انجام پایان نامه

دانلود 9 میلیون پایان نامه خارجی

راهنمای سریع مطالعه این مطلب نمایش

اهمیت نگارش یک پایان نامه با کیفیت

همه دانشجویانی که در مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد و بالاتر که دوران تحصیل شان در حال اتمام است باید برای ارایه پایان نامه فارغ التحصیلی اقدامات لازم را انجام دهند و در قالب، درسی چند واحدی ارایه می شود. حال چگونه باید پایان نامه تهیه و تنظیم کرد سپس باید بعد از تهیه پایان نامه در چارچوب معین و مشخص،باید اریه داد وپس ازتصویب تیم داوری در دانشگاه باید بتوان با استفاده از سی دی و دلایل منطقی از پایان نامه خود دفاع کرد و نظر استادات مربوطه به پروژه را جلب کرد تا بتوان با موفقیت دوران تحصیلی را به پایان رساند مدرک خود را اخذ نمود اگر پایان نامه شما عالی باشد و نظر داوران را جلب کند میتواند جز مقالات علمی دراختیار دیگران قرار گیرد تا همه از دستاورد های شما در تهیه پابان نامه استفاده کنند و شما هم یکی از افرادی که باعث پیشرفت علمی کشور خود شوید سهمی داشته باشید، پس در نتیجه باید پایان نامه شما اصولی و درست نوشته شود. به دلیل اهمیت پایان نامه در دوره های تحصیلات تکمیلی، شیوه نوشتن و انجام پایان نامه کارشناسی ارشد برای شما توضیح داده خواهد شد.
دانشجویانی که نحوه‌ی نگارش و انجام پایان نامه کارشناسی ارشد را فرا می‌گیرند، نخست این نکته را می‌آموزند که در نگارش پایان نامه، یک پرسش پژوهشیِ اصلی، باید مطرح و پاسخ داده شود. یک پایان نامه‌ی کارشناسی ارشد، تا به این مرحله، مهم‌ترین قسمت از تحصیلاتتان به‌شمار خواهد آمد و طرح یک پرسش پژوهشیِ مرتبط با پایان نامه که نقش ستون فقرات آن‌را ایفا می‌کند، نگارش پایان نامه را از یک کار کسالت‌آور به یک امر حائز اهمیت تبدیل می‌کند.

پایان نامه کارشناسی ارشد

چه کسانی از پایان نامه شما استفاده می کنند؟

به یاد داشته باشید که چرا می‌خواهید پایان نامه بنویسید و چه کسانی آنرا میخوانند و از آن استفاده میکنند درست همانند یک پژوهش علمی. شما پایان نامه کارشناسی ارشد خود را برای دانشجویان در تمامی سنین رشته‌ی خودتان می‌نویسید، بنابراین توجه داشته باشید که آن‌ها قبل از اینکه پایان نامه شمارا بخوانند، از دانش و تجربه‌ی زیادی برخوردار خواهند بود. آن‌ها را با گفتن و نوشتن مطالب غیرضروری خسته نکنید.
بررسی و مطالعه شما از پژوهش ها و مقالات و پایان نامه های قبلی در مورد موضوع مورد بررسی شما باعث میشود مطالب تکراری به کار نبرید و با کشف موضوعات جدید پروژه خود را یک پایان نامه تاپ معرفی کنید.
اگر قبل از شروع تحقیق‌تان یک پرسش پژوهشیِ بی‌نقص را انتخاب کنید، می‌توانید جلوی یاس و ناامیدی را بگیرید و در وقت خود صرفه‌جویی کنید. شاید مهم‌ترین کاری که باید هنگام فراگیریِ نحوه‌ی نگارش پایان نامه‌ی خود فراگیرید این باشد که باید تلاش زیادی را برای طرح پرسش پژوهشیِ بی‌نقص صرف کنید.

پرسش پایان نامه‌ی خود را انتخاب کنید.

به‌دقت به بررسی پرسش‌هایی برای نگارش پایان نامه کارشناسی ارشد خود بپردازید که کار پژوهشیِ مهمی را بطلبند تا به‌واسطه‌ی کار پژوهشی‌تان، به پرسش‌های اعضای جامعه‌ی آموزشی و مخاطبان و مراجعان آن‌ها پاسخ داده شود. در پایان نامه‌ی خود، لازم است با اعتقاد راسخ و شفافیت و به‌صورت مکتوب پاسخ دهید و آن‌را تقدیم کنید تا بتوانید تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی ارشد به پایان رسانید.
اطمینان حاصل کنید که پرسش پژوهشی شما و پاسخ‌هایتان به آن پرسش، محتوایی اصیل را به تحقیق‌های موجود بیافزاید. یک پرسش سنجیده، هم‌چنین باعث خواهد شد که تحقیق متمرکز، سازمان‌یافته و جالب باقی بماند.
باکسانی که تز کارشناسی ارشد خود را به انجام رسانده و مدرک کارشناسی ارشدشان را دریافت کرده‌اند در این خصوص مشورت کنید. نگارش پایان نامه یک فرایند طولانی و خسته‌کننده است و اگر بتوانید از پشتیبانی و مشاوره‌ی افرادی که قبلاً این کار را انجام داده‌اند بهره‌مند شوید، خیلی به نفعتان خواهد بود.

دانلود پایان نامه های خارجی

دانلود 9 میلیون پایان نامه خارجی

مراحل نگارش یک پایان نامه کارشناسی ارشد

انتخاب موضوع پایان نامه

اولین قدم در راه نوشتن پایان نامه کارشناسی ارشد،را باید محکم برداشت تا بتوان پایان نامه را راحتتر پیش یرد پس باید در انتخاب موضوع دقت لازم و زیرکانه عمل کرد.موضوع پایان نامه خود کارشناسی ارشد را با توجه به معیارهایی مانند نیاز جامعه، در اختیار داشتن امکانات تحقیق نظری و عملی، داشتن دانش وعلاقه در زمینه مورد نظر، آینده شغلی و مواردی از این قبیل انتخاب کنید و سعی کنید موضوع پایان نامه شما در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتر تغییر زیادی نداشته باشد.تا بتوان موضوعی مناسب و در خور پیدا کنیدکه بسیار اهمیت داردبهتر است در انتخاب موضوع پایان نامه علایق خود و امکاناتی را که در اختیار دارید جهت انتخاب موضوع پایان نامه خود در نظر بگیرید. موضوعی که انتخاب می کنید باید جدید باشد و نباید در گذشته انجام شده باشد. پرسش اصلی پایان نامه خود را مشخص کنید. هر تحقیق علمی سعی دارد که پاسخی به یکی از سوال های علمی که تا کنون جوابی برای آن وجود نداشته است، حال زمانی که موضوع را انتخاب کردید نوبت به انتخاب اساتید راهنما و مشاور می رسد.

انتخاب منابع تحقیق

مرحله بعدی برای نوشتن پایان نامه کارشناسی ارشد ، انتخاب منابع تحقیق برای تهیه پایان نامه وآماده سازی برای نگارش است بعد از انتخاب موضوع مورد تحقیق حالا نوبت به این می رسد که مقالات و کتب منتشر شده در زمینه موضوع شما را بررسی کنید و از تمامی تحقیقات انجام شده آگاه شوید. این کار را هم برای فهمیدن کارتان باید انجام دهید و هم برای اینکه نشان دهید که در مسیر علمی منطقی، تحقیق شما حرکت می کند. منابع اولیه و منابع ثانویه خود را انتخاب کرده و تمامی آن ها را فهرست کنید. یادتان باشد که اطلاعات منابع استفاده شده در پایان نامه باید در انتهای آن آورده شود.

منابع اولیه خودتان را انتخاب نمایید.

منابع اولیه، منابعی هستند که توسط فردی نگاشته شده‌اند که خالق ایده، داستان، نظریه، آزمایش و غیره بوده است. آن‌ها مبانی واقعی و مهمی هستند و درصورتی‌که مشغول نوشتن یک تز تحلیلی باشید، در تز کارشناسی ارشد خود از آن‌ها استفاده می‌کنید.
مثلاً، رمانی که نوشته‌ی ارنست همینگوی است یا یک مقاله در یک مجله‌ی علمی که در آن نتایج جدیدی برای نخستین بار بیان‌شده است، هر دو را ممکن است بتوان منابع اولیه‌ی یک پروژه بشمار آورد.

منابع ثانویه چه منابعی هستند؟

منابع ثانویه، منابعی هستند که راجع و پیرامونِ منابع اولیه نگاشته شده‌اند. لازم است که این منابع در تز کارشناسی ارشد شما گنجانده شوند، چراکه باید نشان دهید که درک عمیقی از محیط موضوع موردنظرتان دارید و آنچه را دانشمندان برجسته در خصوص سوژه‌ی پژوهشتان گفته‌اند، درک کرده‌اید.
مثلاً، کتابی که راجع به رمان ارنست همینگوی یا یک مقاله علمی نوشته‌شده است و به بررسی یافته‌های فرد دیگری می‌پردازد، هر دو از منابع ثانویه بشمار می‌روند.
سابقه تحقیق را بررسی کنید. ببینید آیا قبلا کسی در زمینه مورد نظر تحقیق انجام داده‌است یا خیر؟ برای این مورد لازم است تعداد زیادی مقاله از مجلات معتبر، مقاله از کنفرانس، کتاب، گزارش تحقیق و مواردی از این قبیل را شناسایی کرده باشید و یک نسخه از آنها را به همراه یک جمع‌بندی برای خود حفظ کرده باشید.زمانی که کار تحقیق و پژوهش و جمع آوری اطلاعات به پایان رسید حال نوبت به نگارش حرفه ایی و تخصصی دارید.. برای این کار ابتدا باید رئوس مطالب را برای خود مشخص کنید تا بتوانید راحت تر پایان نامه را بنویسید. بدین منظور ضوابط مربوط به نگارش را از دانشکده خود تهیه کنید و ایده تحقیق انجام شده را برای خود بنویسید تا ابعاد کار در ذهنتان مشخص تر شود. رئوس مطالب کار خود را بنویسید و طرح کلی پروژه انجام شده را برای خود تهیه کنید. در نهایت آشنایی کاملی از ساختار و شکل پایان نامه پیدا کنید.
جهت پاسخ‌گویی به پرسش اصلی پایان نامه‌تان، لازم است تحقیق خود را انجام دهید. متون مختلف و مربوطه را بخوانید، آزمایش‌های مربوطه را انجام دهید، آن‌چه لازم است در راستای پاسخ به پرسش پژوهشی‌تان انجام دهید، به انجام رسانید. با این کار خواهید فهمید که آیا پروژه‌ی انتخاب شده توسط شما ارزش ادامه دادن را دارد یا خیر؛ و درخواهید یافت که آیا مشکلاتی ذاتی در مسیر انجام پژوهش‌تان وجود دارد که باید برطرف گردند یا خیر. این امر هم‌چنین به شما کمک خواهد کرد، اطلاعاتی را که برای پیشروی به مرحله‌ی بعد لازم دارید، گردآوری نمایید.

برنامه زمان بندی انجام پایان نامه را تهیه کنید.

بعد از اتمام مراحل بالا و ویرایش و نگارش پایان نامه باید پایان نامه آماده را نوشت و در نهایت تایپ کرد .برای این کار حتما برنامه زمانبندی شده ای را برای خود تعیین کنید و یک زمان پایانی برای تمام شدن نوشتن برای خود انتخاب کنید تا بتوانید منظم تر و با برنامه تر، پایان نامه را بنویسید. در نوشتن خود باید در تنظیم بخش های مختلف دقت به خرج دهید و متنی که می نویسید کاملا علمی باشد و برای هر نظریه علمی که به کار می گیرید منبع معتبر علمی ارایه دهید. ارجاعات داخل متن را رعایت کنید. در نهایت بارعایت نکات نگارشی پایان نامه خود را نوشته و تحویل دانشگاه داده و آماده دفاع ازآن شوید مدارک مورد نیاز دانشکده را فراهم و اقدام‌های قانونی را برای شروع تحقیق انجام دهید.
توجه داشته باشید که تصویب پایان نامه تازه شروع کار است. شما شش ماه فرصت دارید تا از پایان نامه خود دفاع کنید.

مراحل اخذ، تدوین و دفاع از پایان نامه کارشناسی ارشد تمامی رشته ها و گرایش ها

  • انتخاب موضوع پایان نامه
  • انتخاب استاد راهنما و مشاور
  • تكميل فرم انتخاب موضوع پایان نامه و ارائه به مدیر گروه
  • تكميل پروپوزال زیر نظر استاد راهنما و مشاور و ارائه پرپوزال به گروه تخصصی
  • تصویب پرپوزال در گروه تخصصی و ارسال به پژوهش دانشكده
  • صدور کد برای پایان نامه
  • نگارش پایان نامه
  • اعلام آمادگی دفاع و داوری پایان نامه
  • برگزاری جلسه دفاع از پایان نامه
  • ثبت نمره نهایی

برای تهیه یک پایان نامه مورد تایید نکاتی در خصوص مطالب بالا و رفع ابهامات میدهیم تا دانشجویان بتوانند بهترین موضوعات را انتخاب و پایان نامه ایی ارایه دهند که برای آینده کشور مفید وقابل استفاده باشد.ارایه یک پایان نامه معتبر در سطح بین المللی باعث میشود تا اختراعات و نو آوری های خوبی انجام شود.

دانلود پایان نامه های خارجی

دانلود 9 میلیون پایان نامه خارجی

1 -انتخاب موضوع پایان نامه

احتمالاً زمان زیادی را صرف این پروژه خواهید کرد، به همین خاطر ضروری است که موضوعی را انتخاب کنید که واقعاً به آن علاقه‌مند هستند، یعنی موضوعی که پس از مدت کوتاهی باعث دل‌زدگی و کسالت شما نگردد. سعی کنید به سوژه‌ی موردنظرتان بیاندیشید. شاید این سوژه، یک مؤلف، نظریه، بازه‌ی زمانیِ خاص و غیره باشد. به این فکر کنید که ادامه‌ی تحقیق در خصوص موضوع موردنظرتان را چگونه انجام خواهید داد. اگر با فکر کردن راجع به علاقمندی‌های آکادمیک خودتان مشکل دارید، شاید لازم باشد مروری اجمالی بر دروس دوره‌ی کارشناسی خود داشته باشد و ببنید آیا موضوع خاصی وجود دارد که به بررسی آن تمایل داشته باشید یا خیر. عنوان پایان نامه می بایست مختصر، رسا و جامع باشد. دانشجویان باید توجه داشته باشند دامنه تحقیق در حدی باشد که پایان نامه کارشناسی ارشد حداقل 6 ماهه و حداکثر یک ساله به اتمام برسد.

پایان نامه

موضوع پایان نامه تکراری نباشد.
موضوع پایان نامه باید با تخصص استادان راهنما و مشاور انتخابی مرتبط باشد.
موضوع پایان نامه باید با رشته تحصیلی و گرایش تخصصی دانشجو مرتبط باشد.
با توجه به اینکه حداکثر 2 نمره از نمره کل پایان نامه مربوط به ارائه مقاله می باشد، دانشجویان بایدنگارش مقالـه را از شروع مراحــل پیشنهادی مــوضوع پایان نامه مدنظر قرار دهند و به تحقیق بپردازند و موضوعی را انتخاب نمایند که امکان استخراج مقاله را داشته باشد.
دانشجویان می توانند برای پایان نامه از موضوعاتی استفاده کنند که شامل اولویت های تحقیقاتی سازمانهـــای دیگر باشــد برای دریافت کمک هزینه.

2 -انتخاب استاد راهنما و مشاور

یکی از استادان که در زمینه مورد نظر از تخصص کافی برخورداراند را به عنوان استاد راهنما انتخاب کرده و پروپوزال خود را با ایشان درمیان بگذارید. در این جلسه بجز فرم کامل شده پیشنهادیه لازم است تا سابقه تحقیق را بطور کامل نزد ایشان ارائه کنید. همچنین اطمینان حاصل کنید که از نظر ظرفیت اخذ دانشجو ایشان بتوانند شما را بعنوان دانشجوی خود قبول کنند. به این نکته توجه داشته باشید که لازم است حداقل یکی از استادان راهنما و یا مشاور، استاد تمام وقت یا نیمه وقت واحد باشند و ظرفیت خالی داشته باشند.در صورت جلب نظر استاد راهنما، در مورد استاد مشاور و همچنین مشاور صنعتی خود با ایشان مشورت کنید. دانشجو قبل از هماهنگی با استادان راهنما و مشاور موظف است از تعداد پایان نامه های در دست راهنمایی و مشاوره ایشان اطالع حاصل نماید و همچنین اساتید راهنما و مشاور نیز موظف هستند قبل از امضای فرم به سقف پذیرش خود توجه نموده و در صورت تکمیل بودن ظرفیت پذیرش، از ارسال فرم و فرستادن دانشجو به حوزه معاونت پژوهشی و یا در نوبت قرار دادن و ایجاد وقفه در کار دانشجو جدا” پرهیز نمایند. بدیهی است در صورت عدم رعایت موازین مربوطه مسئولیت تاخیر در ارائه پرپوزال و عواقب کار متوجه استادان مربوطه و دانشجو خواهد بود. ارسال رزومه کامل تحصیلی آموزشی و پژوهشی، و تصویر آخرین مدرک تحصیلی در هریک از موارد فوق برای استادان راهنما و مشاوری که برای اولین بار با واحد همکاری می نمایند الزامی است. مطابق با مقررات سازمان تآمین اجتماعی بایستی تصویر کارت ملی، صفحه اول شناسنامه ،صفحه اول دفترچه بیمه، آخرین حکم کار گزینی این دسته از اساتید به کارشناس تحصیلات تکمیلی تحویل داده شده و همچنین جهت پرداخت حق الزحمه شماره حساب بانکی ایشان به امور پژوهشی اعلام گردد.

توصیه‌های مهم در انجام پایان نامه:

هفته‌ای یک بار استاد راهنمای خود را ملاقات کنید و گزارش پیشرفت ارائه کنید. بر اساس قانون، دانشجو موظف است هر دو ماه یک گزارش پیشرفت کار نیز به دانشکده ارائه کند. وقت زیادی بر روی مطالعه سابقه تحقیق قرار دهید. این کار به شما کمک می‌کند تا راه خود را بهتر انتخاب کنید، از تجربه دیگران بهره ببرید و از دوباره کاری پرهیز کنید. برای این منظور در کتابها، مقالات چاپ شده در مجلات، مقالات چاپ شده در مجموعه مقالات کنفرانس، گزارش‌های تحقیق و . . . جستجو کنید.
تمام مطالبی را که تهیه می‌کنید شماره گذاری کنید تا بعدا در فهرست مطالب از آن کمک بگیرید. در هنگام تهیه گزارش نهایی باید مرجع تمامی شکل‌ها، جدول‌ها، نمودارها و مطالب خاص را در همان محل ذکر کنید و در فهرست مطالبی که در انتهای گزارش آورده‌اید منابع را با فرمت مصوب دانشگاه لیست کنید. مقالات تهیه شده را به استاد راهنمای خود ارائه دهید و نظر ایشان را در بهبود روند مطالعه تاریخچه جویا شوید.
در اولین زمان ممکن فصل‌بندی پروژه خود را به استاد راهنما پیشنهاد و پس از انجام اصلاحات مکتوب کنید. این کار به انجام تحقیق شما نظم و انضباط می‌دهد.
برای اثبات صحت آنچه در تحقیق خود به آن می‌رسید فکری بکنید. چرا که باید نتایج تحقیق خود را با داده‌های واقعی و یا یک مدل بجز مدل خود مقایسه کنید.
چند کتاب در مورد شیوه نگارش و ادبیات گزارش نویسی مطالعه کنید. رعایت موارد دستوری نگارش پایان نامه را دست کم نگیرید.
در تایپ گزارش خود نکات تایپ را رعایت کنید.

3-تکمیل فرم تایید موضوع پایان نامه و ارائه آن به مدیر گروه تخصصی رشته مربوطه

دانشجو می بایست عنوان پیشنهادی جهت موضوع پایان نامه خود با رعایت موارد ذکر شده دربند انتخاب موضوع پایان نامه پیشنهاد نماید. جهت اطمینان از تکراری نبودن موضوع پایان نامه به سایت به پایگاه های مرتبط مراجعه وموضوع پایان نامه و کلمات کلیدی عنوان پایان نامه خود را جستجو نمائید. از نتایج حاصل از جستجو پرینت گرفته و ضمیمه فرم تصویب موضوع پایان نامه نمائید. بعد ازتایید موضوع پیشنهادی پایان نامه توسط مدیرگروه مربوطه می بایست ظرف مدت حداکثر 2 هفته دانشجو اقدام به تالیف و آماده سازی پرپوزال زیر نظر اساتید راهنما و مشاور نموده وجهت مطرح شدن در شورای تخصصی گروه به مدیرگروه مربوطه تحویل دهد.

4- ارائه پرپوزال

پرپوزال، فرم پیشنهاد تحقیق پایان نامه کارشناسی ارشد است که دانشجو می بایست با هماهنگی و تایید استادان راهنما و مشاور در خصوص موضوع پایان نامه موارد خواسته شده در آن از قبیل: بیان مساله، اهداف، روش کار، سوابق تحقیق و … را به طور کامل و بر اساس توضیحات ذکر شده در هر بخش تکمیل نماید. لازم به ذکر است که مبنای تصویب موضوع پایان نامه، همین فرم می باشد و فرمت آن برای کلیه رشته ها یکسان است. پروپوزال یا طرح تحقیق ، پیش نویس پ‍ژوهشی است که شما می بایست برای اخذ مدرک تحصیلی خود انجام دهید. در پروپوزال ، شما به معرفی موضوعی که برای پایان نامه خود انتخاب کرده اید، توضیح اهمیت آن موضوع ، ذکر پ‍‍ژوهش هایی که در گذشته در این باره صورت گرفته ، و نتایجی که فکر می کنید از تحقیق خواهید گرفت می پردازید.  شکل پروپوزال بنا بر هدفی که از آن دارید و یا به مقتضای رشته تحصیلی شما می تواند قدری متغیر باشد. عنوان پایان نامه خود را طوری انتخاب کنید که کوتاه بوده اما بخوبی بیان کند که چه کاری را می‌خواهید انجام دهید. زمان و مکان نیز در آن آمده باشد. از ذکر عبارت‌هایی مانند بررسی، ارائه و ارزیابی در ابتدای عنوان خودداری نمایید.
فایل پیشنهاد پروژه از وب سایت دانشگاه دریافت کنید و آن را به دقت تکمیل کنید. در این فرم باید ثابت کنید که این تحقیق باید انجام شود، شما بهترین فرد برای انجام این تحقیق هستید، این زمان بهترین زمان برای انجام این تحقیق است، موضوع تحقیق بسیار شفاف است، روش تحقیق و نتایج احتمالی بسیار شفاف است و به چه امکانات و زمانی نیاز دارید. تمامی قسمت‌های پروپوزال را به دقت تکمیل کنید و از راهنمایی که در عنوان بخش‌های مختلف پروپوزال آمده است کمک بگیرید.
در بیان تاریخچه تحقیق حتماً تعدادی از تحقیق‌های انجام شده در سال‌های اخیر را ذکر کنید. به منظور ذکر نمونه حتماً از فرمت استاندارد مرجع دادن استفاده کنید.فایل پروپوزال خود را برای تایید اولیه برای مدیر گروه ایمیل کنید و تایید اولیه را اخذ کنید.
پروپوزال را به تصویب استاد راهنما و استاد مشاور برسانید و نسبت به تایید کمیته گروه اقدام نمایید. فرم را به مدیر گروه تحویل دهید. به منظور بررسی سطح کمی و کیفی پرپوزالها و تایید آنها، جلسات کمیته تخصصی گروهها در هرنیمسال طبق یک برنامه زمانبندی مشخص بــرگزار می گردد. و صورتجلسه نیز توسط کمیته تخصصی گــروه مربـوطه تنظیم می شود. پس از طرح پرپوزالها در کمیته تخصصی گروه پروپوزال های به تصویب رسیده جهت طرح در شورای تحصیلات تکمیلی به حوزه معاونت پژوهش ارسال می گردد. حوزه معاونت پژوهش از دریافت پروپوزال دانشجویانی که ظرفیت اساتید راهنما یا مشاور آنها پر است جدا معذور است.
امضاء اساتید به صورت کپی – فکس – اسکن و از طرف قابل قبول نمی باشد.
پرپوزال ناقص و بدون امضاء اساتید راهنما و مشاور تحویل گرفته نخواهد شد.
تمام پروپوزال می باست به صورت درست تایپ شود.

عدم تحویل پرپوزال در زمان مقرر:

در صورت عدم تحویل پرپوزال در زمان مقرر، مسئولیت آن درزمان تحصیل و تبعات دیگر متوجه دانشجو خواهد بود و عذری در خصوص نبود آگاهی و عدم اطلاع رسانی مناسب در این خصوص پذیرفته نیست.

نحوه دریافت فرم پرپوزال

دانشجویان جهت دریافت فرم پرپوزال می بایست پس از مراجعه به وب سایت واحد، در قسمت فرم های مربوط به پایان نامه، بر روی لینک فرم پرپوزال کلیک نموده و مبادرت به دانلود آن نمایند.

تصویب پروپوزال

مراحل تصویب پرپوزال به شرح زیر است:
الف ( تصویب در کمیته تخصصی گروه مربوطه ) تصویب اولیه
ب ( تصویب در شورای پژوهشی دانشکده ) تصویب نهایی
شورای پژوهشی دانشکده ، شورایی است که در خصوص تصویب نهایی پرپوزال هـا و درخواستهای دانشجویانهر هفته برگزار می گردد. بدیــهی است موضوع پرپوزال پس از تایید شورای پژوهشی دانشکده قطعیت یافته و قابل تغییر نیست.

موارد خاص و تغییرات احتمالی:

در مرحله پس از تصویب موضوع در شورای پژوهشی دانشکده و قبل از اخذ کد شناسایی و برگزاری جلسه دفاع،چنانچه الزم باشد تغییراتی در عنوان پایان نامه یا اساتید راهنما و مشاور صورت پذیرد می بایست بصورت زیر اعمال شود :
تغییرات جزئی:
چنانچـه تغـییرات جزئی در عنوان پایان نامه مد نظـر باشد، الزم است مراتب طـی فرم مربوطه که به تایید استاد راهنما و مدیر گروه رسیده باشد اعالم و تغییرات در عنوان پرپوزال دانشجو منظور شود. تایید نهایی با شورای پژوهشی دانشکده می باشد.
تغییرات کلی :
چنانچه موضـوع پایان نامه بطـور اساسـی تغییر نماید ، الزم است پرپوزال جـدید تنظیـم و پس از تاییـد در گـروه تخصصـی، علت تغییر عنوان نیز در فرم مربوطه اعالم شود در اینصورت اگر تغییری در وضعیت اساتید راهنما و مشاور ایجاد نشود، فقط ابلاغیه جدید برای دانشجو صادر خواهد شد تایید نهایی با شورای پژوهشی دانشکده می باشد.

تغییر استاد راهنما و مشاور فقط در موارد خاص

با توجه به اینکه فرآیند صدور حکم برای استاد راهنما در پایان نامه های کارشناسی ارشد از مراحل متعددی عبور می کند و پس از صدور حکم، فرد مذکور به عنــوان هــدایت کننده پایان نامه از نظر دانشگاه شنــاخته می شود ، امکان واگذاری این مسئـــولیت به افراد دیگر اساسا” امــکان پذیــر نیست و در شرایط خــاص می بایست این جا بجایی با ارائه دالیل روشن و قابل دفاع به تایید شورای پژوهشی دانشکده برسد. لذا چنانچـه لازم باشد اساتید راهـنما یا مشاور تغییر نمایند چه در صورت تغییر عنوان پایان نامه و چه در صورت عدم تغییر آن می بایست انصراف کتبـی استاد راهنما یا مشـاور به تاییـد گروه رسیده و موافقت استاد راهنما یا مشاور جدید طـی فرم مربوطه از طـرف گروه اعالم ، تا نسبت به صدور احکام جدید اقدام شود. در صورتیکه به علت عدم دسترسی به استاد راهنمـا یا مشاور به عـلت مسافرت طولانی یا فرصت مطالعـاتی یا فـوت و … امکـان اخذ انصراف از استاد نباشد، به جـای انصـراف کتبـی می توان صورتجلسه گروه مبنی بر توضیح علت تغییر استاد راهنما یا مشاور و معرفی استاد جـدید را نیز مالک عمل قـرار داد. در صورت استفاده از استادان جدید ارسال احکام کارگزینی هیات علمی به همراه رزومه کامل تحصیلی، آموزشی و پژوهشی ایشان الزامی است .

افزایش سنوات تحصیلی

در صورت نیاز دانشجو به سنوات تحصیلی بیشتر از سقف مجاز در خصوص پایان نامه ، علت افزایش سنوات طی نامه ای با تایید استاد راهنما و مدیر گروه به حوزه پژوهشی اعلام شود. تایید نهایی با شورای پژوهشی دانشکده می باشد.

دانلود پایان نامه های خارجی

دانلود 9 میلیون پایان نامه خارجی

5-اخذ کد و دریافت نامه کدینگ

پس از تصویب در شورای پژوهشی دانشکده ، پروپوزال های مربوطه جهت ثبت در سایت پایان نامه های دانشگاه آزاد واخذ کد به کارشناس پژوهش ارسال می گردد.
درصورت خالی بودن ظرفیت اساتید کد پایان نامه برای دانشجو اخذ می گردد دانشجو می بایست جهت اطلاع از کد ودریافت نامه های کدینگ 2 هفته پس از برگزاری شورای پژوهشی دانشکده به واحد پژوهش مراجعه نماید.
توجه:دانشجو 6 ماه پس ازتاریخ دریافت کد مجاز به دفاع می باشد.

6-نگارش پایان نامه

پس از تأئید نهایی پرپوزالها در شورای پژوهشی دانشکده، اسامی دانشجویانی که پرپوزال آنها تصویب شده است به همراه کد پایان نامه آنها در برد تحصیالت تکمیلی اعلام می گردد. و احکام اساتید راهنما و مشاور صادر می گردد. پس ازاعلام اسامی دانشجویانی که پرپوزال آنها به تصویب نهایی رسیده است ،دانشجویان مذکور میتوانند با رعایت موارد ذکر شده در فایل شیوه نگارش پایان نامه اقدام به تألیف پایان نامه خود نمایند. مطالعه کامل فایل مذکور و تنظیم صفحات پایان نامه بر این اساس ضروری است.در صورت عدم رعایت موارد مطرح شده، مجلد پایان نامه از دانشجو تحویل گرفته نخواهد شد. لازم است پس از نگارش هر یک از فصول پایان نامه گزارش پیشرفت کار، جهت بررسی و تأییدبه استاد راهنما و مشاور تحویل داده شود. پس از پایان نگارش کلیه فصول پایان نامه، تحویل یک نسخه از پایان نامه تایپ شده جهت بررسی و اعلام نظر و رفع نواقص احتمالی به استاد راهنما و مشاور ضروری است. موارد خواسته شده در فرم تعهد اصالت پایان نامه و صورتجلسه دفاع مانند مشخصات دانشجو، عنوان پایان نامه و سایر موارد بایستی به صورت تایپ شده، قید گردند.

7-اعلام آمادگی دفاع از پایان نامه و تعیین تاریخ دفاع

دانشجویان کارشناسی ارشد 6 ماه پس از تاریخ تصویب پروپوزال در گروه تخصصی می توانند از پایان نامه خود دفاع نماینــد. توجه به این نکته ضروری است که دفاع دانشجو از پایان نامه قبل از موعد مقرر 6 ماه ممنوع است. پس از تایید نهایی پایان نامه بوسیله استاد راهنما و مشاور و انجام اصالحات اولیه ، دانشجو می تواند با مراجعه به وب سایت واحد اقدام به دانلود فرم اعالم آمادگی دفاع فرم شماره 7 از پایان نامه نماید.
توجه : شرط لازم در خصوص دفاع از پایان نامه ،اعلام نمره کلیه واحدهای درسی دانشجویان ترم آخر و اقدام جهت اخذ و یا تمدید واحد پایان نامه می باشد.
پس از تأئید و امضای استاد راهنما و مشاور در فرم اعالم آمادگی دفاع مبنی بر بلا مانع بودن برگزاری جلسه دفاعیه، دانشجو بایستی با مراجعه به مدیر گروه جهت انتخاب داور و با مراجعه به کارشناس پژوهش دانشکده جهت صدور ابلاغیه داور و دریافت فرم داوری پایان نامه اقدام نماید.

تعیین تاریخ دفاع

پس ازاعلام نظر داور ،مدیرگروه مبادرت به اعالم و تعیین تاریخ دفاع دانشجو می نماید که می بایست توسط کارشناس پژوهش دانشکده در جدول زمانبندی ثبت شود.
توجه : در صورتیکه اساتید راهنما ، مشاور و یا داور عضو هیأت علمی واحد تهران غرب نیستند لازم است دانشجو پس از هماهنگی با ایشان ،تاریخی را که می توانند در واحد جهت شرکت در جلسه دفاعیه حضور داشته باشند به اطلاع مدیر گروه برساند. تاریخ فوق تنها پس از بررسی کارشناس پژوهش دانشکده جهت عدم تداخل با جلسات دفاعیه سایر گروهها رسمیت می یابد. دانشجو بایستی هنگام مراجعه به کارشناس پژوهش دانشکده جهت تأئید تاریخ دفاع ،یک نسخه CD حاوی محتوای پایان نامه خود را تحویل و فرم های لازم جهت شرکت در جلسه دفاعیه را از ایشان دریافت نماید.

توصیه های مهم در جلسه دفاع:

زمان شما برای ارائه مطالب خود فقط 20 دقيقه است. توجه داشته باشید که در حدود 2 الی 3 دقیقه (حداکثر 5 دقیقه) به لزوم انجام تحقیق و تاریخچه تحقیقات انجام شده قبلی در زمینه کار خود بپردازید (حداکثر 3 اسلاید) و باقیمانده زمان را به توضیح در مورد روش کار خودتان و یافته‌هایتان بپردازید. نتیجه گیری و بحث در مورد یافته‌های شما مهمترین قسمت پایان نامه است که همگی مایل به شنیدن آن هستند.
صفحه اول پاور پوینت، صفحه عنوان باشد و قبل از شروع جلسه در حال نمایش باشد تا حاضرین با عنوان، محقق، استاد راهنما و سایر مطالب سمینار بیشتر آشنا شوند. در صورتی که برای شما امکان دارد، بهتر است از رایانه خودتان استفاده کنید تا مشکلات عدم تطبیق فونت و نرم افزار برای شما پیش نیاید. در این حالت می‌توانید در متون فارسی از فونت‌های زیبایی که موجود است بجای فونت پیش‌فرض ویندوز استفاده کنید. در صورتی که امکان استفاده از رایانه خودتان میسر نیست، حتماً چند ساعت قبل این کنترل‌ها را با رایانه محل سمینار کنترل کنید.

دانلود پایان نامه های خارجی

دانلود 9 میلیون پایان نامه خارجی

ترجمه مقاله | دانلود مقاله | دانلود کتاب ورزشی انگلیسی | خرید اکانت embase | ترجمه فارسی به انگلیسی | ترجمه فوری | ترجمه فارسی به انگلیسی قیمت | ترجمه تخصصی | خرید اکانت uptodate | مقاله نویسی | دانلود کتاب عاشقانه خارجی | دانلود کتاب داستان انگلیسی | خرید کتاب آموزش هک | دانلود رمان صوتی | دانلود کتاب تاریخی انگلیسی | خرید کتاب الکترونیکی | خرید کتاب صوتی | خرید کتاب برنامه نویسی | خرید کتاب دیجیتال | کتاب خارجی روانشناسی | دانلود کتاب آشپزی خارجی | دانلود کتاب کامپیوتر زبان اصلی | دانلود کتاب رمان خارجی | پلورال سایت | دانلود کتاب زبان انگلیسی | جستجوی پتنت | بررسی سرقت ادبی | دانلود رایگان کتاب | بهترین سایت ترجمه | سایت لیندا | چکیده مقاله | خرید کتاب پزشکی | دانلود کتاب کودک خارجی | دانلود کتاب pdf | خرید کتاب پزشکی زبان اصلی | خرید کتاب کمیک اورجینال | دانلود کتاب دانشگاهی | کتاب لاتین | خرید کتاب زبان اصلی | خرید کتاب اورجینال پزشکی | درخواست کتاب | دانلود کتاب آنلاین | خرید کتاب اورجینال | خرید کتاب انگلیسی | خرید رمان انگلیسی اورجینال | دانلود کتاب از گوگل بوک | دانلود کتاب | سفارش کتاب از آمازون | خرید PDF کتاب‌ خارجی | دانلود کتاب از آمازون | نرم افزار گرامرلی | OnePetro | شرایط آزمون وکالت | شرایط تحصیل در ایتالیا | شرایط تحصیل رایگان در آلمان | بورسیه تحصیلی | شرایط تحصیل در آمریکا | شرایط تحصیل در اتریش | چاپ کتاب | مهاجرت به کانادا | ریسرچ ‏گیت | پروپوزال | انجام پایان نامه | انواع مقالات علمی | رزومه کاری | علم سنجی | پایگاه اطلاعات Journal Citation Reports | پایگاه اطلاعاتی JaypeeDigital | پایگاه وایلی | پایگاه IEEE | ترجمه مقاله تخصصی | کلینیکال کی | دانلود استاندارد | دانلود پایان نامه | ساینس دایرکت | گوگل اسکولار | اسکوپوس

104 دیدگاه دربارهٔ «انجام پایان نامه;

  1. انجام پایان نامه و انجام مقاله و انجام رساله دکتری با قیمت مناسب در موسسه علم گستر با کمترین هزینه ممکن توسط محققین برتر کشور برای انجام پایان نامه کلیک . کارگاه پروپوزال نویسی بهار99. تخفیف شگفت انگیز بهار 99 . صفحه اصلی … انجام پایان نامه و انجام مقاله با هزینه مناسب – پایان نامه …

    پاسخ
  2. 05 24 24 77 – 021 ( مشاوره تلفنی رایگان ). مشاوران تهران اولین موسسه مشاوره پایان نامه و سفارش پایان نامه است که می توانید براحتی تمامی سفارش پاپان نامه خود را به ما بسپارید. یکی دیگر از خدمات انجام پایان نامه مشاوران تهران … مشاوره انجام پایان نامه | مشاوره در انجام پایان نامه ارشد …

    پاسخ
  3. انجام پایان نامه در هر یک از گرایش های ذکر شده مستلزم انجام تحقیقات متفاوتی است. انجام پایان نامه عمران نیازمند محاسبات بسیاری است که همین موضوع آن را تبدیل به کاری سخت و زمان بر کرده است. هزینه انجام پایان نامه | انجام پایان نامه کارشناسی ارشد با …

    پاسخ
  4. مشاوره انجام پایان نامه مدیریت. گرو مشاوره ای نوین پروژه با تیم بسیار تخصصی در حوزه ی مشاور انجام پایان نامه مدیریت در تمامی گرایش ها ، از پروپوزال تا روز دفاع همراه شما خواهیم بود ، و آموزش های مربوطه و مشاوره مورد نیاز … مشاوره انجام پایان نامه | تحقیق | پورپوزال |رساله ارشد …

    پاسخ
  5. انجام پایان نامه مدیریت. رشته مدیریت از پر طرفدارترین رشته های دانشگاهی در سراسر جهان است که هر ساله علاقه مندان بسیاری را به خود جلب می کند.یکی از چالش­ های تحصیل برای دانشجویان سطح کارشناسی ارشد و دکتری در رشته مدیریت … انجام پایان‌نامه – سفارش پروپوزال – سفارش رساله – 09901354771

    پاسخ
  6. موسسه ایده پردازان ره جوی شریف (دکترین) انجام مقاله و انجام پایان نامه .ترجمه متن بورسیه تحصیلی پروژه دانشجویی در سفارش از سراسر ایران.مقالات انجام شده ارزان و با قیمت مناسب آموزش انجام مقاله و پایان نامه

    پاسخ
  7. انجام پایان نامه کارشناسی ارشد اگر شما هم دانشجوی کارشناسی ارشد باشید می دانید که در این مقطع، انجام پایان نامه یکی از ضروریات مهم به شمار آمده و دانشجویان بایستی تمام تلاش خود را به کار گیرند تا یک پروپوزال و پایان … نخبگان برتر | گروه تحقیقاتی نخبگان برتر – انجام پایان نامه

    پاسخ
  8. فصل چهارم پایان نامه کارشناسی ارشد که با عنوان تحلیل داه ها شناخته شده است، یکی از فصول مهم در انجام پایان نامه است. در این بخش محتوای این فصل را بررسی خواهیم کرد. آموزش پایان نامه نویسی در سه جلسه

    پاسخ
  9. جهت انجام پایان نامه ی خود ابتدا باید موضوع مناسبی را انتخاب نمایید.موضوع پایان نامه بایستی جدید بوده و قبلا توسط کسی انجام نشده باشد. پس از تایید موضوع و ثبت آن در مرکز ایران داک نوبت به نگارش پروپوزال میرسد. مشاوره انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری – آموزش …

    پاسخ
  10. آموزش انجام پایان نامه روانشناسی ، نوشتن پروپوزال روانشناسی و چاپ مقاله از جمله خدماتی است که موسسه شریف یار به مشتریان گرامی ارائه خواهد داد. همه ی ما در زندگی خود نیاز به مشاوره با یک روانشناس داریم تا بتوانیم خودمان … پایان نامه روانشناسی | مشاوره انجام پایان نامه ارشد …

    پاسخ
  11. انجام پایان نامه ارشد و دکتری در رشته های مختلف و همراهی شما تا روز دفاع و انجام کلیه اصلاحات همراه شریف با ارایه خدمات با کیفیت و حرفه ای در کلیه مراحل از جمله تعیین موضوع ، نوشتن پروپوزال ، انجام فصول پایان نامه و نگارش … همراه شریف | انجام پایان نامه ارشد و دکتری در رشته های …

    پاسخ
  12. پس ازانجام دفاع ازپایان نامه ؛ دانشجوموظف است اصلاحات مورد نظرهیات داوری رادرمدت ۴۵ روز انجام داده وپس ازتاییدایشان وبراساس دستورالعمل (موجوددروب سایت دانشگاه )۳ نسخه پایان نامه صحافی شده به همراه لوح فشرده طبق فرمت … مراحل انجام پايان نامه كارشناسي ارشد – تحصيلات تكميلي

    پاسخ
  13. آموزش انجام فصل چهار پایان نامه. آسان مشاور يکي از معتبر ترين موسسات علمي و پژوهشي در دپارتمان هاي مختلف از قبیل فني مهندسي، علوم پايه، علوم انساني، هنر و زبان انگليسي آماده ارائه خدمات به جامعه علمي کشور مي باشد. آموزش انجام فصل چهارم پایان نامه – مشاوره انجام پایان نامه …

    پاسخ
  14. انواع خدمات مشاوره انجام پایان نامه، ترجمه متون و چاپ کتاب توسط گروه تحقیقاتی طلوع انجام می شود. کیفیت خدمات را با ما تجربه کنید. مشاوره انجام پایان نامه | ترجمه متون و مقالات | چاپ کتاب …

    پاسخ
  15. آموزش انجام پایان نامه دکتری. موسسه نگارش گران برتر با تجربه چندی ساله خود ثابت کرده است که می تواند بهترین راهنمای شما در زمینه ارائه پایان نامه دکتری و ارشد در تمامی رشته ها و مقاطع تحصیلی باشد . انجام پایان نامه ،اموزش انجام پایان نامه ارشد و دکتری …

    پاسخ
  16. انجام پایان نامه ارشد و دکتری با بهترین کیفیت تنها با مدیریت موفق زمان و هزینه امکان پذیر است. با خدمات ایران مشاور، فرایند انجام پایان نامه یا رساله دکتری خود را مدیریت کنید. آموزش انجام پایان نامه | پایان نامه کارشناسی ارشد ، دکتری …

    پاسخ
  17. انجام پایان نامه فنی و مهندسی که نیاز به نصب و کار با این نرم افزار مهندسی حرفه‌ای و پیچیده را دارند، سخت و چالش انگیز است و کار انجام این قبیل پایان نامه‌ها را افراد باتجربه و متخصص می‌دانند. بنابراین بهتر است تا کار … انجام پایان نامه | مشاوره پایان نامه – موسسه پژوهشی تهران …

    پاسخ
  18. مشاوره ی انجام پایان نامه. در سانا مشاور ، تماما نحوه نگارش پروپوزال ، نحوه نگارش پایان ، حتی در انتخاب موضوع پایان نامه به شما آموزش و مشاوره داده می شود. انجام پایان نامه – انجام مقاله | پایان نامه | قیمت انجام …

    پاسخ
  19. قصد انجام پایان نامه دارید؟ نیک مشاور معتبرترین موسسه در زمینه مشاوره و آموزش انجام پایان نامه و پروپوزال کارشناسی ارشد و دکتری در تمامی رشته ها و گرایش ها مشاوره درانجام پایان نامه , مشاوره و آموزش پایان نامه ارشد …

    پاسخ
  20. قیمت ویرایش پایان نامه چقدر است؟ بعضی از افراد کار ویرایش پایان نامه ارشد یا دکتری یا حتی برای برخی از رشته‌ها، کارشناسی را خودشان انجام می‌دهند. این دسته از دوستان، کسانی هستند که به نکات … بازخوانی و ویرایش پایان نامه چگونه انجام می‌شود؟

    پاسخ
  21. آموزش انجام پایان نامه ، پذیرش مقالات isi ، ورکشاپ مقاله نویسی ، آموزش پروپوزال نویسی جز اولویتهای پژوهشی موسسه می باشد. بهترین موسسه انجام پایان نامه . انتخاب موضوع پایان نامه. استعلام ایرانداک. انجام پایان نامه دکتری … آموزش انجام پایان نامه | برگزاری دوره های انجام پایان نامه …

    پاسخ
  22. مشاوره انجام پایان نامه ، نگارش پایان نامه ، سفارش پایان نامه در کلیه رشته ها (تضمین 100%)(کیفیت بالا)(کمترین قیمت) بهترین موسسه انجام پایان نامه ، کمترین قیمت و ارزان انجام پایان نامه | کمترین قیمت و ارزان | بهترین موسسه …

    پاسخ
  23. مشاوره انجام پایان نامه، پروپوزال و مقاله ارشد و دکتری | رایان پیپر. مشاوره انجام پایان نامه ارشد و دکتری، پروپوزال و مقاله isi در کمترین زمان و بالاترین کیفیت هزینه نوشتن پروپوزال – مشاوره انجام پایان نامه، پروپوزال و …

    پاسخ
  24. نگارش پایان نامه یکی از دغدغه‌های دانشجویان کارشناسی ارشد است. در این نوشته 5 گام موثر برای انجام راحت تر پایان نامه نویسی را به شما معرفی کرده‌ایم. آموزش گام به گام چگونگی نگارش پایان نامه کارشناسی ارشد و …

    پاسخ
  25. انجام پایان نامه همیشه از دغدغه های دانشجویانی بوده که در مقاطع مختلف تحصیلی از کارشناسی تا دکتری در حال تحصیل هستند. از شروط فراغت از تحصیل در دوره های کارشناسی ارشد دکتری ارائه ی پایان نامه می باشد. مشاوره انجام پایان نامه – خدمات پایان نامه – دپارتمان …

    پاسخ
  26. انجام پایان نامه ارشد و نکات مرتبط با آن. امروزه انجام پایان نامه ارشد، دارای فنون و علوم مختلفی می باشد که افراد می توانند با استفاده از این علوم نسبت به نگارش پایان نامه های خود اقدام نمایند … انجام پایان نامه ارشد، دکتری همه رشته ها ( چاپ مقاله ISI …

    پاسخ
  27. انجام ویرایش پایان نامه از قبیل فهرست اتوماتیک اشکال، فهرست اتوماتیک جداول (به صورت خودکار) و لینک به شماره صفحات پایان نامه; انجام فرمول نویسی ریاضی برای صفحه آرایی و ویراستاری پایان نامه ارشد صفحه آرایی پایان نامه | انجام صفحه آرایی | صفحه آرایی دانشجویی

    پاسخ
  28. مشاوره و انجام پایان نامه مدیریت ، انجام پایان نامه حقوق و سایر رشته های فنی مهندسی و انسانی. ارائه موضوعات غیرتکراری در کمتر از 24 ساعت و بصورت رایگان پویا مشاور- انجام پایان نامه مدیریت – انجام پایان نامه …

    پاسخ
    • من دانشجوی ترم پایانی کارشناسی ارشد حقوق عمومی می باشم ودانشجوی واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی وباید این ترم پایان نامه ام را ارائه نمایم ودر انتخاب موضوع وهماهنگی بااستاد وثبت پایان نامه مانده ام خواهشمندم بنده را راهنمائی فرمائید.

      پاسخ
  29. آموزش انجام پایان نامه در موسسه آکادیا. آموزش پایان نامه نویسی کارشناسی ارشد و دکتری، مقاله نویسی، ترجمه و ویراستاری مشاوره سمینار و پروپوزال 09363873303 انجام پایان نامه | آموزش انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و …

    پاسخ
  30. پایان نامه کارشناسی ارشد یکی از مهم ترین وظایف دانشجویان در مقطع تحصیلات تکمیلی می باشد.این امر نیازمند دانش و مهارت و زمان بالایی است و داشتن تجربه نیز در انجام پایان نامه ای جامع و کامل بسیار موثر است. انجام پایان نامه کارشناسی ارشد با قیمت مناسب

    پاسخ
  31. قیمت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد. در این پست به بررسی قیمت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد می پردازیم، به منظور مشاوره رایگان در زمینه انجام پایان نامه کارشناسی ارشد می توانید با شماره تماس زیر در ارتباط باشید: قیمت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد | هزینه نوشتن پایان …

    پاسخ
  32. مشاوره انجام پابان نامه کارشناسی ارشد و دکتری در بامشاور – بهتربن موضوعات برای نگارش پایان نامه ارشد و دکتری – مشاوره مقاله در بامشاور مشاوره انجام پایان نامه | مشاوره انجام پایان نامه کارشناسی …

    پاسخ
  33. پروسه انجام پایان نامه یک پروسه نسبتا طولانی می باشد که بایستی با دقت بالایی انجام گیرد. این را در ذهن خود داشته باشید ” شروع نکنید که زود تمام کنید، شروع کنید که از کار خود لذت ببرید و به نتیجه خوب برسید” … مراحل انجام پایان نامه – مقاله ISI | موسسه پژوهش برتر

    پاسخ
  34. انجام آموزش پایان نامه مطلب(متلب) ، انجام پروژه مطلب matlab ، انجام شبیه سازی مطلب ، پروژه هوش مصنوعی ، فازی ، شبیه سازی ، پردازش تصویر(image processing) ، داده کاوی ، مدلسازی ، شبکه عصبی ، پروژه برق مخابرات ، مکانیک ، ترجمه و تحقیق ، انجام پایان نامه – istgah.com

    پاسخ
  35. انجام پایان نامه ارشد خود را نیز می توانید به راحتی و با کمک گرفتن از بخش انجام پایان نامه ارشد و فیلم پایان نامه انجام دهید. آخرین پایان نامه ها و پروپوزال ها . گزارش کار آزمایشگاه الکترونیک 1 (رشته فیزیک کاربردی) فیزیک … پایان نامه، پروپوزال، انجام پایان نامه، دانلود پایان نامه

    پاسخ
  36. بخش های مهم در انجام پایان نامه دکتری . بخش ها و اجزا مهمی در انجام پایان نامه دکتری دخیل می باشند. رعایت هر یک از این بخش ها اهمیت بسزایی خواهد داشت. چرا که نتیجه نهایی کار کاملا وابسته به این موارد خواهد بود. تفاوت اصلی … انجام رساله دکتری ( مدیریت ، روانشناسی و حسابداری …

    پاسخ
  37. انجام پایان نامه ارشد و دکتری با بهترین کیفیت تنها با مدیریت موفق زمان و هزینه امکان پذیر است. با خدمات ایران مشاور، فرایند انجام پایان نامه یا رساله دکتری خود را مدیریت کنید. شبیه سازی پایان نامه | انجام پایان نامه

    پاسخ
  38. انجام پایان نامه. انجام پایان نامه در رشته و گرایش های مختلف رشته مدیریت زیر نظر کارشناسان در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری مدیریتی تمامی گرایش ها (مدیریت بازرگانی، دولتی،مدیریت صنعتی، مدیریت کارآفرینی) قابل پیگیری است . انجام پایان نامه مدیریت |انجام پایان نامه مدیریت ارشد …

    پاسخ
  39. آموزش انجام پایان نامه ارشد و دکتری . پایان نامه یکی از الزامات تعیین شده جهت اتمام و اخذ درجه تحصیلی مقطع کارشناسی ارشد و دکتری است. در واقع آغاز فرآیند تفکر و تصمیم گیری در مورد انجام پایان نامه پس از کسب اطلاعات کلی از … آموزش انجام پایان نامه – مشاوره انجام پایان نامه ارشد و دکتری

    پاسخ
  40. قیمت انجام پایان نامه دکتری به معنی انجام فصل اول پایان نامه شامل کلیات و مقدمات تحقیق، انجام فصل دوم رساله شامل محتوای ادبیات و پیشینه تحقیق که کلیه سوابق داخلی و خارجی و تئوری های مرتبط با تحقیق را در بر میگیرد، تهیه … هزینه نوشتن و انجام پروپوزال پایان نامه | آموزشی | انجام …

    پاسخ
  41. انجام پایان نامه، انجام تخصصی پایان نامه, دانلود پایان نامه, فروش پایان نامه, خرید پایان نام, دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد, تدوین پروپوزال، استخراج مقاله و کتاب از پایان نامه، پذیرش مقاله، چاپ کتاب, سفارش پایان نامه … پایان‌نامه چیست؟| مراحل نوشتن پایان نامه و شرح کامل آن …

    پاسخ
  42. انجام پایان نامه ارشد، یکی از الزامات تعیین شده جهت اتمام و اخذ درجه تحصیلی مقطع کارشناسی ارشد است. مشاوره انجام پایان نامه دکتری انجام پایان نامه دکتری | انجام رساله دکتری | مشاوره پایان …

    پاسخ
  43. مراحل انجام پایان نامه. انتخاب موضوع پایان نامه ; پایان نامه به منظور بررسی یک موضوع خاص در حوزه تحصیلی دانشجو و بر اساس نیازهای جامعه و با هدف رفع یک مشکل یا یافتن پاسخ یک سوال انجام میگیرد. بنابراین انتخاب موضوع اولین … موسسه سینا – انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری

    پاسخ
  44. مشاوره پایان نامه : برخی از دانشجویان بر این باورند که انجام پایان نامه ها یکی از سختترین کار هایی است که هر دانشجویی باید انجام دهد .اما “گروه علمی و تحقیقاتی پایان نامه من“به عنوان یکی ازشاخص ترین و بهترین موسسه انجام … مشاوره پایان نامه | ارشد | دکتری | کارشناسی ارشد | پایان …

    پاسخ
  45. مشاوره انجام پایان نامه مدیریت ، مشاوره انجام پروپوزال مدیریت مقطع ارشد و دکتری با تحویل تمامی فایل های مربوطه و پشتیبانی تا دفاع و انجام اصلاحات پس از دفاع. پایان نامه های مدیریت تخصص تیم دپارتمان تخصصی مدیریت شریف … پایان نامه مدیریت | مشاوره انجام پایان نامه ارشد مدیریت …

    پاسخ
  46. پایان نامه و تحقیقات مقالات دانشجویی گزارش کار آزمایشگاه،کار آموزی. جمعه ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ Friday 5 June 2020. جستجو برای : انتخاب و سفارش محصول; پرداخت آنلاین وجه محصول; دانلود محصول در همان لحظه; دسته بندی محصولات. پایان نامه ها. پ� دانلود پایان نامه | خرید و فروش پایان نامه | کارشناسی ارشد …

    پاسخ
  47. در حال حاضر کلاس های آموزش پایان نامه نویسی با حضور بیش از 300 دانشجو از سراسر ایران در حال برگزاری می باشد و موسسه اندیشمند توانسته تا به امروز بیش از 6000 دانش جو را با با موفقیت آموزش دهد و این دانشجویان گام به گام همراه … آموزش پایان نامه نویسی در سه جلسه

    پاسخ
  48. اسلاید تشکر پایان نامه. استفاده از اسلاید تشکر در پاورپوینت می‌تواند نقطه آغاز ایجاد یک حس خوب برای مخاطبان شما باشد. قدردانی شما از مخاطبین‌تان در آخرین اسلاید، آخرین شانس برای برجای گذاشتن یک تصور ماندگار است. وب … اسلاید تشکر پایان نامه – I LOVE Design

    پاسخ
  49. خرید پایان نامه کارشناسی ارشد. وبسایت ویکی پیپر تمامی تمرکز خود را بر روی راحتی دانشجویان عزیز کشورمان قرار داده، در ویکی پیپر شما می توانید به خرید پایان نامه انجام شده ارزان قیمت بپردازید و برای پروژه های خود از سایت … خرید پایان نامه کارشناسی ارشد – ویکی پیپر

    پاسخ
  50. پایان‌نامه (thesis) یا رساله (dissertation) یا تِز یا تیزِس (به انگلیسی: thesis) نوشتاری است که دانشجویان در موضوعی خاص مربوط به رشتهٔ تحصیلی خود، برای دریافت مدرک تحصیلی می‌نویسند. در پایان‌نامهٔ دانشجویان موضوع یا سؤالی را بررسی … پایان‌نامه – ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

    پاسخ
  51. راهنمای دانلود پایان نامه رایگان: به منظور دانلود رایگان پایان نامه خارجی به لینک زیر مراجعه کنید، عنوان پایان نامه را در کادر مربوطه وارد کرده و بر روی Search کلیک کنید. دانلود پایان نامه رایگان | ساینس هاب

    پاسخ
  52. در این سامانه که با هدف نگهداری پایان نامه‌های ارشد و دکترای دانشگاه راه اندازی شده است، امکان جست جوی ساده و پیشرفته و همچنین ارسال درخواست فهرست نویسی و بارگذاری فایل الکترونیکی برای دانشجویان فراهم شده است. سامانه پایان نامه های دانشجویان

    پاسخ
  53. معاون آموزشی دانشگاه تهران با تاکید بر اینکه دانشجویان کارشناسی ارشد نیمسال ششم تحصیلی موظف به دفاع از پایان‌نامه خود تا پایان تیرماه ۹۹ هستند، گفت:‌ تصمیم جدیدی برای تغییر این زمان اتخاذ نشده است. آخرین تصمیم دانشگاه تهران در خصوص زمان دفاع پایان‌نامه …

    پاسخ
  54. آموزش انجام فصل سوم پایان نامه. آسان مشاور یکی از معتبرترین مراکز تخصصی آموزش و مشاوره پژوهشی می باشد که با ارائه خدمات الکترونیکی از طریق مشاوره و آموزش انلاین توسط عده ای از متخصصین و اساتید با تجربه دایر شده است. آموزش نگارش فصل سوم پایان نامه – مشاوره انجام پایان نامه …

    پاسخ
  55. جستجوی همه پایان نامه ها . ردیف عنوان دانشجو دانشکده گروه تاریخ دفاع; ردیف عنوان دانشجو دانشکده گروه تاریخ دفاع; 1: نقد عقل ابزاری و مدرن با تکیه بر فرم و بدن در آثار گروتفسکی و آرا نیچه: امیر باباشهابی: دانشکده هنر: نمايش … سامانه بانک اطلاعات پایان نامه

    پاسخ
  56. انجام پایان نامه فنی و مهندسی که نیاز به نصب و کار با این نرم افزار مهندسی حرفه‌ای و پیچیده را دارند، سخت و چالش انگیز است و کار انجام این قبیل پایان نامه‌ها را افراد باتجربه و متخصص می‌دانند. بنابراین بهتر است تا کار … انجام پایان نامه | مشاوره پایان نامه – موسسه پژوهشی تهران …

    پاسخ
  57. پایان نامه (Thesis): پایان نامه گزارشی است که دانشجویان در پایان مقطع تحصیلی خود برای دریافت مدرک مینویسند. موضوع یا سوالی را بررسی کرده و از راه تجزیه و تحلیل و یا تجارب عملی و یا آزمایشی به پاسخ … بانک تحقیق و پایان نامه آماده پرینت – داک724

    پاسخ
  58. راهنمای نگارش پایان نامه های کارشناسی ارشد و رساله های دکتری صدها هزار دانشجوی تحصیلات تکمیلی کشور برای به پایان رساندن کارشناسی ارشد یا دکتری خود باید پایان نامه یا رساله ای بنویسند و از آن در برابر استادان و داوران … ساختار پایان نامه

    پاسخ
  59. بهترین پایان‌نامه‌ها نتیجه تحقیق و پژوهش‌هایی است که از ماه‌ها قبل انجام‌شده است. پایان‌نامه نویسی قواعد مشخصی دارد که با استفاده از آن می‌توان پایان‌نامه‌ای مورد تأیید نوشت. پس از نوشتن متن پایان‌نامه نوبت به … پایان‌ نامه نویسی بایگانی – ترجمانو

    پاسخ
  60. قیمت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد. در این پست به بررسی قیمت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد می پردازیم، به منظور مشاوره رایگان در زمینه انجام پایان نامه کارشناسی ارشد می توانید با شماره تماس زیر در ارتباط باشید: قیمت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد | هزینه نوشتن پایان …

    پاسخ
  61. در این صفحه لیست همه پایان نامه های رشته روان شناسی و علوم تربیتی. سایت سبز فایل را در یک صفحه می توانید ببینید . و برای استفاده در پروپوزال ،پایان نامه، تحقیق ، پروژه ، گزارش سمینار و دیگر فعالیت های علمی خودتان از آنها … لیست پایان نامه های دانلودی رشته روان شناسی و علوم تربیتی …

    پاسخ
  62. در راستای دومین همایش علمی آسیب شناسی پایان نامه ها و رساله ها در حوزه علوم انسانی – اسلامی با تاکید بر نقد کارآمدی چهارمین پیش نشست این همایش تحت عنوان «لزوم تدوین برنامه درسی برای اخلاق پژوهش در راستای اثر بخشی پایان … دومین همایش ملی آسیب‌شناسی پایان‌نامه‌ها و رساله‌ها در …

    پاسخ
  63. پایان نامه های حوزه ی کشاورزی و منابع طبیعی (258) پایان نامه های حوزه ی معماری و هنر (114) پایان نامه های حوزه ی علوم پزشکی (31) ترجمه ها و پایان نامه های زبان خارجی (71) پایان نامه های دکترای حرفه ای و دکترای تخصصی (پی.اچ.دی) (8) کتا فروشگاه – بزرگترین مرجع دانلود پایان نامه

    پاسخ
  64. نمونه پایان نامه موردی است که اغلب دانشجویان کارشناسی ارشد به دنبال آن بوده تا بتوانند در راستای نوشتن پروژه خود از آن بهره ببرند. نمونه پایان نامه | نمونه پایان نامه ارشد | نمونه پایان …

    پاسخ
  65. پایان نامه تحلیل اجتماعی مصرف نمایشی در بین زنان شاغل و خانه دار شهرستان بوکان دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته حقوق : هدف قانونگذار از وضع مواعد در قانون آئین … دانلود پایان نامه ارشد:تعیین ارقام مقاوم به زنگ قهوه … صفحه اصلی – دانلود پایان نامه های کارشناسی ارشد

    پاسخ
  66. پایان نامه ، تحقیق ، پروژه ، گزارش سمینار و . دیگر فعالیت های علمی خودتان از آنها استفاه کنید دانلود رایگان متن کامل پایان نامه ارشد رشته روانشناسی: بررسی عوامل مختلف در رابطه با كاهش انگیزه پرسنل شركت رینگ سازی. پایان … لیست پایان نامه های دانلودی رشته روان شناسی و علوم تربیتی …

    پاسخ
  67. انجام پایان نامه برآیند کلی زحمات دانشجویان در طول تحصیل آنها میباشد.مشاوران پایان نامه انتخاب های مختلفی را در اختیار دانشجویان قرار میدهند تا دانشجو با کمک استاد راهنما بهترین پایان نامه ممکن را انجام دهد.مشاوره با … مشاوره انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری – آموزش …

    پاسخ
  68. استخراج مقاله از پایان نامه ،پروژه ، نتایج آزمایشگاهی را حتما در طول تحصیل کارشناسی تا دکتری حداقل یکبار نیاز خواهید داشت. بی شک نتیجه زحمات شما در مقاله تبلور می یابد. پایان نامه یا آزمایش هایی که به مقاله منجر نشود … مشاوره مقاله | مقاله نویسی | ثبت مقاله | مقاله نویسی ارزان …

    پاسخ
  69. مجموعه فونت های پایان نامه. پایان نامه که به آن رساله نوشتاری و تز نیز گفته می‌شود، عنوان یک تحقیق مربوط به رشته تحصیلی دانشجویان در موضوعی خاص است که برای دریافت مدرک بایستی ارائه شود. مجموعه فونت های پایان نامه – فونت برتر

    پاسخ
  70. با فصل بندی پایان نامه در مقاله های قبلی ساعد نیوز آشنا شدیم. فصل اول پایان نامه که مقدمه آن را نیز شامل می شود شروع پایان نامه و پلی است جهت هدایت خوانند به سمت متن اصلی و گزارش تحقیق و پژوهش انجام گرفته توسط شماست. نحوه نگارش فصل اول (مقدمه) پایان نامه | ساعدنیوز

    پاسخ
  71. پایان نامه دات کام با هدف ارائه تحقیقات و مقاله های انجام شده راه اندازی شد تا دانشجویان بتوانند از این پژوهش ها به عنوان منابع در جهت تکمیل پروژه های خود استفاده کنند از مشابه خارجی این سایت میتوان از سایت الزویر و … پایان نامه دات کام پایان نامه ، پروژه ، پروپوزال دانلود …

    پاسخ
  72. نوشتن پایان‌نامه گام آخر تکمیل مقاطع تحصیلی دانشگاهی است که شاید به نوعی نمایانگر بار علمی افزون‌شده بر دانشجو طی دوران تحصیل وی باشد، از این‌رو اغلب دانشجویان تمام تلاش‌شان را می‌کنند که پایان‌نامه‌ای جدید، جامع … نحوه ی جستجو و پیدا کردن پایان نامه در ایرانداک | موسسه …

    پاسخ
  73. پایان نامه بررسی باورهای فطری از دگاه فلاسفه و متکلمین اسلامیستورالعمل بازرسی سازه های پیچ و ه ای اولین نرم افزار بازرسی تحت شبکه قدرتمندترین برنامه فشرده ساز جهان WinRAR v3.92 نرم افزار .Macromedia Flash Player نرم افزار پخش فایلهای … دانلود رایگان پایان نامه فارسی

    پاسخ
  74. پایان نامه ها ; ثبت اختراعات; دسترسی آزمابشی; پایگاههای اطلاعاتی فارسی; if & mif; دسترسی سریع. سامانه ملی ثبت پایان نامه، رساله و پیشنهاده; سامانه پیشینه پژوهش; مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری; پژوهشگاه علوم و فناوری پایان نامه ها | کتابخانه مرکزی

    پاسخ
  75. پایان نامه دات اینفو،با بانک اطلاعاتی حاوی 80.000 پایان نامه، در تمامی مقاطع تحصیلی، بزرگترین مرجع دانلود پایان نامه های فارسی می باشد بزرگترین مرجع دانلود پایان نامه های فارسی – پژوهانه

    پاسخ
  76. در نهایت پایان ­نامه شما نیاز به ویرایش خواهد داشت بنابراین بهتر است پس از اتمام کار نگارش پایان­ نامه، آن را از نظر ساختار و محتوا بررسی و ویرایش کنید. پایان­ نامه را چند بار بخوانید تا مطمئن شوید هیچ اشتباه چاپی … چگونه پایان نامه بنویسیم؟ راهنمای کامل نوشتن پایان نامه و …

    پاسخ
  77. تالار پایان نامه های دیجیتال کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه تهران با بیش از 72000 عنوان پایان نامه فارسی و لاتین در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا، هر روزه به جز ایام تعطیل و پنجشنبه ها از ساعت 8 صبح الی 17 مشغول … پایان نامه ها – Library

    پاسخ
  78. تشکر از استاد در پایان نامه بسیار مهم است و همچنین تقدیر و تشکر از پدر و مادر در پایان نامه از اهمیت زیادی برخوردار است متن ادبی زیبا برای تشکر از استاد در پایان نامه را در ادامه این مطلب از سایت سماتک می خوانید. متن ادبی زیبا برای تقدیر و تشکر از (استاد – پدر و مادر) در …

    پاسخ
  79. ارزیابی کیفی پایان نامه های کارشناسی ارشد/ دکترای حرفه ای (ورودی 95 و به بعد) 30 خرداد سال 1397: اعلام آخرین مهلت دفاع از پایان نامه در نیمسال اول 97-96 … دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه

    پاسخ
  80. پایان نامه کارشناسی ارشد حسابداری دانشگاه علامه طباطبایی با فرمت word : ارزیابی میزان اثربخشی الگوهای جریان وجوه نقد و مدل برنامه ریزی ژنتیک در پیش بینی درماندگی مالی پایان نامه کارشناسی ارشد حسابداری آموزش نگارش پایان… دانلود رایگان پایان نامه و پروپوزال کارشناسی ارشد | کالج پروژه

    پاسخ
  81. پایان نامه و تز دکتری به صورت کلی از اهمیت بسزایی برخوردار است و محدودیت های معمول در مدت زمان و موضوع تخصصی این پایان نامه، اهمیت آن را دو چندان نموده است . انجام رساله دکتری ( مدیریت ، روانشناسی و حسابداری …

    پاسخ
  82. با مطالعه دقیق یک یا چند پایان نامه، دانشجویان تحصیلات تکمیلی می‌توانند با شیوه‌های انجام تحقیق و نحوه نگارش پایان نامه آشنا شوند. به همین دلیل خیلی از افراد پیش از نگارش پایان نامه خود به دنبال دانلود پایان نامه … دانلود پایان نامه – آموزشگاه شریفیار

    پاسخ
  83. مشاوره پایان نامه. مشاوره پایان نامه : برخی از دانشجویان بر این باورند که انجام پایان نامه ها یکی از سختترین کار هایی است که هر دانشجویی باید انجام دهد .اما “گروه علمی و تحقیقاتی پایان نامه من“به عنوان یکی ازشاخص ترین و … مشاوره پایان نامه | ارشد | دکتری | کارشناسی ارشد | پایان …

    پاسخ
  84. دانلود رایگان متن کامل پایان نامه:شناسایی قابلیت های بصری کتیبه های مجموعه زیارتی امام رضا (ع) دانلود پایان نامه روایت شناسی داستان‌های فارسی پایان نامه ارشد رشته هنر: آسیب شناسی فرهنگی تجدد در هنرهای تجسمی معاصر … پایان نامه های دانلودی رشته هنر – دانلود پایان نامه ارشد …

    پاسخ
  85. پایان‌نامه (تز، رساله) نوشته‌ای است که به‌وسیله داوطلب درجه دانشگاهی، به‌عنوان یکی از شرایط احراز آن، ارائه می‌شود و نویسنده آن دانشجویی است که زیر نظر کلی یک هیأت علمی کار می‌کند.موضوع انتخابی پایان‌نامه، معمولاً … پایان‌نامه چیست؟| مراحل نوشتن پایان نامه و شرح کامل آن …

    پاسخ
  86. به هیچ وجه سراغ موسسه ایده پردازان ره جوی شریف (دکترین) نروید. یکی از بزرگترین شرکتهای کلاهبرداری در این زمینه است.

    پولو میگیرنو شما را بلاک میکنن

    گول کیس های موفق قبلیشون را هم نخورید. همشون با یک شماره ساخته ساخته شدند.
    از ما گفتن

    پاسخ
  87. سلام
    خوبین
    خسته نباشید
    من 4 ساله از ارشدم گذشته و دفاع کردم و تموم شده
    آخرای دوره ی ارشد فهمیدم مدرک ارشد زیاد بدرد بازار کار نمیخوره،بهمین دلیل واسه اینکه سریع تر دفاع کنم و تموم کنم
    پایان نامه م رو دادم بیرون انجام دادن، اما بعد از ی مدت تو فکر مهاجرت افتادم، اما الان میدونم پایان نامه م ضعیفه و برای مقاطع بالاتر بدرد نمیخوره و نمیشه ازش مقاله isi درآورد

    حالا چیکار کنم؟لطفا کمکم کنید

    ممنونم

    پاسخ
  88. با سلام هزینه انجام پایان نامه ارشد گرایش مهندسی بهداشت محیط با عنوان و پروپوزال مشخص و تائید شده جقدر می باشد

    پاسخ
  89. من با استادم در باره موضوعم صحبت کردم و در ایرانداک چک کردم موضوعم تکراری نبود حالا جایی هست که بتونم موضوع رو به نام خودم ثبت کنم تا قبل اینکه پروپوزال تصویب بشه یوقت کسی نره از موضوع من استفاده کنه؟

    پاسخ
  90. سلام وقت بخیر_من ترم پنجم و هنوز نتونستم سنوات بدم و به دنیال اون نتونستم واحد گایان نامه بردارم ،بنطرتون الان هم میشه؟؟یا قبول نمیکنن؟؟

    پاسخ
  91. باسلام و عرض ادب، بنده علاقمندم پايان نامه رو از ابتدا به صورت كاربردي اموزش ببينم لطفا بنده را راهنمايي بفرماييد،سپاسگزارم

    پاسخ
  92. درود برشما وممنون ازمطالب مفيدتان
    براى اموزش پايان نامه حقوق بين الملل واينكه هزينه ش چقدر مىشود ؟

    پاسخ
  93. سلام. عرض ادب و ارادت
    بنده دانشجوی دکتری کشاورزی – گیاه پزشکی هستم. میتونم توی ویرایش و نوشتن مقالات و پایان نامه و کتاب همکاری داشته باشم. رزومه بالایی هم دارم.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید