سفارش خرید کتاب خارجی از آمازون [تا 98% تخفیف]

سفارش کتاب خارجی از سایت آمازون

از میان هزاران سایت خارجی معتبر در دنیا، آمازون را می‌توانیم جزو معتبرترین و پر فروش‌ترین‌ها بدانیم. آمازون فعالیت خود را در سال 1994 آغاز نمود. این سایت فروشگاه به صورت بین‌المللی عمل می‌کند و افراد زیادی از سراسر جهان محصولات این فروشگاه را خریداری می‌کنند. آمازون در کنار محصولات خود کتاب‌های الکترونیکی را نیز به فروش می‌رساند. اگرچه نسخه‌های الکترونیکی بسیاری از کتاب‌ها در سایت‌های ایرانی نظیر ایبوک رالی نیز یافت می‌شوند، اما هنوز کتاب‌هایی هستند که نمی‌توان آن‌ها را پیدا کرد.

با آنکه سفارش کتاب از آمازون در کشورهای دیگر به راحتی انجام می‌شود، اما اگر داخل ایران باشید، این موضوع کمی متفاوت است. شما باید برای سفارش کتاب از آمازون و دانلود کتاب از آمازون پرداخت ارزی انجام دهید و برای این کار نیازمند داشتن دسترسی کردیت کارت یا کیف پول پی بال هستید. علاوه بر این تنها با داشتن ویزا کارت یا مستر کارت می‌توانید خرید کنید که آن هم نیازمند افتتاح کردن یک حساب ارزی است. به نظر می‌رسد خرید PDF کتاب خارجی وقت گیر و برای برخی از افراد غیر ممکن است. اما راه حل چیست؟

خرید کتاب از آمازون نیز می‌تواند به سادگی خرید کتاب از سایت‌های ایرانی باشد. ایران پیپر مدت زیادی است که فعالیت خود را آغاز کرده است. این سایت نسخه‌های الکترونیک کتاب‌های مورد نظر شما را خریداری کرده و آن‌ها را با هزینه بسیار پایین در اختیار شما قرار می‌دهد.


خرید کتاب خارجی از آمازون با ایران پیپر تنها با پرداخت 5 درصد قیمت دلاری کتاب!

با دانستن مشکلاتی که در سفارش کتاب از آ‌مازون وجود داشت، ایران پیپر تصمیم گرفت تا خرید این کتاب‌ها را برای کاربران آسان‌تر سازد. این سایت امکانی را قرار داده است، که بدون نیاز به داشتن مستر کارت و ویزا کارت بتوانید نسخه‌های الکترونیک کتاب‌های مورد نظرتان را خریداری کنید. ایران پیپر هم اکنون نزدیک به 6 میلیون نسخه از کتاب‌های الکترونیک را از سایت‌های معتبر خریداری کرده و در خود جای داده است، بسیاری از این نسخه‌ها به صورت کاملا رایگان در اختیار شما دارند. نکته قابل توجه این است که تمام کتب موجود در ایران پیپر 80 درصد پایین‌تر از قیمت اصلی به فروش می‌رسند. (فرض کنید کتابی با محاسبات دلاری برابر با 816 هزار تومان باشد، ایران پیپر این کتاب را با قیمت 14 هزار تومان در دسترس شما قرار می‌دهد.)

مراحل سفارش کتاب از آمازون با کمک ایران پیپر

خرید کتاب خارجی با ایران پیپر مراحل چندان پیچیده‎ای ندارد. در واقع هدف این سایت سرعت و راحتی در خرید نسخه‎های الکترونیک کتاب‌های مختلف است. برای خرید کتاب مورد نظرتان در این سایت کافی است، پس از وارد شدن به صفحه اصلی (به آدرس https://iranpaper.ir ) در قسمتی که برای جست و جو نام کتاب در نظر گرفته شده، نام کتاب و یا نویسنده را وارد و سپس آن را خریداری کنید.



سفارش کتاب از آمازون با کمک ایران پیپر

در صورتیکه کتاب مورد نظر شما در سایت پیدا نشد، این امکان وجود دارد که بتوانید کتاب مورد نظرتان را سفارش دهید. برای اینکار در قسمت سفارش کتاب و سفارش جدید می‌توانید لینک و یا نام کتاب را وارد کرده و آن را سفارش دهید. سامانه دانلود مقاله و کتاب ایران پیپر پس از پیدا کردن کتاب مورد نظر شما، قیمت آن را تخمین زده و به شما اعلام می‌کند. در صورتیکه شما تمایل به خرید داشته باشید، با پرداخت هزینه می‌توانید آن را در کمتر از 12 ساعت دریافت کنید.



خرید کتاب خارجی

در آخر این نکته را نیز در نظر داشته باشید که کتاب‌های الکترونیکی که توسط ایران پیپر خریداری و در اختیار شما قرار می‌گیرد، با همان کیفیت اصلی به دست شما می‌رسد.
برای باز کردن فرمت‌های کتاب آمازون که معمولا به صورت MOBI و یا AZW است، باید نرم افزار کیندل را نصب کنید. در صورتیکه این نرم افزار را نداشتید باید آن‌ها را به فرمت‌های رایج دیگر تبدیل کنید.

سفارش کتاب خارجی

خرید کتاب فیزیکی از آمازون یا همان خرید کتاب کاغذی از آمازون که برای ما در ایران مقدور نیست اما ممکن است تا به حال چند بار پیش آمده است که كتاب خارجي که به تازگی در خارج از ایران چاپ شده است را علاقه داشته باشید که تهیه کنید و از اولین افرادی باشید که این کتابهای خارجی را می خوانید. اما کتاب های خارجی را چگونه تهیه کنیم؟ چگونه خرید کتاب از خارج کشور را انجام دهیم؟ در ایران انتشارات کتاب های خارجی داریم؟ بله در فروشگاه اینترنتی ایران پیپر می توانید سفارش کتاب خارجی را به راحتی انجام دهید به این صورت که شما خلاصه کتاب خارجی را می خوانید و در صورتی که خرید ایبوک مورد تایید شما بود برای پرداخت آنلاین آن اقدام کنید و خرید كنب خارجي موردنظر را نهایی کنید. آیا مردم خارج از کشور هم میتونند خرید کتاب خارج از ایران از این سایت داشته باشند؟ اگر خارج از ایران هستید نگران نباشید در این مرکز خرید اینترنتی کتاب خارج از ایران نیز مقدور است و سفارش کتاب از خارج کشور پذیرفته می شود. خرید کتاب آنلاین خارج از ایران یکی از خدمات ایران پیپر است تا ایرانی های مقیم خارج از کشور هم بتوانند از خدمات سایت بهرمند شوند.

بنابراین در این مرکز فروش کتاب خارجی می توانید با چند کلیلک به راحتی اقدام به خرید pdf از آمازون نمایید. به این ترتیب شما می توانید نایاب‌ترین کتاب‌ها را هم مطالعه کنید.

کتاب خارجی

برخی اوقات در حین انجام تحقیقات علمی خود به کتاب خارجی نیاز دارید که هر اندازه در کشور ایران می گردید، پیدا نمی کنید. اما می بینید که در سایت های بین المللی مانند آمازون، كنب خارجي موجود است اما خرید کتاب آنلاین خارج از ایران مقدور است و مردم ایران نمی توانند از این سایت ها استفاده کنند. اگر ایرانی ها بخواهند کتاب های آمازون را تهیه کنند باید سفارش کتاب از خارج کشور بدهند و به یکی از دوست و آشنا در کشور های دیگر بگویند تا خرید کتاب فیزیکی از آمازون را برای آن ها انجام دهد. اما چرا مردم ایران باید خرید کتاب خارج از ایران انجام دهند؟ چون ویزاکارت و مستر کارت در ایران نیست و بیشتر سایت ها به ایران ارسال مستقیم ندارند. برای مثال خرید کتاب کاغذی از آمازون در ایران شدنی نیست.

مجموعه ایران پیپر که این روز ها به مرکز فروش کتاب خارجی شناسایی می شود این نیاز را سنجیده تا با امکان خرید ایبوک به نوعی بتواند پاسخگوی هموطنانش باشد و قابلیت تامین كتاب خارجي از سراسر جهان و از انتشارات کتاب های خارجی را داراست. برای خرید کتابهای خارجی از سایت های ایران پیپر شما می توانید اول کتاب خود را در کتاب فروشی های مختلف جهان مانند ایبی پیدا کنید و پس از آن سفارش کتاب خارجی موردنظر را در ایران پیپر ثبت کنید.

ایران پیپر خرید pdf از آمازون را به راحتی برای شما که از هر جای این دنیا هستید انجام می دهد. به این ترتیب خرید کتاب از خارج کشور برای شما دوستداران کتاب آسان می شود.

خرید اینترنتی کتاب خارج از ایران

در صورتی که شما دانشجو یا از اساتید و محققین هستید حتما از اهمیت خواندن کتاب های خارجی مطلع هستید وحداقل یکبار به دنبال خرید کتاب آنلاین خارج از ایران بوده اید.

خرید اینترنتی کتاب خارج از ایران خیلی راحته چون مشکلاتی مثل تحریم و ویزا کارت نیست. اما ما در ایران چگونه سفارش کتاب خارجی بدهیم؟ ایران پیپر برای تامین كنب خارجي مورد نظر شما راهکار خرید ایبوک را به جای خرید کتاب کاغذی از آمازون پیشنهاد می دهد چون خرید کتاب فیزیکی از آمازون تقریبا غیرممکن است. حتی با سفارش کتاب از خارج کشور ممکن است هزینه هنگفتی پرداخت کنید اما کتاب به دستتان نرسد. شاید سایت هایی را پیدا کنید که بگویند کتابهای خارجی کاغذی را برای شما تهیه می کنند و بعد از خرید کتاب خارج از ایران از انتشارات کتاب های خارجی، آن کتاب را با سرویس های نرمال، اکسپرس و آلترا به دستتان می رسانند اما باز هم این روش خرید کتاب از خارج کشور قابل اعتماد نیست. سریع ترین و مطمئن ترین راه تهیه كتاب خارجي خرید pdf از آمازون است که توسط ایران پیپر مرکز فروش کتاب خارجی فراهم شده است.

خرید کتاب فیزیکی از آمازون

مترجمان ایرانی برخی از كنب خارجي و زبان اصلی را ترجمه کرده اند اما از آنجایی که مفهوم کتابهای خارجی زبان اصلی بیشتر است، بیشتر اساتید و محققان تاکید بر سفارش کتاب خارجی و خواندن کتاب های خارجی دارند. متاسفانه امروزه محدودیت‌هایی وجود دارد که خرید کتاب خارج از ایران کمی دشوار شده از طرفی ایبوک ها قفل نرم افزاری دارند و خرید لایسنس آنها نیز برای مردم ایران بدون پرداخت ارزی ممکن نیست. با این اوصاف آیا خرید کتاب فیزیکی از آمازون و خواندن کتاب زبان اصلی مقدور است؟ خرید کتاب کاغذی از آمازون خیر اما خرید اینترنتی کتاب خارج از ایران، خرید کتاب آنلاین خارج از ایران و خرید ایبوک امکان پذیر است.

خرید کتاب از خارج کشور همیشه سخت و پیچیده است به خصوص در این ایام کرونایی که ممکن است یا کتابی تحویل نگیرید و یا بعد از چند ماه به دستتان برسد.

سامانه ایران پیپر سفارش کتاب از خارج کشور را هم امکان پذیر کرده تا اگر در کشور های دیگری هستید خرید کتاب آنلاین خارج از ایران که شرایط مشابه شرایط ایران را دارید و تهیه كتاب خارجي برایتان دشوار است بتوانید از منبع فروش کتاب خارجی در ایران استفاده کنید. به این ترتیب می توانید خرید pdf از آمازون داشته باشید و از کتاب های این مجموعه استفاده کنید یا کتاب های خارجی دیگری سفارش دهید.

شما باید کتاب مورد نیاز خود را در انتشارات کتاب های خارجی انتخاب کنید و نسخه pdf اورجینال آن را از ما دریافت کنید.

خرید کتاب کاغذی از آمازون

تا به اینجا متوجه شدیم که خرید کتاب کاغذی از آمازون و خرید کتاب فیزیکی از آمازون در کشور ما سخت و گاها نشدنی است. خرید ایبوک از محدودیت‌هایی از انتشارات کتاب های خارجی اینترنتی نیز قفل دارد که ممکن است بعد از یه مدت کتاب قفل شود و امکان خواندن کل کتاب وجود نداشته باشد. همچنین با افزایش تعرفه ارز، قیمت كنب خارجي افزایش پیدا کرده و ممکن سفارش کتاب از خارج کشور صرفه اقتصادی نداشته باشد یا اصلا نتوانیم كتاب خارجي موردنظرمان را پیدا کنیم، بنابراین راه حل موجود خرید pdf از آمازون توسط ایران پیپر است، یعنی خرید کتاب خارج از ایران به صورت اینترنتی.

اکثر انتشارات کتاب های خارجی روی کتابهای خارجی تخفیف میذارند که شما می‌توانید توسط سایت ما به استقبال خرید کتاب از خارج کشور بروید و کتاب های تخفیف دار را با تخفیف از ما تهیه کنید. به این ترتیب خرید کتاب آنلاین خارج از ایران با دوسر سود حاصل می شود. بنابراین این خرید امن را فدای دکان هایی که با اسم فروش کتاب خارجی و خرید اینترنتی کتاب خارج از ایران راه افتاده اند، نکنید. شما سفارش کتاب خارجی می دهید اما چیزی در این مراکز نامعتبر عایدتان نمی شود.

فروش کتاب خارجی

در خارج از کشور مردم برای خرید و فروش کتاب خارجی و سفارش کتاب خارجی با مشکلاتی مثل پرداخت ارزی و مشکلات گمرکی روبرو نیستند اما ما در ایران برای خرید کتاب فیزیکی از آمازون، خرید کتاب کاغذی از آمازون و خرید اینترنتی کتاب خارج از ایران با این دست مشکلات مواجه هستیم. حتی اگر بخواهیم خرید از انتشارات کتاب های خارجی و خرید pdf از آمازون به صورت مستقیم داشته باشیم بازهم چالش هایی مثل مستر کارت داریم که برای خرید کتاب خارج از ایران است.

از طرفی این روزها بازار خرید های آنلاین ازجمله خرید کتاب آنلاین خارج از ایران داغ شده و ایران پیپر هم سعی بر این داشته که بستر خرید کتابهای خارجی اورجینال در ایران را با پرداخت ریالی برای كتاب خارجي فراهم کند تا مجبور به خرید کتاب از خارج کشور نباشید و سفارش کتاب از خارج کشور ذهنتان را درگیر نکند. ایران پیپر مجموعه وسیعی از كنب خارجي را ارائه می دهد و خرید ایبوک آن ها را طی چند ساعت برای شما انجام می دهد.

خرید pdf از آمازون

زمانی که نوبت به انتخاب بین خرید pdf از آمازون و دیگر انتشارات کتاب های خارجی آن هم به صورت خرید اینترنتی کتاب خارج از ایران می‌رسد، آمازون در بالاترین سطح پیروزی قرار دارد. برای نمونه با سفارش کتاب خارجی از آمازون، این سایت با توجه به کتاب های خارجی که قبلا از سایت تهیه کرده‌اید، کتابهای خارجی جدیدتری را به شما پیشنهاد می کند که احتمال دارد باب میلتان باشد و به آسانی پس از بررسی پیشنهادات خریداران قبلی، شما هم علاقمند به خرید کتاب فیزیکی از آمازون و حتی خرید ایبوک شوید.

آمازون مجموعه وسیعی از انواع مختلف كنب خارجي مثل كتاب خارجي کودک و یا کتاب‌های مرجع علمی را ارائه می‌دهد اما خرید مستقیم از آمازون یعنی سفارش کتاب از خارج کشور که خرید کتاب خارج از ایران پروسه پیچیده ای است.

سایت ایران پیپر به عنوان نخستین و با تجربه ترین مرکز فروش کتاب خارجی، خرید کتاب آنلاین خارج از ایران و خرید کتاب از خارج کشور را که برای هموطنان ایرانی مقیم خارج دشوار بوده فراهم کرده است. به این ترتیب همه هموطنان عزیزمان در هر نقطه ای از جهان می توانند خرید آخرین نسخه های کتاب های آمازون را تهیه کنند.

خرید کتاب آنلاین خارج از ایران

همانطور که متوجه شدید خرید کتاب کاغذی از آمازون در ایران به یک واسطه نیاز دارد که نمی توان به هر واسطه ای که عنوان فروش کتاب خارجی اورجینال را به یدک می کشند برای خرید کتاب فیزیکی از آمازون و انتشارات کتاب های خارجی اعتماد کرد. شاید بگویید برای خرید کتاب های خارجی با پست بین المللی می توانید سفارش کتاب از خارج کشور و به راحتی تحویل بگیرید اما خرید کتاب خارج از ایران و تحویل كتاب خارجي از طریق پست هزینه بر است به همین دلیل خرید اینترنتی کتاب خارج از ایران یا خرید کتاب آنلاین خارج از ایران و خرید ایبوک کتاب ها نسبت به خرید کتاب از خارج کشور به صورت مستقیم به صرفه تر است.

سفارش کتاب خارجی به صورت آنلاین در کمترین زمان و با دریافت هزینۀ به صرفه انجام می شود و به راحتی خرید pdf از آمازون را توسط ایران پیپر تجربه خواهید کرد.

در این منبع كنب خارجي لینک دانلود کتابهای خارجی موردنیاز شما با توجه به نوع و فرمت درخواستی شما قرار داده می شوند.

کتاب های خارجی

تهیه کتاب های خارجی مثل قبل دشوار نیست و خرید ایبوک اورجینال کتابهای خارجی به راحتی انجام می شود. حتی مردم در خارج از کشور نیز می توانند سفارش کتاب از خارج کشورداشته باشند و بتوانند خرید کتاب خارج از ایران را به راحتی انجام دهند. تنها چیزی که برای مردم ایران کماکان سخت است خرید کتاب فیزیکی از آمازون و خرید کتاب کاغذی از آمازون است. ایران پیپر برای رضایت هموطنانش سفارش کتاب خارجی از هر کجای جهان را فراهم کرده است و یکی از خدمات پرطرفدار مجموعه خرید اینترنتی کتاب خارج از ایران است و به راحتی فروش کتاب خارجی را رونق داده است.

هدف ایران پیپر از فراهم نمودن خدماتی همچون خرید pdf از آمازون، خرید کتاب آنلاین خارج از ایران و خرید کتاب از خارج کشور از انتشارات کتاب های خارجی ترویج فرهنگ و علم ایرانی در کل دنیا است. افرادی که نیاز به خرید كتاب خارجي اصل دارند در این مرکز كنب خارجي تنها با یک جستجو می توانند پیدا کنند و اگر موجود نبود سفارش دهند تا طی چند ساعت آماده شود.

خرید کتاب از خارج کشور

برای آنکه بتوانید خرید کتاب کاغذی از آمازون داشته باشید و خرید کتاب از خارج کشور و یا سفارش کتاب از خارج کشور داشته باشید پست PDE انتخاب خوبی برای سفارش کتاب خارجی است اما خیالتون راحت نیست که به موقع كتاب خارجي به دستتان برسد. با سایت فروش کتاب خارجی دیگر نیازی به خرید کتاب فیزیکی از آمازون نیست و به راحتی خرید اینترنتی کتاب خارج از ایران و خرید ایبوک اورجنیال كنب خارجي انجام می شود.

در این مرکز کتابهای خارجی، خرید pdf از آمازون به صورت آنلاین و با پرداخت ریالی خرید کتاب آنلاین خارج از ایران انجام می شود.ایران پیپر با همه انتشارات کتاب های خارجی در ارتباط است و به راحتی می تواند اقدام به خرید کتاب خارج از ایران نماید.

کتابهای خارجی

ما در سایت کتابهای خارجی ایران پیپر توانایی خرید ایبوک و سفارش کتاب خارجی داریم. برای مثال كنب خارجي در انواع نسخه های PDF، ePub اصل، کیندل Kindle و… داریم. نسخه های کتاب های کم یاب که به فکر سفارش کتاب از خارج کشور یا خرید کتاب خارج از ایران و از انتشارات کتاب های خارجی هستید توسط ایران پیپر طی چند ساعت خرید کتاب آنلاین خارج از ایران تهیه می شود.

در این سامانه جامع سفارش کتاب خارجی موردنظر شما مورد بررسی قرار گرفته و در اسرع وقت، خرید اینترنتی کتاب خارج از ایران برآورد شده و سپس خرید pdf از آمازون و فروش کتاب خارجی انجام می شود. متوسط زمان خرید کتاب از خارج کشور به صورت اینترنتی تا تحویل كتاب خارجي بعد از خرید تقریبا 2-3 ساعت طول می کشد که نسبت به پروسه یک ماهه و گاها غیرممکن خرید کتاب فیزیکی از آمازون و خرید کتاب کاغذی از آمازون به صرفه و فوق العاده است.

انتشارات کتاب های خارجی

دیگر نیازی نیست برای خرید كنب خارجي در انتشارات کتاب های خارجی بگردید و دنبال راهی برای سفارش کتاب از خارج کشور و خرید کتاب خارج از ایران باشید چرا که خرید ایبوک اورجینال کتاب ها در هر جایی که باشید فراهم شده است.

دیگر نیازی نیست حتما برای کتاب خارجي موردنیازتان به فکر خرید کتاب از خارج کشور، خرید کتاب فیزیکی از آمازون یا خرید کتاب کاغذی از آمازون باشید. چون خرید pdf از آمازون به صورت اورجینال بدون مستر کارت و پرداخت ارزی مهیا شده است. حتی شمایی که خارج از ایران هستید بدانید که با ایران پیپر خرید کتاب آنلاین خارج از ایران یا خرید اینترنتی کتاب خارج از ایران نیز در مرکز فروش کتاب خارجی فراهم شده و به راحتی طی دو ساعت سفارش کتاب خارجی انجام می شود، پرداخت و دانلود می کنید.

خرید کتاب خارج از ایران

در صورتی که شما هم مثل من به زبان انگلیسی، خرید کتاب خارج از ایران و خواندن كنب خارجي علاقه دارید یا اگر برای تحقیقات نیاز به سفارش کتاب خارجی و خرید ایبوک دارید، حتما با این چالش روبرو شدید که مرکز فروش کتاب خارجی کجاست؟ و چگونه كتاب خارجي موردنیازتان را پیدا کنید؟ در انتشارات کتاب های خارجی. نگران نباشید منظور ما خرید کتاب فیزیکی از آمازون یا خرید کتاب کاغذی از آمازون یا خرید کتاب از خارج کشور و یا حتی سفارش کتاب از خارج کشور نیست. بهترین منبع ایران پیپر است که بستر خرید اینترنتی کتاب خارج از ایران و خرید کتاب آنلاین خارج از ایران را فراهم کرده است. خرید pdf از آمازون را برای شما انجام می دهد و کمیاب ترین کتابهای خارجی را پیدا می کند. چه چیزی از این بالاتر؟

كتاب خارجي

برای سفارش کتاب خارجی و خرید كتاب خارجي شما باید مجموعه بزرگی از كنب خارجي را پیدا کنید که انواع رمان و کتابهای خارجی علمی و تخصصی را داشته باشد و شما را از خرید کتاب فیزیکی از آمازون وخرید کتاب کاغذی از آمازون بی نیاز کند. سفارش کتاب از خارج کشور و خرید کتاب خارج از ایران اگر مشکل مالی ندارید شاید با هزینه های بالا و معطلی زیاد خرید کتاب از خارج کشور از انتشارات کتاب های خارجی شدنی باشد. اما خرید ایبوک اورجینال، خرید pdf از آمازون، خرید اینترنتی کتاب خارج از ایران و خرید کتاب آنلاین خارج از ایران کاملا با هزینه مناسب و در بازه زمانی کوتاهی انجام پذیر است و حتی برای کسانی که در کار فروش کتاب خارجی هستند فروش کتاب خارجی الکترونیکی به صرفه تر است.

سفارش کتاب از خارج کشور

سفارش کتاب خارجی یکی از چالش های ایرانیانی که در خارج از کشور هستند می باشد که این موضوع خرید کتاب خارج از ایران دغدغه شده است. برخی به دلیل ارق ملی تمایل دارند حتی خرید کتاب از خارج کشور را از وطن خودشان انجام دهند. ایران پیپر خرید اینترنتی کتاب خارج از ایران را نیز فراهم کرده است. اگر چه مردم داخل کشور ایران هم برای داشتن كتاب خارجي و سفارش کتاب از خارج کشور از لذت خرید کتاب فیزیکی از آمازون و خرید کتاب کاغذی از آمازون محرومند اما ایران پیپر برای همه هم وطنانش راهی را برای مطالعه كنب خارجي فراهم کرده است. خرید ایبوک و خرید pdf از آمازون یکی از راه ها و خدمات این مجموعه فروش کتاب خارجی است. بنابراین خرید کتاب آنلاین خارج از ایران را می توانید در این سامانه کتابهای خارجی که با انتشارات کتاب های خارجی رابطه مستقیم دارد، تجربه کنید.

خرید ایبوک

ایران پیپر این افتخار را دارد که با چندین سال سابقه درخشان در فروش کتاب خارجی، اولین سامانه اینترنتی خرید pdf از آمازون و خرید ایبوک كنب خارجي را در ایران ارائه دهد. شما دیگر به خرید کتاب فیزیکی از آمازون و خرید کتاب کاغذی از آمازون نیازی ندارید و می توانید برای سفارش کتاب خارجی، اسم كتاب خارجي را سرچ کنید و 5 الی 7 ساعت کاری خرید اینترنتی کتاب خارج از ایران و خرید کتاب آنلاین خارج از ایران انجام می شود. به این صورت می توانید خرید کتاب از خارج کشور را تجربه کنید و نایاب ترین کتابهای خارجی را داشته باشید چرا که این مجموعه از به همه انتشارات کتاب های خارجی دسترسی دارد.

كنب خارجي

ایران پیپر مرکز خرید ایبوک كنب خارجي در ایران است. این مرکز با راه اندازی سایت خود اقدام به فروش کتاب خارجی خود بصورت خرید pdf از آمازون کرده است. از این پس دوست داران کتابهای خارجی عزیز می توانند در کل جهان بدون واسطه از این سامانه سفارش کتاب خارجی، خرید اینترنتی کتاب خارج از ایران، خرید کتاب آنلاین خارج از ایران، خرید کتاب از خارج کشور به صورت اینترنتی، خرید کتاب خارج از ایران از انتشارات کتاب های خارجی و سفارش کتاب از خارج کشور داشته باشند و كتاب خارجي با کیفیت و اورجینال تحویل بگیرند و احتیاجی به خرید کتاب کاغذی از آمازون و خرید کتاب فیزیکی از آمازون نداشته باشند.

خرید کتاب از خارج از کشور از مواردی است که در چند سال اخیر در بین کاربران اینترنت و علاقمندان به خواندن کتاب‌ها، رواج داشته و بسیاری از علاقه‌مندان به خواندن کتاب‌های انگلیسی و عربی، از این روش استفاده می‌کنند. این کاربران عمدتاً برای جستجوی کتاب‌های خود از وب سایت‌های بزرگ کتاب فروشی مثل آمازون، بارنز آند نوبل و… استفاده می‌کنند.

در این روش اولین قدم معرفی نویسنده، عنوان و شابک کتاب مورد نظر به سایت مورد نظر است. سپس در قسمت کالا یا محصول سایت توضیح داده می‌شود که این کتاب در چه کشورهایی موجود است و با وارد کردن آدرس، مطابق با جنس ارزی که سایت مورد نظر اعمال می‌کند و با توجه به شرایط بازار و قیمت، کاربر می تواند خرید کتاب خود را از خارج از کشور انجام دهد.

مهمترین مزیت خرید کتاب از خارج از کشور، انتخاب هر چه بیشتر کتاب‌های مورد علاقه است. برخی از کتاب‌های بسیار حرفه‌ای که در ایران به سختی پیدا می‌شود، در سایت‌های خارجی به راحتی یافت می‌شود. در این راه، همچنین هزینه خرید نسبتاً کمتر از طریق سایت خارجی است، زیرا اینترنت ارزی که استفاده می‌کنید، نرخ کمی از ارز خود کشور دارد.

با این حال، در خرید کتاب از خارج از کشور، باید مواردی همچون هزینه ارسال، زمان تحویل و تفاوت زمانی در نظر گرفته شود. همچنین، برخی از کتاب‌ها در گالریهای چاپی خشک فارسی وجود دارند که برای خواندن در کنار ترجمه شرعی بسیار مفید هستند و در خارج از کشور، کتاب‌های ایرانی نظیر اشعار شمس تبریزی و… به دلیل در دسترس نبودن ممکن است گاهی با قیمت بسیار بالا به فروش برسند.

ترجمه مقاله | دانلود مقاله | دانلود کتاب ورزشی انگلیسی | خرید اکانت embase | ترجمه فارسی به انگلیسی | ترجمه فوری | ترجمه فارسی به انگلیسی قیمت | ترجمه تخصصی | خرید اکانت uptodate | مقاله نویسی | دانلود کتاب عاشقانه خارجی | دانلود کتاب داستان انگلیسی | خرید کتاب آموزش هک | دانلود رمان صوتی | دانلود کتاب تاریخی انگلیسی | خرید کتاب الکترونیکی | خرید کتاب صوتی | خرید کتاب برنامه نویسی | خرید کتاب دیجیتال | کتاب خارجی روانشناسی | دانلود کتاب آشپزی خارجی | دانلود کتاب کامپیوتر زبان اصلی | دانلود کتاب رمان خارجی | پلورال سایت | دانلود کتاب زبان انگلیسی | جستجوی پتنت | بررسی سرقت ادبی | دانلود رایگان کتاب | بهترین سایت ترجمه | سایت لیندا | چکیده مقاله | خرید کتاب پزشکی | دانلود کتاب کودک خارجی | دانلود کتاب pdf | خرید کتاب پزشکی زبان اصلی | خرید کتاب کمیک اورجینال | دانلود کتاب دانشگاهی | کتاب لاتین | خرید کتاب زبان اصلی | خرید کتاب اورجینال پزشکی | درخواست کتاب | دانلود کتاب آنلاین | خرید کتاب اورجینال | خرید کتاب انگلیسی | خرید رمان انگلیسی اورجینال | دانلود کتاب از گوگل بوک | دانلود کتاب | سفارش کتاب از آمازون | خرید PDF کتاب‌ خارجی | دانلود کتاب از آمازون | نرم افزار گرامرلی | OnePetro | شرایط آزمون وکالت | شرایط تحصیل در ایتالیا | شرایط تحصیل رایگان در آلمان | بورسیه تحصیلی | شرایط تحصیل در آمریکا | شرایط تحصیل در اتریش | چاپ کتاب | مهاجرت به کانادا | ریسرچ ‏گیت | پروپوزال | انجام پایان نامه | انواع مقالات علمی | رزومه کاری | علم سنجی | پایگاه اطلاعات Journal Citation Reports | پایگاه اطلاعاتی JaypeeDigital | پایگاه وایلی | پایگاه IEEE | ترجمه مقاله تخصصی | کلینیکال کی | دانلود استاندارد | دانلود پایان نامه | ساینس دایرکت | گوگل اسکولار | اسکوپوس

7 دیدگاه دربارهٔ «سفارش خرید کتاب خارجی از آمازون [تا 98% تخفیف];

  1. سلام بنده یه کتاب رو میخواستم که تو سایت شما پیداش کردم ولی تخفیف ۹۵ درصدی نداره و خیلی گرونه…
    لطفا راهنمایی کنید.

    پاسخ
    • با سلام

      یک درخواست آفلاین ثبت کنید. اگر نسخه های دیگر کتاب موجود باشه احتمالا با قیمت پایینتر قابل تهیه باشه.

      پاسخ
  2. با سلام. یک کتاب خارجی هستش به اسم بادام یا همان (The Almond). نویسنده اش هم یک خانمی هستش با نام مستعار نجمه یا (Nedjma) می خواستم اگه دارید سفارش بدم.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید