسر دنیا قابل دستیابی است. با مراجعه به سایت این نرم افزار امکان خرید اکانت برای افراد فراهم است. خرید اکانت هزینه بسیار زیادی ندارد و به راحتی قابل پرداخت است. این نرم افزار از نرم افزارهای معروف و معتبر میباشد با نرم افزار turnitin شما امکان سنجش متون مقاله و پایان نامه خود را دارید و از این طریق میتوانید از پلاجریسم پیشگیری کنید.

بررسی سرقت ادبی پایان نامه

علاوه بر بررسی مقالات که این کار از سایت بررسی سرقت ادبی مقاله امکان پذیر است، بررسی سرقت ادبی پایان نامه و استفاده از نرم افزار تشخیص کپی بودن پایان نامه نیز امری ضروری میباشد. پلاجریسم موضوعی ست که باید جدی گرفته شود در غیر اینصورت عواقب ناخوشایندی برای نویسندگان در پی خواهد داشت. گرچه برخورد با پلاجریسم در کشورهای مختلف متفاوت است. در برخی کشورها افراد به این علت به زندان افتاده و این کار جرم محسوب می شود اما در برخی از کشورها تنها با تذکری ساده این موضوع حل و فصل خواهد شد. برای پایان نامه باید از طریق نرم افزار تشخیص کپی بودن پایان نامه اقدام کرد.

سایت بررسی سرقت ادبی مقاله

پلاجریسم را باید مهم تلقی کرد. برای این کار بهتر است به سایت بررسی سرقت ادبی مقاله مراجعه کرده و هم چنین میتوان از نرم افزار تشخیص کپی بودن پایان نامه یا مقاله کمک گرفت. بررسی سرقت ادبی با ithenticate نیز روش مفید دیگری ست. بسیاری از سرقت های ادبی به علت عدم توانایی نویسنده اتفاق می افتد. استفاده صحیح از ارجاعات و به کاربردن تکنیک های موثر در این زمینه می تواند از وقوع این حادثه جلوگیری کند. سرقت ادبی به هر نوعی از آن باعث کسر شأن در جامعه علمی است. پلاجریسم یا همان سرقت ادبی باعث آسیب زدن به ارزش اثر میشودو این نشان دهنده اهمیت این موضوع ست که اغلب توسط افراد نادیده گرفته میشود.

پلاجریسم

واژه پلاجریسم توسط یک شاعر رومی برای اولین بار مورد استفاده قرار گرفت. این فرد یونانی بسیاری از شعرهایش توسط افراد دیگر مورد استفاده قرار گرفته بود. او نام افرادی که شعر او را سرقت کرده بودند، پلاجریسم گذاشت که به معنی غارتگر و فریبکار میباشد. بررسی سرقت ادبی با ithenticate این روز ها متداول است. گرچه نرم افزار تشخیص کپی بودن پایان نامه نیز در نوع های مختلف موجود است. همچنین سامانه همانندجو (ithenticate) روش استفاده دیگری ست.

نرم افزار تشخیص کپی بودن پایان نامه

پایان نامه موضوع قابل توجه دیگری ست که باید بررسی گردد بسیاری از دانشجویان کار پایان نامه خود را برون سپاری کرده و بسیاری از افراد انجام دهنده سرقت ادبی را مدنظر قرار نمیدهند. دانشجویان در نگاه اول متوجه این موضوع نخواهند شد اما نرم افزار تشخیص کپی بودن پایان نامه گزینه بسیار مناسبی برای این نوع از دانشجویان است، که بررسی لازم را انجام دهند. همانند بررسی مقاله برای پایان نامه نیز میتوان از سامانه همانندجو (ithenticate) استفاده کرد و یا بررسی سرقت ادبی با ithenticate را انجام داد که این نرم افزار به نوعی شباهت یاب مقاله میباشد.

بررسی سرقت ادبی با ithenticate

پلاجریسم همان سرقت ادبی نوعی دستبرد فکری است. سرقت افکار و ایده ها در پلاجریسم اتفاق می افتد اگر در حوزه هنر این اتفاق صورت گیرد سرقت از نوع هنری ست و اگر در پژوهش های علمی صورت گیرد این سرقت از نوع علمی نام دارد سرقت ادبی در نوع های مختلفی خود را بروز میدهد: برای مثال سرقت ادبی در نوع نگارش، سرقت ادبی به صورت مستقیم، سرقت از نوح تشبیه، سرقت ایده و یا سرقت ادبی به صورت تحریف کلمات. برای چک کردن همه نوع سرقتی باید به بررسی سرقت ادبی با ithenticate، پرداخت و در زمینه پایان نامه با دانلود نرم افزار اصالت سنجی پایان نامه میتوان اقدام کرد و یا میتوان به سامانه همانندجو (ithenticate) مراجعه کرد. شباهت یاب مقاله توسط این روش ها انجام میشود.

سامانه همانندجو (ithenticate)

سامانه همانندجو (ithenticate) نوعی شباهت یاب مقاله میباشد. نویسندگان علاوه بر مراجعه به این سامانه میتوانند از نرم افزار همانند جو استفاده کنند. برای کار پایان نامه، امکان دانلود نرم افزار اصالت سنجی پایان نامه برای دانشجویان وجود دارد. ممکن است نویسندگان در حین پژوهش و نوشتن متون خود جملات و عباراتی را تحریر کنند که نویسنده دیگری آن را ثبت کرده است و این تکرار متن به نوعی سرقت تلقی میگردد. ممکن است حتی به صورت غیر عمد باشد. پس نویسندگان و پژوهشگران باید برای بررسی این نوع خطای غیر عمد اقدام کنند و نسبت به این موضوع حساس باشند.

شباهت یاب مقاله

سرقت ادبی ابعاد منفی گسترده ای دارد اول از همه و مهمترین آن این است که به سابقه و اعتبار فرد لطمه وارد میکند، همچنین ممکن است خسارت،های مالی زیادی را برای افراد به بار آورد، از نظر روانی برای کسی که کارش مورد سرقت قرار گرفته است، این اتفاق بسیار ناخوشایند می باشد. سرقت ادبی علاوه بر تمام مضراتی که دارد ممکن اسن ذهن خواننده را خسته کند. به روز بودن در نتیجه داوری تاثر فراوانی دارد. پس نویسندگان باید سعی کنند مطالب منحصر به فردی را منتشر کنند. شباهت یاب مقاله گزینه مناسبی ست. دانلود نرم افزار همانند جو و دانلود نرم افزار اصالت سنجی پایان نامه برای نویسندگان، دانشجویان و پژهشگران امری لازم است. بررسی سرقت ادبی مقاله انگلیسی و حتی مقاله فارسی نیز از روش های قید شده به راحتی امکان پذیر است.

دانلود نرم افزار اصالت سنجی پایان نامه

سامانه های منحصر به فردی برای اصالت سنجی پایان نامه ها وجود دارد و حتی امکان دانلود نرم افزار اصالت سنجی پایان نامه در این سایت ها مقدور می باشد. نرم افزار همانند جو امکان بررسی سرقت ادبی مقاله انگلیسی را دارد و از طریق این نرم افزار مشابهت یابی پایان نامه بسیار سریع و آسان صورت میگیرد.
اکثر پژوهشگران قبل از ارسال مقاله خود و یا چاپ متون خود در جهت رفع این مشکل اقدام خواهند کرد و این اقدام، اقدامی متداول در بین پژوهشگران می باشد.

نرم افزار همانندجو

همانندجویی و استفاده از نرم افزار همانند جو در متون، کمک به حفظ اثر دیگران است. با جستجوی خودکار در متن کامل مقالات و پایان نامه ها نوشته هایی که همانند هستند آشکار شده و خروجی کار برای کاربر نمایش داده می شود هر چقدر کیفیت و پایگاه داده یک نرم افزار قوی تر باشد میزان درصد مشابهت و خروجی دقیق تر می باشد استفاده از نرم افزارهای معتبر به روز موضوع بسیار مهمی در این زمینه میباشد. بررسی سرقت ادبی مقاله انگلیسی همانند مقالات فارسی اهمیت دارد. مشابهت یابی پایان نامه از طریق سایت سرقت ادبی انجام میشود. ما باید به عنوان کسی که عضو یک جامعه علمی هستیم مسائل اخلاقی را در نظر بگیریم و در این جهت کوشا باشیم.

بررسی سرقت ادبی مقاله انگلیسی

سرقت ادبی گاهی به صورت تصادفی اتفاق می افتد فرد ممکن است فرد نداند که از ایده دیگری در حال استفاده است. بی شک ما بدون افکار و نظرات دیگران نمی توانیم اثر علمی و خوبی خلق کنیم. پس بهتر است در این زمینه از ارجاعات مناسب و بیان منابع درست در متون خود استفاده کنیم. مشابهت یابی پایان نامه به اندازه آثار دیگر قابل توجه ست. سایت سرقت ادبی در این زمینه کمک زیادی میکند و میتوان در این سایت ها نسبت به بررسی سرقت ادبی مقاله فارسی رایگان اقدام کرد. بررسی سرقت ادبی مقاله انگلیسی نیز از طریق سایت های فعال در این زمینه انجام میشود.

مشابهت یابی پایان نامه

با پیشرفت اینترنت و دنیای وب سرقت ادبی روز به روز افزایش میابد. به همین سبب مجلات و نشریات مختلف سخت گیری ها و جدیت بیشتری را به کار میگیرند. اگر مقاله ای دارای مشابهت بالایی باشد از نظر محتوای علمی هرگز بررسی نمیشود و توسط داوران رد یا ریجکت می گردد. شما با سرچ عنوان بررسی سرقت ادبی مقاله فارسی رایگان به سایت سرقت ادبی دسترسی خواهید داشت و امکان مشابهت یابی پایان نامه برای شما مقدور خواهد شد گرچه نرم افزار همانند جو پایان نامه نیز بسیار مناسب است.

سایت سرقت ادبی

سایت سرقت ادبی را تنها با یک سرچ ساده میتوان پیدا کرد. این سایت ها کار را بسیار آسان کرده اند. بررسی سرقت ادبی مقاله فارسی رایگان نیز انجام میشود. شما نرم افزار همانند جو پایان نامه را هم به صورت نقدی و هم غیر نقدی میتوانید دانلود کنید و بررسی سرقت ادبی را انجام دهید. البته این نکته را باید در نظر گرفت که نسخه های نقدی دارای امکانات بیشتری نسبت به نسخه غیر نقدی ست. میزان قابل قبول شباهات در مقالات و کتون علمی به سردبیر، داور، استاد راهنما، ناشر و دانشگاه بستگی دارد و اصولاً بین ۵ تا ۲۰ درصد متغیر است.

بررسی سرقت ادبی مقاله فارسی رایگان

بهتر است بررسی مقالات را خودتان انجام دهید. اگر این بررسی توسط خود فرد صورت نگیرد، داوران این کار را انجام داده و از میزان مشابهات مقاله اطلاع حاصل میکنند. پس بهتر است قبل از اقدام داوران خود افراد در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهد. امکان بررسی سرقت ادبی مقاله فارسی رایگان برای کاربران فراهم است. حتی امکان استفاده رایگان از ithenticate برای افراد وجود دارد. بررسی سرقت ادبی با نرم افزار همانند جو پایان نامه برای دانشجویان بسیار راحت و کاربردی ست.

نرم افزار همانندجو پایان نامه

بررسی سرقت ادبی با نرم افزار همانندجو پایان نامه صورت میگیرد. نرم افزار ithenticate و استفاده رایگان از ithenticate از معروف ترین روش ها برای بررسی هستند. نرم افزار ها اغلب به صورت آنلاین خدمات می دهند اکثر نرم افزارها فایلی برای نصب در اختیار کاربران قرار نمی دهند بلکه این کار از طریق ورود به سامانه انجام میشود. کاربران با بارگذاری فایل بعد از گذشت چند دقیقه میزان تشابه را دریافت میکنند. از طریق این نرم افزارها مقایسه متن با مقالات معتبر امکان پذیر است. سرقت ادبی با واژه تشابه متنی فرق میکند نرم افزارها اصولاً درصد تشابه متن را به مخاطب اعلام می کنند و این تشابه شامل سرقت علمی نیست.

همانندجویی یا search engine optimization به مجموعه فعالیت‌هایی گفته می‌شود که در ارتباط با بهبود جستجوی سایت در موتورهای جستجو انجام می‌شود. هدف اصلی همانندجویی، افزایش رتبه سایت در نتایج جستجو است. این کار با استفاده از برخی روش‌های فنی و بهبود محتوای سایت انجام می‌شود.

برای موفقیت در همانندجویی، مهارت‌های فنی و تحلیلی بسیاری لازم است. از جمله مواردی که در همانندجویی باید به آن‌ها توجه شود، ساختار کدها، کاربری و رابط کاربری، بهینه سازی عنوان و توضیحات صفحات، استفاده از کیوورد‌های مناسب و مطابق با محتوای صفحات، سریع‌تر کردن زمان بارگیری صفحات و بهینه‌سازی تصاویر برای کاهش حجم آن‌ها است.

همچنین، برای بهبود رتبه سایت در نتایج جستجو، باید به بهبود محتوای سایت توجه کرد. استفاده از عناوین و زیرعناوین مناسب، ارائه محتوای خوب و مطابق با کیوورد‌های مورد استفاده کاربران، استفاده از تصاویر و ویدیوهای مرتبط و بهینه سازی محتوا برای استفاده در شبکه‌های اجتماعی از جمله روش‌هایی هستند که برای بهبود محتوای سایت مورد استفاده قرار می‌گیرند.

در نهایت، برای بهبود جستجوی سایت، باید به ویژگی‌های خاص صفحات سایت توجه شود. این شامل ارائه الگو‌های برگشت بهره‌مندی از مراکز تماس، فرم‌های تماس و آدرس موقعیتی است. با انجام این کارها، سایت شما به شدت افزایش پیدا می‌کند و باعث می‌شود که بیشتر کاربران به سایت شما دسترسی پیدا کنند.

ترجمه مقاله | دانلود مقاله | دانلود کتاب ورزشی انگلیسی | خرید اکانت embase | ترجمه فارسی به انگلیسی | ترجمه فوری | ترجمه فارسی به انگلیسی قیمت | ترجمه تخصصی | خرید اکانت uptodate | مقاله نویسی | دانلود کتاب عاشقانه خارجی | دانلود کتاب داستان انگلیسی | خرید کتاب آموزش هک | دانلود رمان صوتی | دانلود کتاب تاریخی انگلیسی | خرید کتاب الکترونیکی | خرید کتاب صوتی | خرید کتاب برنامه نویسی | خرید کتاب دیجیتال | کتاب خارجی روانشناسی | دانلود کتاب آشپزی خارجی | دانلود کتاب کامپیوتر زبان اصلی | دانلود کتاب رمان خارجی | پلورال سایت | دانلود کتاب زبان انگلیسی | جستجوی پتنت | بررسی سرقت ادبی | دانلود رایگان کتاب | بهترین سایت ترجمه | سایت لیندا | چکیده مقاله | خرید کتاب پزشکی | دانلود کتاب کودک خارجی | دانلود کتاب pdf | خرید کتاب پزشکی زبان اصلی | خرید کتاب کمیک اورجینال | دانلود کتاب دانشگاهی | کتاب لاتین | خرید کتاب زبان اصلی | خرید کتاب اورجینال پزشکی | درخواست کتاب | دانلود کتاب آنلاین | خرید کتاب اورجینال | خرید کتاب انگلیسی | خرید رمان انگلیسی اورجینال | دانلود کتاب از گوگل بوک | دانلود کتاب | سفارش کتاب از آمازون | خرید PDF کتاب‌ خارجی | دانلود کتاب از آمازون | نرم افزار گرامرلی | OnePetro | شرایط آزمون وکالت | شرایط تحصیل در ایتالیا | شرایط تحصیل رایگان در آلمان | بورسیه تحصیلی | شرایط تحصیل در آمریکا | شرایط تحصیل در اتریش | چاپ کتاب | مهاجرت به کانادا | ریسرچ ‏گیت | پروپوزال | انجام پایان نامه | انواع مقالات علمی | رزومه کاری | علم سنجی | پایگاه اطلاعات Journal Citation Reports | پایگاه اطلاعاتی JaypeeDigital | پایگاه وایلی | پایگاه IEEE | ترجمه مقاله تخصصی | کلینیکال کی | دانلود استاندارد | دانلود پایان نامه | ساینس دایرکت | گوگل اسکولار | اسکوپوس

97 دیدگاه دربارهٔ «بررسی سرقت ادبی مقاله با نرم افزار iThenticate [ زیر 40 دقیقه ];

  1. سلام بنده از کارشناسان دانشگاه عالی هستم و به دنبال نرم افزاری هستیم که به صورت لوکال بتواند نسبت به پیشینه سنجی متون به ما کمک کند.
    لطفا اگر در این زمینه آگاهی و یا همکاری را دارید معرفی کنید تا نسبت به قرارداد با ایشان ادامه همکاری دهیم.

    پاسخ
  2. برچسب‌ها: دانلود نرم افزار ithenticate + نوشته شده در پنجشنبه بیست و پنجم آذر ۱۳۹۵ ساعت 17:33 توسط ithenticate | خانه دانلود رایگان نرم افزار ithenticate

    پاسخ
  3. راهنمای استفاده از iThenticate | یوزر و پسورد آیتنتیکیت | اکانت iThenticate | دانلود رایگان نرم افزار iThenticate | ویدیوی آموزش کار با سایت iThenticate | مشابهت مقاله دانلود رایگان نرم افزار iThenticate – گیگاپیپر

    پاسخ
  4. دسترسی رایگان دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری به نرم افزار ithenticate. Mon, 05/11/2020 – 11:49 | m.dehbozorgi. به اطلاع دانشجویان تحصیلات تکمیلی می رساند . که دسترسی به نرم افزار ithenticate ( بررسی مشابهت یابی مقالات) بصورت رایگان از طریق آدرس … دسترسی رایگان دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری به نرم افزار …

    پاسخ
  5. بررسی سرقت ادبی مقاله isi با نرم افزار iThenticate چک کردن رایگان مقاله با آیتنتیکیت تشخیص … خرید بسته چک کردن Plagiarism با iThenticate – گیگاپیپر

    پاسخ
  6. این نرم افزار توسط گروه ها کرکر ساخته شده که به سادگی و تنها چند کلیک ساده ویندوز شما را اکتیو نموده تا جایی که به سادگی به اینترنت وصل شده و ویندوز خود را از سرور رسمی مایکروسافت بروز رسانی نمایید. ادامــه مطلـب آسیـاتک … Windows Offline Activator – دانلود رایگان نرم افزار

    پاسخ
  7. دانلود رایگان نرم افزار ithenticate اکانت ithenticate – خرید اکانت ithenticate نوشته شده در جولای 7, 2018 دسامبر 10, 2018 توسط admin دانلود رایگان نرم افزار ithenticate بایگانی – Iran iThenticate

    پاسخ
  8. پس از آن، فایل ارسالی توسط تیم مدیریت، دریافت و در نرم افزار های آنلاین iThenticate و یا Grammarly بررسی شده و در نهایت خروجی نرم افزار برای مشتری ارسال خواهد شد. پ. ن: در صورت خرید این پکیج، تا ۴۸ ساعت فرصت دارید که فایل خود را برای … راهنمای بررسی فایل شما با iThenticate و Grammarly

    پاسخ
  9. دانلود رایگان نرم افزار ithenticate , iranithenticate.ir • نظر بررسی Plagiarism مقاله در کمتر از چند دقیقه با سایت . ithenticate.com . که در حال حاضر کلیه مجلات از آن استفاده می کنند. برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید. جستجو. iranithenticate.ir. تگ ها. بررسی … دانلود رایگان نرم افزار ithenticate – بررسی سرقت ادبی مقاله

    پاسخ
  10. iThenticate مانند دیگر نرم افزار های تشخیص سرقت ادبی مقالات به صورت نصبی روی کامپیوتر نیست و برای استفاده از آن باید وارد سایت شوید و پلن های آن را خریداری نمایید. آیتنتیکیت به صورت آنلاین میزان سرقت علمی را گزارش می دهد. بررسی سرقت ادبی مقاله با نرم افزار iThenticate – تشخیص …

    پاسخ
  11. نام کاربری. رمز ورود. مرا بخاطر داشته باش. بازیابی رمز عبور; بازیابی نام کاربری نرم افزار iThenticate – isi20.ir

    پاسخ
  12. راهنمای دسترسی دانشجویان به نرم افزار ithenticate. پیرو دسترسی رایگان به نرم افزار ithenticate به اطلاع می رساند که تمامی ایمیل های دانشگاهی دانشجویان تحصیلات تکمیلی فعال شده و جهت استفاده می بایست پس از اتصال به vpn ( از سایت … راهنمای دسترسی دانشجویان به نرم افزار ithenticate | سایت …

    پاسخ
  13. سلام. آموزش کامل کار با نرم افزار Fritzing (شبیه سازی مدار الکترونیکی فریتزینگ) را آماده کردیم. فریتزینگ یک نرم افزار کاربردی و متن باز (open source) برای استفاده طراحان، دانشجویان و علاقمندان به علوم الکترونیک و رباتیک میباشد … آموزش نرم افزار Fritzing یادگیری کامل در 2 مرحله شبیه سازی …

    پاسخ
  14. که دسترسی به نرم افزار ithenticate ( بررسی مشابهت یابی مقالات) بصورت رایگان از طریق آدرس ایمیل دانشگاهی مهیا شده است. که از طریق اتصال به ( VPN) قابل استفاده می باشد دسترسی رایگان دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری به نرم افزار …

    پاسخ
  15. iThenticate is the most trusted plagiarism checker by the world’s top researchers, publishers, and scholars. Buy Credits Talk to an Expert. View demo. Protect Your Reputation. Check against 93% of Top Cited Journal content and 70+ billion current and archived web pages. Explore our content » 1,300 Top Journals worldwide use iThenticate to screen and review submissions. Our exclusive … Plagiarism Detection Software | iThenticate

    پاسخ
  16. بهترین، معتبرترین و کارآمد‌ترین نرم افزار تشخیص سرقت ادبی مقالات، نرم افزار آیثنتیکیت iThenticate است که در تمام مجلات معتبر و توسط اکثر ناشران بین‌المللی مثل وایلی، ساینس دایرکت و اشپرینگر مورد استفاده قرار میگیرد. سایت … iThenticate لینگالاین | بررسی سرقت ادبی مقاله با نرم افزار

    پاسخ
  17. با استفاده از نرم افزار های آنلاین مانند iThenticate و Turnitin می توانید مقالات خودرا قبل از ارسال برای داوری و چاپ در ژورنال ها از نظر میزان همپوشانی و سرقت علمی بررسی و رفع نمایید.با این امر از اصالت مقاله خود مطمئن می شوید . دانلود رایگان نرم افزار ithenticate

    پاسخ
  18. نرم افزار iThenticate ، به گونه­ اي طراحي شده است كه پيش از انتشار اثر، اصالت متن را تشخيص داده و در مرحله پيش­نويسي مقاله، اطمينان لازم را در خصوص عدم سرقت ادبي و میزان همپوشانی به آگاهي مي­رساند. تشخیص و بررسی سرقت ادبی مقاله با iThenticate – اکانت نرم …

    پاسخ
  19. نرم افزار iThenticate قدرتمندترین نرم افزار برای چک کردن موارد سرقت ادبی (پلاژیاریسم) در مقالات علمی است. استفاده از iThenticate برای یوزرهای ساینتیکا رایگان است. نحوه کار با نرم افزار iThenticate

    پاسخ
  20. راهنمای دسترسی دانشجویان به نرم افزار ithenticate پیرو دسترسی رایگان به نرم افزار ithenticate به اطلاع می رساند که تمامی ایمیل های دانشگاهی دانشجویان تحصیلات تکمیلی فعال شده و جهت استفاده می بایست پس از اتصال به vpn ( از سایت … راهنمای دسترسی دانشجویان به نرم افزار ithenticate

    پاسخ
  21. حتماً شما هم به دنبال نرم افزار مناسب برای اسکرین شات گرفتن از دسکتاپ کامپیوتر خود با اهداف مختلف هستید که این پست را انتخاب نموده اید. در این مقاله با ۳ نرم افزار ساده وجدید برای عکس گرفتن از صفحه کامپیوتر آشنا خواهید … ۳ نرم افزار ساده و جدید برای عکس گرفتن از صفحه کامپیوتر …

    پاسخ
  22. نرم افزار iThenticate چگونه میزان سرقت ادبی یک مطلب را تشخیص می دهد؟ نرم افزار iThenticate با دسترسی به بیش از ۸۰،۰۰۰،۰۰۰ صفحه وب و ۱۵۰،۰۰۰،۰۰۰ محتوای علمی و همچنین ۲،۰۰۰ ناشر Cross Cross دقیق ترین درصد شباهت و همپوشانی متنی را گزارش … بررسی سرقت ادبی مقاله با نرم افزار iThenticate تنها 9500 …

    پاسخ
  23. نرم افزار مشابه یاب مقاله با ithenticate نوشته شده در مارس 4, 2019 مارس 4, 2019 توسط admin نرم افزار مشابه یاب مقاله در عمل سایت های مختلفی است که معروفترین و معتبرترین ان سایت ithenticate.com است. نرم افزار مشابه یاب مقاله با ithenticate

    پاسخ
  24. نرم‌افزار آیتنتیکیت (iThenticate) یکی از بهترین نرم‌افزارها در حوزه بررسی سرقت ادبی و همپوشانی مقالات است. این نرم‌افزار دارای پایگاه داده‌ای بسیار قوی است. پایگاه داده آیتنتیکیت تقریبا حاوی تمام مقالاتی است که از سوی … همه‌چیز درباره نرم افزار بررسی سرقت ادبی iThenticate

    پاسخ
  25. سرقت ادبی ممکن است ناخواسته و غیر تعمدی رخ دهد. بنابراین موثرترین راهکار، بررسی سرقت علمی مقالات isi و بررسی کپی بودن مقاله قبل از ارسال برای داوری توسط خود پژوهشگر است تا در صورت تشخیص سرقت علمی، موارد تشابه متنی … iThenticate لینگالاین | بررسی سرقت ادبی مقاله با نرم افزار

    پاسخ
  26. انواع مختلفی از سرقت ادبی (سرقت علمی یا Plagiarism) وجود دارد.از شایع ترین شکل های آن میتوان به سرقت ادبی مستقیم ، پرداخت هزینه به شخص دیگر برای نوشتن متن، سرقت ادبی از خود، نقل قول بدون ذکر منبع و کپی پیست اشاره کرد. انواع سرقت ادبی را بشناسید – معرفی 5 نوع رایج سرقت علمی

    پاسخ
  27. مرتکب شدن سرقت ادبی; انتشار و یا ارائه یک ایده با نام ایده جدید یا اصلی که در واقع از یک ایده دیگری مشتق شده است. به عبارت دیگر، سرقت ادبی عملی کلاهبردارانه و تقلبی است. این امر شامل سرقت حاصل … سرقت ادبی چیست؟ | مجله فرادرس

    پاسخ
  28. سرقت ادبی ، دزدی علمی معادل Plagiarism به معنای اقدامی غیر اخلاقی و نوعی تخلف در حوزه پژوهش و نگارش می باشد. سرقت ادبی تنها مختص استفاده از مقاله یا کتاب نیست ، بلکه هرگونه استفاده بی‌ملاحظه از متن، تصویر، ایده یا طرح که خالق … بررسی سرقت ادبی مقاله – تشخیص و رفع سرقت علمی Plagiarism

    پاسخ
  29. باتوجه به توضیحاتی که در قسمت قبل در مورد سرقت ادبی مقالات، ارائه شد. در ادامه نیز برای جلوگیری از تشابه و اشکال در ارجاع مطالب، نرم افزار و سایت‌های مخصوص در این زمینه را معرفی می‌کنیم. معرفی 10 سایت برای تشخیص سرقت ادبی – وبلاگ ترجمیک

    پاسخ
  30. سرقت ادبی یا سرقت علمی معادل واژه لاتین Plagiarism است که در فارسی بصورت پلیجریزم نیز رواج یافته است. سرقت ادبی می‌تواند تمام یا بخشی از کار را شامل شود. سرقت ادبی چیست؟ | سرقت ادبی یا Plagiarism چیست؟ و چه …

    پاسخ
  31. سرقت ادبی چیست؟ به‌طورکلی استفاده از مطالب نوشته‌شده توسط دیگران و انتشار آن با نام خود را سرقت ادبی می‌گویند. این عمل غیرقانونی بوده و شخص خاطی باید جریمه‌های سنگینی را بپردازد. حتی اگر به‌واسطه آن مدرک تحصیلی یا … چک کردن سرقت ادبی با پلاجیاریسم (Plagiarism) – شریفیار

    پاسخ
  32. اولین سرقت ادبی. اگر ناخواسته مرتکب سرقت علمی شده باشید و سابقه تخلف قبلی نداشته باشید، اکثر دانشگاه ها یا نمره شما را کم می کنند و یا آن واحد درسیتان را مردود اعلام می کنند. همچنین ممکن است لازم باشد در یک کارگاه آموزشی … عواقب و مجازات سرقت ادبی چیست ؟ پیامد های سرقت علمی را بشناسید

    پاسخ
  33. سرقت ادبی به هر شکل و شدتی آفت بوده و علاوه بر آسیب زدن به آن حیطه کاری، موجب کاهش ارزش کار خالق اثر خواهد شد. سرقت ادبی خود نیز انواع گوناگون را شامل میشود: سرقت ادبی در سبک نگارش (Style) سرقت علمی – ادبی (Plagiarism) چیست؟ | توضیحات کامل + راه …

    پاسخ
  34. سرقت ادبی موضوعی است كه هماره در كنار پژوهش امروز از آن ياد میشود و به نظر میرسد فناوری اطلاعات نيز تاثير بهسزايی در افزايش سرقت ادبی آگاهانه و ناآگاهانه دارد ، زيرا مطالب با سرعت بالا و دقت پايين در شبكۀ گستردۀ جهانی … نرم افزارهای شناسايی سرقت ادبی Plagiarism anticutandpaste

    پاسخ
  35. دستبرد فکری اگر در حوزه ادبیات باشد دزدی ادبی، اگر در حوزه هنر باشد سرقت هنری و اگر در حوزه پژوهش‌های دانشگاهی انجام شود سرقت علمی نامیده می‌شود. به زبان ساده دستبرد علمی یا ادبی یعنی رونویسی کارها یا ایده‌های دیگران … دستبرد فکری – ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

    پاسخ
  36. سرقت علمی چیست؟ واژه plagiarism به موارد بسیاری تعلق می‌گیرد.از جمله مواردی که ممکن است در آنها سرقت ادبی مشاهده شود سرقت اشعار و افکار و پژوهش ها می‌باشد.این واژه برای اولین بار در قرن اول میلادی توسط شاعر رومی به نام … علت وقوع سرقت ادبی در مقالات علمی – مقاله ISI | موسسه …

    پاسخ
  37. سرقت ادبی یا سرقت علمی معادل واژه لاتین Plagiarism است که در فارسی بصورت پلیجریزم نیز رواج یافته است. سرقت ادبی بدین گونه تعریف می‌شود که اگر یک فرد، ایده، متن و یا طرحی از هر حوزه‌ای شامل کتب، فیلم، مقالات، نقاشی‌ها … Plagiarism یا سرقت ادبی چیست و چه مجازاتی دارد؟ (+مثال)

    پاسخ
  38. سرقت ادبی یکی از قدیمی‌‌ترین اعمال ناقض اخلاق، حق و قانون در جوامع انسانی است اما آنچه سرقت ادبی را از مفهوم سابق آن متمایز می‌‌کند مال یا محتوای مورد سرقت واقع شده و حقی است که بواسطه این سرقت نقض شده است. موسسه سینا – سرقت ادبی کتاب

    پاسخ
  39. سرقت ادبی – پلاجیاریزم – plagiarism سرقت ادبی یا پلاجریزم بنابه تعریف، عبارت است از دزدیدن و انتشار غیر قانونی سبک نگارش، تفکرات، ایده ها، مفاهیم و نوشته های نویسنده ای دیگر و انتشار و ارائه آنها به عنوان حاصل کار خود. رفع سرقت ادبی | رفع پلاجیاریزم | سرقت ادبی | نرم افزار رفع …

    پاسخ
  40. سرقت ادبی. چیست و چگونه انجام می شود؟ برخی موارد مقالاتی به چاپ و انتشار می رسند که حاصل تحقیق و تلاش نویسنده نیست و به طور عمده و کلی از روی مقالات دیگر پژوهشگران کپی برداری شده است. سرقت ادبی چیست و چگونه انجام می شود؟ – Plagiarism …

    پاسخ
  41. سرقت ادبی یا سرقت علمی معادل واژه لاتین Plagiarism است که در فارسی بصورت پلیجریزم نیز رواج یافته است. سرقت ادبی بدین گونه تعریف می‌شود که اگر یک فرد، ایده، متن و یا طرحی از هر حوزه‌ای شامل کتب، فیلم، مقالات، نقاشی‌ها … بررسی سرقت ادبی (plagiarism) با برنامه iThenticate …

    پاسخ
  42. سرقت ادبی چیست؟ سرقت ادبی (Plagiarism) یا سرقت علمی به استفاده آگاهانه یا ناآگاهانه از ایده ها، نظرات، نوشته ها یا دستاورد های دیگران به نام خود بدون پرداخت حق الزحمه و یا به دور از اطلاع صاحب اصلی می باشد و انواع مختلفی دارد. بررسی سرقت ادبی مقاله با نرم افزار iThenticate – تشخیص …

    پاسخ
  43. سرقت ادبی با ذکرنکردن منابع و مراجع . در هنگام نگارش مقاله، موضوع مهمی وجود دارد به نام بازنویسی یا پارافریز.. بازنویسی یا پارافریز یعنی اینکه دستاوردهای پژوهشی و علمی دیگری را که در پیش‌برد تحقیقات‌تان نقش دارند، به … همه‌چیز درباره نرم افزار بررسی سرقت ادبی iThenticate

    پاسخ
  44. سرقت علمی-ادبی یا Plagiarism. در این مقاله قصد داریم مفهوم سرقت ادبی، دلایل بوجود آمدن این امر، و راهکارهای جلوگیری از آن را ارائه دهیم، بدلیل جلوگیری از اطلاله کلام، مطالب مربوط به این موضوع در دوبخش در اختیار مخاطبان عزیز … سرقت علمی- ادبی (Plagiarism)- بخش اول

    پاسخ
  45. سرقت ادبی چیست؟ اکثر افراد، کپی نمودن حاصل کار دیگران یا کمک گرفتن از ایده های دیگران را سرقت ادبی، پلاجیاریزم (معادل انگلیسی) و یا انتحال (معادل عربی) می دانند.اما امکان دارد اصطلاحاتی مثل “کپی کردن” و “برگرفتن” که به … سرقت ادبی چیست؟ بهترین سرویس های کشف سرقت علمی | مجله …

    پاسخ
  46. سرقت ادبی، ارزش پژوهش را بسیار کاهش می‌دهد. چنین کاری، به‌عنوان لکه‌ای در کارنامه فرد به‌حساب می‌آید. همچنین تکرار چنین اقداماتی از طرف افراد مختلف، می‌تواند اعتبار یک مرکز یا دانشگاه و درصورتی‌که زیاد باشد حتی … سرقت ادبی – پارس مدیر

    پاسخ
  47. سرقت ادبی یا سرقت علمی چیست؟ سرقت ادبی (به انگلیسی Plagiarism ) یا سرقت علمی عبارت است از استفاده عمدی یا غیر عمدی از ایده ها ، نظرات ، نوشتارها و یا دستاوردهای دیگران به اسم خود و بدون کسب اجازه از صاحب اصلی اثر. بررسی سرقت ادبی مقاله با نرم افزار iThenticate تنها 9500 …

    پاسخ
  48. سرقت ادبی کاری غیراخلاقی و غیرقانونی است که در حوزه ادبی، پژوهشی و نگارشی روی می‌دهد. دزدی علمی از نظر عام مردم یعنی کپی کردن، اما این کار غیرقانونی فراتر از این است و جرم محسوب می‌شود. سرقت ادبی از مطالب دیگران ، سفارش تشخیص سرقت ادبی – ترجمانت

    پاسخ
  49. سرقت ادبی عمدی و غیرعمدی . سرقت ادبی عمدی زمانی اتفاق می‌افتد که فرد با علم به این‌که مطلب متعلق به فرد دیگری است، آن را کپی کرده و بدون ذکر نام صاحب اثر منتشر می‌کند. در چنین مواردی ابزار تشخیص سرقت ادبی بسیار کارآمد … بهترین ابزارهای کشف سرقت ادبی – Baztab

    پاسخ
  50. تعیین درصد مشابهت مقاله با ترنیتین جهت تشخیص پلجریسم و میزان سرقت ادبی مقاله توسط موسسه ایرنتکام ارائه می شود. این خدمات برای متقاضیانی که با درخواست پارافریز و بازنویسی مقاله ، رفع پلجریسیم و کاهش درصد مشابهت مقاله … تعیین درصد مشابهت مقاله با نرم افزار | تشخیص میزان پلجریسم …

    پاسخ
  51. فعالیت موسسه امین آرتیکل در پذیرش اکسپت چاپ فوری مقاله در مجلات و ژورنال های isi و isc و پژوهشی,استخراج مقاله از پایان نامه,تحلیل آماری, چاپ کتاب از پایان نامه . پایگاه امین آرتیکل. سامانه ترجمه مقالات، مشابهت یابی متون … پایگاه امین آرتیکل | سامانه ترجمه مقالات، مشابهت یابی متون …

    پاسخ
  52. برای کاهش درصد مشابهت مقاله خود به صفحه رفع پلاجریزم مراجعه کنید. در ادامه این نوشته، 10 سایت برتر ارزیابی درصد مشابهت معرفی می شوند: 10 سایت برتر تشخیص سرقت ادبی | 10 سایت برتر پلاجریزم چکر …

    پاسخ
  53. کاهش درصد مشابهت مقاله قبل از سابمیت . لازم به ذکر است که اگرچه تفاوت ماهوی میان مشابهت مطالب یک مقاله با مقالات دیگر از یک سو و سرقت ادبی یا همان پلجریسم از سوی دیگر وجود دارد ولی نتیجه در هر حال یکسان است و بسته به رتبه … بررسی درصد سرقت ادبی (تشابه متنی) با Turnitin – گیگاپیپر

    پاسخ
  54. نرم افزار‎ها و سایت‎های مختلفی در جهان وجود دارند که می‎توان با استفاده از آنها درصد مشابهت مقالات را قبل از سابمیت مقاله در ژورنال‎های مختلف بدست آورد و در صورت لزوم مقاله را به شکلی ویرایش کرد تا مشابهت آن زیر 6 درصد … بررسی مشابهت مقالات | ضامن سلامتی

    پاسخ
  55. جلوگیری از سرقت ادبی و عدم پذیرش مقاله توسط سردبیر و داوران. اصلاح مقاله و کاهش درصد مشابهت مقاله با مقاله‌های پیشین. بهبود مقاله و بالا بردن شانس پذیرش. به حداقل رساندن مشابهت متن مقاله به صورت حرفه ای به همراه …

    پاسخ
  56. سامانه همتاجو بصورت کاملا هوشمند طراحی شده و توانایی کشف آن دسته از سرقت‌های علمی بازنویسی شده را نیز دارد. در حال حاضر قابلیت سامانه در حوزه منابع فارسی است و به زودی قابلیت جستجوی مشابهت بین زبانی به آن اضافه خواهد شد. سامانه مشابهت‌یاب همتاجو

    پاسخ
  57. برای تعیین درصد تشابه مقاله، میزان سرقت ادبی و اطلاع از میزان Similarity مقالات، کافیست مقاله خود را به همراه هزینه سرویس، برای ما ارسال کنید. همچنین اکانت نرم‌افزار بررسی اصالت و مشابهت یاب متون انگلیسی به نام iThenticate موجود … بررسي درصد تشابه مقاله – گیگاپیپر

    پاسخ
  58. ابزار های آنلاین و رایگان بررسی سرقت ادبی همانطور که قبلا بیان شد در چندین سال اخیر مجلات حساسیت های فراوانی در بحث سرقت ادبی یا پلاجیاریسم به خرج می دهند پلاجیاریسم که با نام های دیگری مانند سرقت ادبی، مشابهت علمی نیز … ۴ ابزار آنلاین و رایگان بررسی سرقت ادبی یا پلاجیاریسم …

    پاسخ
  59. اساتید و محققین برای بررسی اینکه چند درصد از مقاله کپی برداری شده از سایر مقالات است می توانند … نمایش درصد مشابهت متن ارسالی متقاضیان با کل مقالات موجود در موتورهای جستجو و پایگاه های علمی از قبیل Science direct الزویر، Springer مشابه یاب تقلب یاب مقالات ISI | پایگاه امین آرتیکل

    پاسخ
  60. طی ۱۹ سال گذشته، ما محدوده خدماتمان را تنوع بخشیده ایم؛ از ترجمه تخصصی مقالات isi رشته های دانشگاهی، تا پارافریز و بازنویسی متن مقالات انگلیسی، ویرایش نیتیو و خدمات تکمیلی مانند تعیین درصد مشابهت مقاله و رفع سرقت ادبی … اولین سایت ترجمه تخصصی در ایران (تاسیس: 1380) | IrNetCom

    پاسخ
  61. کاهش درصد همانندجو با اصلاح همانندی پایان‌نامه و رفع مشکل پایان نامه در سامانه همانندجو کاملا تضمینی-رقابتی و تخصصی. اصلاح مشابهت پایان نامه به صورت یک روزه رفع مشکل پایان نامه در سامانه همانندجو – اصلاح همانندی …

    پاسخ
  62. درصد تشابه مقاله من چقدر کاهش پیدا می‌کند؟ تمامی خدمات ارائه‌شده ما در زمینه پارافریز تخصصی متون و مقالات، شامل پشتیبانی و ضمانت ویژه تا اعلام نظر مراجع علمی هستند. پارافریز متون انگلیسی و مقالات ISI – بازنویسی مقاله و متن

    پاسخ
  63. بررسی میزان مشابهت متن مقاله; به حداقل رساندن مشابهت متن مقاله ; ارتقاء کیفی نشریات علمی. طرح اولیه نشریه; اعضای هیات تحریریه; سامانه مجله; کامل کردن سامانه مجله; طراحی گرافیکی سامانه مجله; طراحی لوگو و جلد مجله; اخذ ISSN; ب� بررسی میزان مشابهت متن مقاله با سایر مقالات چاپ شده به …

    پاسخ
  64. درصد مشابهت چیست؟ معمولا امکان اینکه در بخش “پیشینه تحقیق” (literature review) نویسنده به سرقت ادبی متهم شود وجود دارد؛ زیرا بعضی از محققان بخشهایی از مقالات دیگر را بدون تغییر در ساختار جمله مبدا، در مقاله خود کپی میکنند. رفع سرقت ادبی | رفع پلاجیاریزم | سرقت ادبی | نرم افزار رفع …

    پاسخ
  65. بررسي درصد تشابه مقاله اولین گام قبل از ارسال مقاله است. با توجه به سرقت های ادبی رخ داده، مجلات قبل از ارسال مقاله حتما باید تشابه مقاله را چک کنید و در صورت داشتن درصد سرقت ادبی باید آن را رفع کرد. بررسي درصد تشابه مقاله – iranithenticate.ir

    پاسخ
  66. درصد تشابه مقاله را چگونه مشخص کنیم؟ دسترسی به سایت ithenticate; تعیین سرقت ادبی در نوشته و مقالات و پایان نامه ها; بررسی سرقت ادبی مقاله یا تعیین مشابهت مقاله; آخرین دیدگاه‌ها نرم افزار مشابه یاب مقاله با ithenticate

    پاسخ
  67. بخش هایی از مقاله که درصد تشابه آن از سه درصد بیشتر می باشد باید مجددا بازنویسی و پارافریز Paraphrase شود قسمت هایی که درصد مشابهت و کپی شده آن از سه درصد کمتر می باشد میتوانید با جایگزین کردن کلمات مترادف به جای فعل ها و اسم … سرقت ادبی مقاله را چگونه رفع کنیم | سامانه دانش آسا

    پاسخ
  68. نرم افزارهای مشابهت … پس از ارسال مقاله یا پایان نامه برای این سامانه ها و اطلاع از میزان کپی بودن کار خود باید اقدام به برطرف کردن قسمت های کپی شده کنید. این سامانه ها درصد کپی بودن متن شما را ذکر کرده و قسمت های کپی شده � مشابهت یاب – میزان تشابه در مقاله یا پایان نامه

    پاسخ
  69. کم کردن درصد مشابهت مقاله در سامانه هانندجو Irandoc(اصالت سنجی)2 برای این درخواست 7 پیشنهاد توسط فریلنسرهای سایت ارسال شده است. در پارسکدرز کارفرمایان سفارش پروژه می دهند تا توسط متخصصین عضو با قیمتی رقابتی انجام شود. … کم کردن درصد مشابهت مقاله در سامانه هانندجو Irandoc(اصالت …

    پاسخ
  70. حل مشکل درصد مشابهت پایان نامه در سامانه هانندجو ایرانداک(اصالت سنجی) با سلام. درصد مشابهت یکی از پایان نامه های موسسه 41 می باشد نیاز است که با ویرایش جملات این درصد به زیر 30 برسد. موضوع پایان … کاهش مشابهت درصد پایانامه حقوق – پارسکدرز

    پاسخ
  71. پدیده سرقت علمی مساله ای بسیار ناخوشایند است. به این معنی که شخصی از ایده و نوشته های شما بدون اجازه استفاده کرده و آن را به نام خود ثبت کند. این موضو مشابهت یاب – میزان تشابه در مقاله یا پایان نامه

    پاسخ
  72. نرم افزارهای سرقت ادبی علمی یا Plagiarism Checker ابزارهایی هستند که برای تشخیص وجود دستبردهای علمی در مقالات به کار می روند.با جستجو در وب می توانید برخی از آنها را بیابید. این ابزارهای آنلاین برخی به شرط عضو شدن و برخی هم به … نرم افزارهای تشخیص سرقت علمی – پردیس علوم

    پاسخ
  73. بررسی کپی بودن مقاله و معرفی سایت های رایگان به بررسی کیفیت مطالب منتشر شده در وبلاگ ها و سایت ها می باشد که با در اختیار داشتن ابزار های جستجو صحت و سقم مقالات و مطالب کپی رایت شده را برای شما نمایش خواهند داد . بررسی کپی بودن مقاله و معرفی سایت های رایگان به بررسی …

    پاسخ
  74. در این مقاله قصد داریم تا شما را با ابزار های تشخیص محتوای کپی شده آشنا کنیم . همراه ما باشید با مقاله ی ابزار تشخیص محتوای کپی شده . ابزار تشخیص محتوای کپی شده | تولید محتوا

    پاسخ
  75. یک راه ساده برای تشخیص isi بودن … قطعاً یک وب سایت در ابتدای امر مقاله ای برای چاپ دریافت نمی کند لذا برای ایجاد آرشیو نیاز دارد تا تعدادی زیادی مقاله آپلود نماید. اما این مقالات از کجا به دست می آیند؟ قطعاً فردی که حاضر اس روشی ساده برای تشخیص ISI بودن و شناسایی اعتبار مجله و نحوه …

    پاسخ
  76. چطور isi بودن مقاله را تشخیص دهیم ؟ دوشنبه، 17 دی 1397 . 3 دقیقه. 3896 بازدید. 0 لایک. 2 دیدگاه. ممکن است مقاله علمی خود را به چاپ رسانده باشید ولی در خصوص اعتبار مقاله خود و اینکه مقاله شما Isi است یا نه سوالاتی در ذهنتان به وجود آید … چطور isi بودن مقاله را تشخیص دهیم ؟ | چاپ مقاله اشراق

    پاسخ
  77. تشخیص کپی بودن مقاله قوی‌ترین و پرکاربردترین نرم‌افزاری که با بهره‌گیری از پایگاه داده غنی Crossref به تشخیص تشابه متن مقالات با سایر اسناد علمی می‌پردازد iThenticate است. بررسی مقاله با ithenticate | تشخیص کپی بودن مقاله

    پاسخ
  78. در این مقاله به مشکلات و معایب محتوای کپی بپردازیم و در نهایت یک ابزار کاربردی برای تشخیص محتوای کپی به شما معرفی خواهیم کرد. اهمیت کپی نبودن محتوا و تشخیص محتوای کپی در دنیای آنلاین …

    پاسخ
  79. بنابراین موثرترین راهکار، بررسی سرقت علمی مقالات ISI و بررسی کپی بودن مقاله قبل از ارسال برای داوری توسط خود پژوهشگر است تا در صورت تشخیص سرقت علمی، موارد تشابه متنی بازنویسی و مرتفع گردند. تشخیص سرقت ادبی تنها از طریق … iThenticate لینگالاین | بررسی سرقت ادبی مقاله با نرم افزار

    پاسخ
  80. پس از بررسی تست، درصد مشخصی از اصل و یا تکراری بودن مقاله نیز مشخص می گردد. صفحات با محتوای تکراری درپایین ترین رتبه قرار می گیرند. انتشار مقاله یا محتوایی که کاملا منحصرفرد و اصل نیست، خطر بالای جریمه شدن و قرار گرفتن در بررسی محتوای متن | بررسی سئو رایگان

    پاسخ
  81. تشخیص محتوای کپی شده . این ابزار متن وارد شده را بررسی می کند پس از آن در صورتی که متن شما از جای دیگری کپی شده باشد قسمت کپی شده را مشخص خواهد کرد و درغیر این صورت،ابزار به شما اعلام می کند که متن وارد شده منحصر به فرد است. ابزار تشخیص محتوای کپی شده | ابزارهای بهینه سازی وب هاست ایران

    پاسخ
  82. نرم افزار تشخیص کپی بودن مقاله جلوگیری از سرقت ادبی با iThenticate نوشته شده در آوریل 18, 2019 آوریل 18, 2019 توسط admin نرم افزار تشخیص کپی بودن مقاله بایگانی – Iran iThenticate

    پاسخ
  83. تشخیص کپی بودن مقاله سرقت ادبی مقاله را چگونه بدانیم و چگونه رفع کنیم نوشته شده در ژانویه 19, 2018 ژانویه 19, 2018 توسط admin تشخیص کپی بودن مقاله بایگانی – Iran iThenticate

    پاسخ
  84. بررسی سرقت ادبی و علمی مقاله و پایان نامه (Plagiarism Checker) با iThenticate زیر 40 دقیقه! بررسی درصد بررسی تشابه مقاله و تشخیص کپی بودن مقاله . بررسی سرقت ادبی مقاله با نرم افزار iThenticate تنها 9500 …

    پاسخ
  85. 5: استفاده از جستجوی گوگل برای تشخیص محتوای تکراری. اگر می خواهید یک قسمت مشخص از محتوا متنی را بررسی کنید تا از کپی بودن یا نبودن آن مطمئن شوید، قسمت جستجوی گوگل می تواند تا حدودی به کمک شما … تشخیص کپی بودن متن در گوگل – پونه مدیا

    پاسخ
  86. تشخیص کپی بودن مقاله قوی‌ترین و پرکاربردترین نرم‌افزاری که با بهره‌گیری از پایگاه داده غنی Crossref به تشخیص تشابه متن مقالات با سایر اسناد علمی می‌پردازد iThenticate است. بررسی مقاله با ithenticate

    پاسخ
  87. در این مقاله به بررسی محتوای کپی وب سایت و راههای پیدا کردن محتوای کپی پرداخته ایم. با این توضیحات شما خواهید دانست چگونه محتوای کپی را تشخیص دهیم نحوه تشخیص محتوای کپی – شناسایی محتوای تکراری سایت

    پاسخ
  88. موقعیت شما یاس دانلود نرم افزار تشخیص کپی بودن متن دانلود Plagiarism Detector Pro 1092.0.0.0 – نرم افزار تشخیص سرقت ادبی دسته : ابزار مفید , دانلود نرم افزار کاربردی نرم افزار تشخیص کپی بودن متن | یاس دانلود

    پاسخ
  89. بررسی میزان کپی بودن یا پلاجیاریزم متن مقاله بوسیله آیتنتیکیت، تشخیص میزان همپوشانی مقاله، سایت تشخیص سرقت علمی در کمتر از 2 ساعت بررسی درصد سرقت علمی (تشابه متنی) – sharifhamyar.ir

    پاسخ
  90. با توجه به افزایش مجلات جعلی و نامعتبر مدعی isi بودن ، در این مقاله به بررسی روشهای شناسایی یک مقاله isi خواهیم پرداخت. با توجه به افزایش مجلات جعلی و نامعتبر مدعی isi بودن ، در این مقاله به بررسی روشهای شناسایی یک مقاله isi خو� از کجا بفهمیم یک مقاله ISI است؟ | چاپ مقاله اشراق

    پاسخ
  91. سلام.
    ببخشید این حدودی که برای درصد تشابه گفته میشه (مثلا 15 درصد)، با احتساب بخش رفرنس ها است یا باید اون قسمت حذف بشه؟

    پاسخ
  92. با سلام ،
    چطوری میتونم بعد از گرفتن جواب، فایلم رو از روی سایت پاک کنم؟ ای کاش یه دکمه ای برای حذف کامل فایل میگذاشتید که آدم خیالش راحت بشه…

    ممنون میشم راهنماییم کنید.

    پاسخ
    • سامانه بصورت خودکار پس از مدتی تمامی فایل رو پاک میکنه. نگران نباشید. سامانه تماما خودکار هست و دخالت انسانی در کار نیست. تاکنون بیش از 150 هزار فایل بررسی سرقت علمی شده!

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید