شرایط تحصیل در آمریکا

شرایط تحصیل در آمریکا در سال ۲۰۱۸  برای دانشجویان ایرانی به چه صورت است؟  مدارک لازم برای دریافت پذیرش از دانشگاه های آمریکا و مدارک لازم برای دریافت ویزای تحصیلی آمریکا چیست؟ آیا با ادامه تحصیل در آمریکا می توان اقامت دائم آمریکا را گرفت؟

سومین کشور بزرگ و چرجمعیت جهان آمریکا می باشد و از نظر گوناگونی‌ مردم و نژاد، متنوع‌ ترین کشور دنیا به شمار می آید. شهر واشنگتن دی سی‌ پایتحت آمریکا می باشد. این سرزمین از سمت شمال با سرزمین کانادا، از شرق با اقیانوس اطلس، از غرب با اقیانوس آرام و از جنوب با کشور مکزیک هم مرز می باشد، درضمن به واسطه دریای گوانتانامو و آلاسکا مرز کوچکی با کوبا و روسیه نیز دارد.

آمریکا پرطرفدارترین مرکز برای دانشجویان بین المللی است و در دنیا نسبت به سایر کشورها تعداد بیشتری دانشجوی بین المللی دارد. این روزها شرایط تحصیل در آمریکا بسیار دشوار شده است و ادامه تحصیل در کلیه مقطع های آن کشور به برای اغلب افراد آرزوی محال شده است و همه می خواهند راهی پیدا کنند تا هرچه زودتر به این آرزو و هدف برسند. فقط جمعیت دانشجویان اینترناشنال آمریکا به 840000 نفر می‌ رسد که همواره در حال افزایش هستند و تقریبا 5 درصد آن ها در مراکز آموزش عالی درس می خوانند. در میان قدیمی ترین موسسه آموزش علمی‌ در این کشور، می‌ توان به دانشگاه هاروارد، دانشگاه ییل، دانشگاه ویلیام اند ماری، دانشگاه پرینستون و دانشگاه کلمبیا اشاره کرد.

 

دلایل و مزایای تحصیل در آمریکا

از بین دلایل بسیاری که موجب ترغیب دانشجویان برای تحصیل در آمریکا گشته است میتوان به

  • کیفیت بسیار بالا در مجموعه آموزش و پرورش آمریکا
  • فراهم شدن شرایط تحصیل در برترین دانشگاه های دنیا، تجهیزات آموزشی و تفریحی
  • تنوع بسیار شاخه‌ های تحصیلی
  • فناوری برتر و مدرن آمریکا
  • زندگی در باکیفیت ترین حالت ممکن
  • سرویس های پشتیبانی‌ خاص برای دانشجویان بین المللی
  • سیستم آموزشی

و غیره اشاره نمود.

شخص با اخذ ویزای تحصیلی کشور آمریکا و ادامه تحصیل در آمریکا در مقطع های گوناگون قادر خواهد بود ضامن آینده شغلی خود باشد. در آمریکا بالای از 6000 دانشکده و دانشگاه تاسیس شده است و انتخاب درست از جنبه های مختلف بسیار مهم شمرده می شود.

یکی دیگر از مزایای تحصیل در آمریکا، امکان بردن همراهان دانشجو به آمریکا با ویزای F2 (همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال) می باشد.

 

آیا مطلع هستید که برای اخذ ویزای تحصیلی کشور آمریکا چه فرایندی باید انجام شود؟

از آنجایی که برای مهاجرت به آمریکا اقدام بوسیله تحصیل یکی از بهترین شیوه های موجود می باشد، تصمیم به ادامه ی تحصیل در آمریکا برای اکثر افراد بخاطر این است که موفق به اخذ اقامت تحصیلی آمریکا شوند و در نهایت از این موضوع، مهاجرت دائمی به آمریکا شامل حالشان شود. این موضوع بوسیله دریافت ویزای f1 و یا ویزای g1 یا j1 آمریکا امکان پذیر است. حتی اکثر افراد که تصمیم به مهاجرت از راه ویزای نامزدی آمریکا و یا ویزای ازدواج آمریکا را دارند به علت برخی شرایط خاص این ویزا ها، بوسیله ویزای تحصیلی برای دریافت اقامت آمریکا اقدام می نمایند. برخی نیز با تحصیل در اروپا مسیر خود را به آمریکا هموار می نمایند و با یک رزومه عالی به منظور تحصیل و مهاجرت به آمریکا اقدام می کنند.

 

 اخذ ویزا برای تحصیل در آمریکا

 حتی اگر مدت زمان کمی بخواهید در آمریکا درس بخوانید ویزاهای تحصیلی F1 کشور آمریکا برای دانشجویان اینترناشنال توسط وزارت  USCIS صادر خواهد شد و دانشجویان باید قوانین و شرایط تحصیل در آمریکا را رعایت کنند.

 

مدارک موردنیاز برای اخذ ویزای تحصیلی آمریکا

  • مدارک شناسایی متقاضی و همراهان.
  • پاسپورت داوطلب و همراهان.
  • اگر وجود دارد ارائه سند ازدواج یا سند طلاق
  • گرفتن نامه پذیرش دانشگاه به منظور اخذ روادید.

مدارک لازم برای اخذ نامه پذیرش دانشگاه

  • تمامی سوابق تحصیلی
  • حداقل دو برگ توصیه نامه از اساتید دانشگاه که مهر و امضا شده باشد.
  • برگه اشتغال به تحصیل (اگر متقاضی دانشجو است)
  • رزومه ی داوطلب

 

هزینه تحصیل در آمریکا

به منظور اخذ پذیرش در دانشگاه‌ های آمریکا باید تقریبا 900 دلار هزینه کنید و بعد از گرفتن برگه پذیرش (I20)  از دانشگاه، فرد باید کمتر از نصف شهریه را اول پرداخت نماید. درضمن به منظور اخذ ویزا بهرمندی از family ties بسیار سودمند است.

در کشور آمریکا بسته به دولتی یا غیرانتفاعی بودن مدارس هزینه ها در مقاطع تحصیلی فرق می کند. راه تامین سرمایه مدارس دولتی این کشور، مالیاتی که مردم هر ایالت می دهند. از این رو تحصیل در آن ها صرفا برای مقیمان و ساکنین آن ایالت که مالیات می دهند رایگان است. اگر دانش آموزی در مدارس خصوصی شبانه روزی به تحصیل بپردازد، این امکان برای او وجود دارد که برترین تجهیزات زندگی مانند خوابگاه، صبحانه، ناهار، شام، باشگاه، تجهیزات آموزش زبان و … شامل حالش شود. خرج تحصیل در دبیرستان های غیرانتفاعی آمریکا تقریبا سالانه 40 تا 50 هزار دلار می باشد.

درمجموع هزینه تحصیل در آمریکا سالیانه تقریبا 40 تا 45 هزار دلار می باشد و البته که میزان هزینه بسته به شهر، ایالت و شیوه زندگی شخص متفاوت است اما میتوان با 800 تا 1000 دلار سرمایه ماهیانه گذران زندگی در آمریکا داشت.

شرایط تحصیل در آمریکا

کلیه افراد در آمریکا از 6 سالگی تحصیل را شروع می کنند و بعد از سپری نمودن مقطع 12 ساله، تحصیلات متوسطه آن ها تمام می شود و بعد می توانند مدرک IB که معادل دیپلم این کشور می باشد را دریافت کنند. در کشور آمریکا دانش آموزان از 14 سالگی وارد دبیرستان می شوند و درصورتی که شخصی بخواهد از کشور ایران به منظور تحصیل در دبیرستان های کشور آمریکا، مهاجرت کند باید معدل دوره راهنمایی فرد بالای 12 باشد. اخذ مدرک IB برای ادامه تحصیل در دانشکده ها و دانشگاه های آمریکا برای اشخاصی که تحصیلات پیش از دانشگاه را در امریکا سپری کرده اند، ضروری است.

 

درس هایی که در مدارس کشور آمریکا در دوره دبستان تدریس می شود، اغلب مرتبط با ریاضیات،خواندن و نوشتن، هنر، دانش اجتماعی و تربیت بدنی است. اما در دوره دبیرستان در کشور آمریکا دانش آموزان این اختیار را دارند که میان دروس گوناگون انتخاب کنند و بسته به دوست داشتن و استعداد خود دروس برگزینند. در آمریکا، ماه ستامبر آغاز سال تحصیلی است و ماه ژوئن، پایان آن است. البته برخی مدرسه های غیرانتفاعی همچنین در ترم بهار که ماه ژانویه شروع می شود، پذیرش دارند اما تعداد آن ها خیلی کم است و همچنین پذیرش هم خیلی پایین است.

 

شرایط تحصیل در کالج های آمریکا

در کشور آمریکا این امکان برای داوطلبانی که موفق به گذراندن مقطع دبیرستان با معدل بالای ۱۴ شده باشند و دارای شرایط تحصیل در آمریکا باشند وجود دارد که به منظور ادامه تحصیل در دانشکده ها و دانشگاه‌های کشور آمریکا پذیرش دریافت کنند.

 

تفاوت بین کالج و دانشگاه در آمریکا

دانشگاه یک موسسه آموزش عالی‌ می باشد که می توان برای ادامه تحصیل در مقاطع کارشناسی و بالاتر در رشته های گوناگون اقدام نمود اما کالج مرکزی می باشد که گرایش های تحصیلی تا سطح کارشناسی را ارائه می دهد.

 

تحصیل در آمریکا در مقطع کاردانی

مقطع associate degree دو سال تحصیلی می باشد. برای دریافت مدرک این دوره فرد یا باید یک مقطع دو ساله در دانشکده را سپری کرده باشد و یا 2 سال تحصیلی از یک مقطع  چهار ساله دانشگاهی را سپری کرده باشد. هر شخصی بسته به رشته دلخواه خود می تواند در مقاطع  Associate of Science degree و یا Associate of Arts degree شرکت نماید. بعد از این گذراندن این مقطع افراد مدرک کاردانی یا associate degree  دریافت خواهند کرد. این مقطع به شکلی برنامه ریزی شده می باشد که شخص این امکان برای او وجود دارد که پس از گذراندن آن ها پا به عرصه ی کار بگذارد. از طرفی فردی که این دوره را گذرانده باشد می تواند در دوره کارشناسی، دروسی که پاس کرده است به این مقطع دانشگاهی منتقل کند.

 

تحصیل در آمریکا در دوره لیسانس

شرایط تحصیل در آمریکا
شرایط تحصیل در آمریکا

اکثر دانشجویان می خواهند دوره کارشناسی خود را در دانشگاه های آمریکا بگذرانند و با این کار فرصت داشته باشند در مقاطع تحصیلی بالاتر و یافتن شغل خوب در آمریکا بمانند. دوره کارشناسی در آمریکا چهار سال یا 8 ترم زمان می برد تا فرد مدرک لیسانس خود را بگیرد. درصورتی که شما بخواهید به منظور پذیرش از دانشگاه های آمریکا اقدام نمایید باید دیپلم خود را گرفته باشید. اما درصورتی که مدرک پیش دانشگاهی خود را نگرفته اید می توانید مقطع پیش دانشگاهی خود را در کشور آمریکا پشت سر بگذارید البته درصورتی که واجد شرایط سنی باشید. پیش دانشگاهی در آمریکا به IB معروف است ۲ سال طول می کشد. افرادی که دارای مدرک فاندیشن باشند می توانند برای دوره کارشناسی اقدام کنند. به منظور تحصیل در دوره کارشناسی در آمریکا فرد باید آیلس 5 یا 6 و یا نمره تافل مشابه را داشته باشد. باتوجه به اینکه شخص در چه رشته ای درس خوانده باشد و کدام واحدهای دروس تخصصی و اختیاری را سپری کرده باشد مدرک ( Bachelor of Science=B.S) یا (Bachelor of Art=B.A را خواهد گرفت. سقف سنی قبولی در لیسانس 25 سال است. افرادی که در دوره کارشناسی تحصیل می کنند می توانند همراه با درس، هفتگی 10 ساعت به کار مشغول باشند و به ازای هر ساعت 12 تا 15 دلار درآمد داشته باشند.

 

تحصیل در آمریکا در مقطع فوق لیسانس

به دلیل اینکه تعداد کمتری از مردم آمریکا به منظور تحصیل در دوره فوق لیسانس اقدام می کنند، شخصی که در این دوره درس خوانده باشد، از شانس بیشتری برای پیدا کردن کار خوب در آمریکا بهرمند است. سقف سنی قبولی در مقطع ارشد 30 سال می باشد. به منظور تحصیل در آمریکا در دوره فوق لیسانس شخص لازم است آیلس 6.5 یا بیشتر و یا نمره تافل مشابه آن را داشته باشد. علاوه براین به منظور تحصیل در بیشتر رشته ها، نسبت به نوع رشته باید همچنین امتیاز Gre و Gmat مورد تاییدی ارائه دهد. پشت سر گذاشتن دوره فوق لیسانس در آمریکا بسته به رشته تحصیلی 1 تا 3 سال زمان می برد. در مقطع کارشناسی یک ساله تقریبا 30 واحد درسی و یک پروژه باید ارائه شود. در مقطع فوق لیسانس تحقیقی فرد تعداد واحد کمتری را پاس می کند و باید یک تز یا پایان نامه و یک تحقیق ارائه دهد. در مجموع می توان به این نتیجه رسید که برای افرادی که بنیه مالی دارند که هزینه تحصیل خود را برای بازه زمانی کوتاهی متقبل شوند، فوق لیسانس پیشه ی خوبی است و شخص بعد از این مدت کوتاه می تواند کار خوب پیدا کند و در بازار کار جذب شود.

افرادی که در دوره لیسانس مشغول به تحصیل هستند می توانند در هفته 20 ساعت مشغول به کار باشند.

تحصیل در آمریکا در سطح دکتری

جهت پذیرش در دانشگاه های آمریکا در مقطع دکتری باید رزومه تحصیلی داوطلب بسیار قدرتمند باشد. به عبارتی معدل ارشد فرد بالای 16 باشد، تحقیقات علمی پژوهشی انجام داده باشد و در مراکز تحقیقاتی سابقه کار داشته باشد، دارای مدارک زبان و سایر مدارک معتبر باشد. تحصیل در سطح دکتری در کشور آمریکا سه تا پنج سال طول می کشد. دانشجویان در مقطع دکتری اغلب درحال تحقیق و پژوهش هستند و از آنجا که سرمایه پژوهشی دانشگاه های آمریکا در این دوره سقف ندارد، افراد با رزومه تحصیلی خوب می توانند بورسیه های تحصیلی را بگیرند.

تحصیل در آمریکا و اقامت در این کشور مزایای زیادی دارد. از طرفی باید گفت که ریسک اخذ ویزا از سفارت آمریکا بالاست، پس امور خود را به کاردان بسپارید.

 

 

ترجمه مقاله | دانلود مقاله | دانلود کتاب ورزشی انگلیسی | خرید اکانت embase | ترجمه فارسی به انگلیسی | ترجمه فوری | ترجمه فارسی به انگلیسی قیمت | ترجمه تخصصی | خرید اکانت uptodate | مقاله نویسی | دانلود کتاب عاشقانه خارجی | دانلود کتاب داستان انگلیسی | خرید کتاب آموزش هک | دانلود رمان صوتی | دانلود کتاب تاریخی انگلیسی | خرید کتاب الکترونیکی | خرید کتاب صوتی | خرید کتاب برنامه نویسی | خرید کتاب دیجیتال | کتاب خارجی روانشناسی | دانلود کتاب آشپزی خارجی | دانلود کتاب کامپیوتر زبان اصلی | دانلود کتاب رمان خارجی | پلورال سایت | دانلود کتاب زبان انگلیسی | جستجوی پتنت | بررسی سرقت ادبی | دانلود رایگان کتاب | بهترین سایت ترجمه | سایت لیندا | چکیده مقاله | خرید کتاب پزشکی | دانلود کتاب کودک خارجی | دانلود کتاب pdf | خرید کتاب پزشکی زبان اصلی | خرید کتاب کمیک اورجینال | دانلود کتاب دانشگاهی | کتاب لاتین | خرید کتاب زبان اصلی | خرید کتاب اورجینال پزشکی | درخواست کتاب | دانلود کتاب آنلاین | خرید کتاب اورجینال | خرید کتاب انگلیسی | خرید رمان انگلیسی اورجینال | دانلود کتاب از گوگل بوک | دانلود کتاب | سفارش کتاب از آمازون | خرید PDF کتاب‌ خارجی | دانلود کتاب از آمازون | نرم افزار گرامرلی | OnePetro | شرایط آزمون وکالت | شرایط تحصیل در ایتالیا | شرایط تحصیل رایگان در آلمان | بورسیه تحصیلی | شرایط تحصیل در آمریکا | شرایط تحصیل در اتریش | چاپ کتاب | مهاجرت به کانادا | ریسرچ ‏گیت | پروپوزال | انجام پایان نامه | انواع مقالات علمی | رزومه کاری | علم سنجی | پایگاه اطلاعات Journal Citation Reports | پایگاه اطلاعاتی JaypeeDigital | پایگاه وایلی | پایگاه IEEE | ترجمه مقاله تخصصی | کلینیکال کی | دانلود استاندارد | دانلود پایان نامه | ساینس دایرکت | گوگل اسکولار | اسکوپوس

50 دیدگاه دربارهٔ «شرایط تحصیل در آمریکا;

  1. در ادامه مقاله به شرایط تحصیل در دانشگاه هاروارد اشاره شده است. الزامات و شرایط تحصیل در دانشگاه هاروارد جهت تحصیل در آمریکا هیات علمی دانشگاه هاروارد این کشور با آموزش و تحقیق درگیر شده اند تا مرزهای دانش بشری را تحریک … شرایط تحصیل در دانشگاه هاروارد – موسسه مهاجرتی توسعه گران مهر

    پاسخ
  2. بدون شک کشور آمریکا معتبرترین کشور در زمینه‌ی آموزش خلبانی به شمار می‌رود و بسیاری از عاشقان هوانوردی و پرواز آرزو دارند تا در ایالات متحده آمریکا تحصیل کرده و در یک شرایط کاملا ایده‌آل با پیشرفته‌ترین تجهیزات روز … تحصیل در آمریکا و اعزام دانشجو فقط از طریق هلدینگ GO2TR

    پاسخ
  3. • تحصیل در دوره های زبان متقاضیان تحصیل در دوره های زبان انگلیسی می توانند، پذیرش زبان از یکی از دانشگاه ها، کالج ها و سایر مراکز آموزشی زبان در آمریکا دریافت کنند. مدت آموزش زبان بستگی به سطح … تحصیل در آمریکا – ویزا موندیال

    پاسخ
  4. به عنوان یک دانشجوی خارجی شما واجد شرایط اخذ برخی از بورسیه های ملی نخواهید بود.البته شایان ذکر است از آنجا که دانشگاه های آمریکا بین المللی کردن بورسیه را در اولویت خود قرار می دهند ، تعداد بورسیه های بین المللی اعطایی … چگونه از آمریکا بورسیه تحصیلی بگیریم؟ 】(2020) | موسسه آوات

    پاسخ
  5. تحصیل در آمریکا در مقطع دبیرستان، ادامه تحصیل در آمریکا در مقطع لیسانس و سایر مقاطع و هزینه زندگی درآمریکا در این مقاله مورد بررسی علمی قرار خواهد گرفت. تحصیل در آمریکا(شرایط پذیرش تحصیل در آمریکا با مدرک دیپلم2020)

    پاسخ
  6. در رابطه با شرایط تحصیل در دوره فوق لیسانس هم اینو باید گوشزد کرد که علاوه بر داشتن مدرک زبان آیتلس 6.5 که لازم به حساب میاد (7 برای رشته های پزشکی)، باید دوره کارشناسی رو هم با موفقیت پشت سر … تحصیل در استرالیا در سال 2020 (از هزینه های تحصیل تا ویزا …

    پاسخ
  7. تحصیل در آمریکا سالیان درازی است که در برنامه زندگی بسیاری از دانشجویان و علاقه‌مندان به کسب دانش و تجربه و همچنین ساخت یک زندگی بهتر برای خودشان و خانواده‌شان قرار دارد. تحصیل در امریکا افق‌های فراوانی را در پیش روی … تحصیل در آمریکا، ویزای تحصیلی آمریکا، مدارک ویزای دانشجویی …

    پاسخ
  8. شرایط تحصیل پزشکی در آمریکا. همانطور که پیشتر اشاره شد، متقاضیان تحصیل پزشکی در آمریکا می باید ابتدا دوره 4 ساله ای را در یکی از رشته های علوم پایه همچون شیمی، فیزیک، بیوشیمی و … سپری و مدرک … تحصیل تخصص در آمریکا – پارس مهاجرت

    پاسخ
  9. در انتخاب قاره آمریکا برای زندگی, نیاز به داشتن اطلاعات عمومی از شهرها و امکانات آنجا دارد که بشود بهتر تصمیم گرفت و شرایط کار و تحصیل را در آنجا سنجید. رتبه بندی بهترین شهر آمریکا برای زندگی، کار و تحصیل

    پاسخ
  10. تحصیل در دانشگاه میشیگان آمریکا و شرایط آن را با خواندن تمام عناوین این مطلب از اپلای با ما ممکن خواهید دید. آشنایی کامل با این دانشگاه شرط اول اپلای است. تحصیل در دانشگاه میشیگان آمریکا | شرایط اپلای برای تمام …

    پاسخ
  11. شرایط تحصیل رشته پزشکی در آمریکا چگونه است؟ Studying medicine in America. آمریکا به دلیل داشتن برترین و معتبر ترین دانشگاه های دنیا، همواره انتخاب نخست دانشجویان محسوب می شود. صفر تا صد شرایط تحصیل پزشکی در آمریکا 2020

    پاسخ
  12. تحصیل در امریکا برای کسانی که گرین کارت (Green Card)دارند نسبت به کسانی که اقامت در آمریکا را ندارند متحمل هزینه های کمتری می شوند و از مزایای بییشتری برای تحصیل بر خوردار می شوند اما کسانی هم که از این شرایط محروم شده اند … تحصیل در آمریکا – بورسیه و شرایط تحصیل در آمریکا – ایران تحصیل

    پاسخ
  13. هزینه زندگی و تحصیل در آمریکا به محل زندگی و دانشگاهتون مربوط میشه!!! مثلا در ایالت کالیفرنیا سالیانه باید 40 تا 50 میلیون باید خرج کنید!!!تازه اگه در دانشگاههای ارزون یا کالج باشی مهاجرسرا | هزینه تحصیل در آمریکا

    پاسخ
  14. بورسیه تحصیلی در آمریکا ، شرایط اخذ بورسیه تحصیلی آمریکا ۲۰۱۸ و اخذ اسکالرشیپ از برترین دانشگاههای آمریکا ، تحصیل در آمریکا رایگان ، بورسیه در آمریکا، شرایط اخذ بورسیه بورسیه تحصیلی در آمریکا

    پاسخ
  15. شرایط اعزام دانشجو و تحصیل در آمریکا. سن شروع تحصیل در امریکا برای تمام افراد 6 سالگی است و فرد با گذراندن یک دوره 12 ساله، تحصیلات متوسطه خود را به از آن موفق به اخذ مدرک پایان می رساند و پس از … شرایط تحصیل در آمریکا | تحصیل در آمریکا | شرایط تحصیل در …

    پاسخ
  16. شرایط تحصیل پزشکی در اتریش برای کسب هرگونه اطلاعات درباره تحصیل پزشکی در اتریش با مشاوران مرکز سبزتدریس تماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور – 9099071647 کشور اتریش در قسمت اروپای غربی قرار دارد و … تحصیل در خارج | تحصیل در خارج از کشور – شرایط تحصیل در …

    پاسخ
  17. فقط در سال گذشته (۲۰۱۹) بیش از ۲۵۰ هزار دانشجوی خارجی جهت تحصیل در روسیه به این کشور مهاجرت کرده اند. اعتبار بالای دانشگاه ها و هزینه زندگی و تحصیل مناسب باعث شده است که در چند سال اخیر این کشور در بین متقاضیان تحصیل در … شرایط تحصیل در روسیه 2020 | پذیرش 100% تضمینی دانشگاه های …

    پاسخ
  18. تحصیل دکتری در امریکا. آیا قصد تحصیل دکتری در امریکا را دارید ؟شرایط تحصیل در مقطع دکتری امریکا چگونه می باشد ؟مدارک لازم برای تحصیل در مقطع دکتری امریکا چه می باشد ؟تاچه سنی می توان برای تحصیل در مقطع دکتری امریکا … تحصیل دکتری در امریکا – malekpourmie.com

    پاسخ
  19. جهت مشاوره در زمینه شرایط بورسیه تحصیلی دانشگاه هاروارد آمریکا. از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۷۰۷۰۵۰۱۸-۰۲۱ تماس بگیرید . شماره تماس از خطوط همراه اول ۹۹۲۲۵۵۹۵ . پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل شرایط بورسیه تحصیلی دانشگاه هاروارد آمریکا

    پاسخ
  20. شرایط تحصیل در آمریکا. Study in America. از دلایل اصلی که دانشجویان بین المللی اقدام به تحصیل در آمریکا و دریافت ویزای تحصیلی این کشور می نمایند می توان به سیستم آموزشی، امکانات رفاهی ایده آل، سطح بالای زندگی و همچنین تحصیل در … شرایط تحصیل در آمریکا آپدیت 2020

    پاسخ
  21. شرایط تحصیل در مدارس آمریکا . 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 5.00 (1 Vote) توضیحات دسته: مهاجرت به آمریکا. بسیاری از خانواده ها مایلند فرزندشان در مدارس امریکا یا اروپا با سیستم آموزشی قوی و پیشرفته تحصیل کند و از امکانات فوق العاده این مدارس … شرایط تحصیل در مدارس آمریکا

    پاسخ
  22. در نظر داشته باشید که شما برای مهاجرت به آمریکا از طریق شرایط خاص در واقع به صورت موقت وارد خاک این کشور می شوید و موظف هستید در طول دوره مشخص در این کشور مانده و سپس کشور را ترک نمایید.اقامت آمریکا با اجاره خانه از دیگر … مهاجرت به آمریکا – اقامت آمریکا | GO2TR

    پاسخ
  23. هزینه تحصیل در آمریکا چیزی در حدود 30 تا 35 هزار دلار در سال است و میزان هزینه زندگی،گرچه با توجه به شهر،ایالت و سبک زندگی فرد متغیر است ولی میتوان مبلغی در حدود 800 تا 1000 دلار را برای زندگی یک فرد در طول یکماه در آمریکا … تحصیل در آمریکا – موسسه مهاجرتی توسعه گران مهر

    پاسخ
  24. تحصیل پزشکی در ایالات متحده آمریکا یکی از گران ترین ها در جهان است. با توجه به اینکه هیچ کمک مالی برای دانشجویان بین المللی در دسترس نیست، دانشجوی متقاضی باید ثابت کند که حدود 25.000 دلار در سال دارایی نقدی دارد. تحصیل پزشکی در آمریکا – موسسه مهاجرتی و اعزام دانشجو میرداماد

    پاسخ
  25. شرایط تحصیل در آمریکا در مقاطع مختلف تحصیلی . شرایط تحصیل در آمریکا . امروزه هزاران داوطلب آمریکا را با هدف بهره مندی از بالاترین سطح کیفیت آموزشی، به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب می کنند. وجود بهترین دانشگاه های جهان در … تحصیل در آمریکا – شرایط گرفتن پذیرش آمریکا در مقاطع مختلف …

    پاسخ
  26. معرفی شرایط و چگونگی اخذ ویزای تحصیلی آمریکا. به طور کلی، متقاضی اخذ ویزای دانشجوییِ آمریکا باید واجد دو شرط زیر باشه:. توانایی مالی لازم جهت پوشش هزینه های زندگی و تحصیل در آمریکا رو داشته باشه. تحصیل در آمریکا در سال 2020 (از هزینه های تحصیل تا ویزا …

    پاسخ
  27. تحصیل در دانشگاه پرینستون آمریکا با معرفی کامل شرایط فوق العاده آن در سال 2020. این مقاله شما را در انتخاب مناسبترین دانشگاه آمریکا برای خود کمک خواهد کرد. تحصیل در دانشگاه پرینستون آمریکا + چک لیست مدارک و هزینه …

    پاسخ
  28. شرایط پذیرش در دانشکده های پزشکی و دندانپزشکی امریکا در اکثر این دانشکده ها پس از گذراندن یک دوره کارشناسی علوم پایه به عنوان دوره پیش پزشکی ) 4 ساله برای رشته های پزشکی و 3 ساله رشته های دندان پزشکی (و سپس در آزمون mcat/dcat و … شرایط تحصیل پزشکی در امریکا و کانادا – مشاوره تحصیلی هیوا …

    پاسخ
  29. شرایط تحصیل در آمریکا. کشور آمریکا یکی از بهترین سیستم های آموزشی دنیا را داراست. ایالات متحده آمریکا دارای بهترین کالج ها و دانشگاه ها با بهترین رتبه هاست و مدارک تحصیلی کارشناسی،کارشناسی ارشد، دکتری که از دانشگاه های … ویزای تحصیلی آمریکا 2020

    پاسخ
  30. شرایط تحصیل در آمریکا. کلیه افراد در آمریکا از ۶ سالگی تحصیل را شروع می کنند و بعد از سپری نمودن مقطع ۱۲ ساله، تحصیلات متوسطه آن ها تمام می شود و بعد می توانند مدرک ib که معادل دیپلم این کشور می باشد را دریافت کنند. در کشور … شرایط تحصیل در آمریکا – iranpaper.ir

    پاسخ
  31. 1.7 / 5 ( 3 امتیاز ) چنانچه در پی اخذ پذیرش پزشکی یا دندانپزشکی هستید و می خواهید اطلاعات مناسبی برای تحصیل پزشکی و دندانپزشکی از پایه یا در مقطع تخصص اخذ نمایید ٬ در ادامه همراهی کنید . چنانچه تمایل دارید جهت ادامه تحصیل … اخذ پذیرش پزشکی و دندانپزشکی در اروپا و امریکا | مشاوره …

    پاسخ
  32. تحصیل در مقطع لیسانس در آمریکا. در این مقاله می پردازیم به بحث تحصیل در مقطع لیسانس در آمریکا با موسسه مهاجرتی آوات همراه باشید. هرگاه نگاهی به لیست برترین دانشگاه های سال دنیا بیندازید؛ امکان ندارد که اسامی دانشگاه های … تنها با 3 شرط می توان در مقطع لیسانس در آمریکا تحصیل کرد …

    پاسخ
  33. همه چیز در مورد هزینه و شرایط تحصیل در دانشگاه های ایالات متحده آمریکا موسسه بین المللی تحقیقاتی qs جدیدترین رتبه بندی دانشگاههای جهان رو منتشر کرد. از 5 دانشگاه برتر جهان، 4 دانشگاه … هزینه و شرایط تحصیل در آمریکا :: قوانین مهاجرت به امریکا

    پاسخ
  34. شرایط تحصیل در آمریکا برای دانشجویان فرصتی ارزشمند محسوب می گردد زیرا دانشگاه های این کشور در صدر معتبرترین مراکز آموزشی هستند. هزینه های تحصیل در آمریکا اگر چه ممکن است زیاد باشد، اما بورسیه های تحصیلی و وام های بلند … شرایط تحصیل در آمریکا – parsmohajerat.com

    پاسخ
  35. به مرکز مشاوره جهت ادامه تحصیل در دانشگاه ها و کالج های آمریکا خوش آمدید. این سایت اختصاصا برای ادامه تحصیل در کالج ها و دانشگاهای آمریکا است.لطفا برای اطلاعات در زمینه تحصیل در کالج ها و دانشگاههای انگلستان اینجا کلیک … ادامه تحصیل در دانشگاه ها و کالج های آمریکا

    پاسخ
  36. صفر تا صد تحصیل در آمریکا 2020 (همه مواردی که باید بدانید) Reviewed by آتیه آفرینان ایرانیان on Mar 22 Rating: 5.0 تحصیل در آمریکا تیم آتیه آفرینان ایرانیان در مقاله بورسیه تحصیلی میخواهد به شرایط و چگونگی ویزای تحصیل آمریکا بپردازد و … صفر تا صد تحصیل در آمریکا 2020 (همه مواردی که باید بدانید …

    پاسخ
  37. شرایط تحصیل در آمریکا در مقطع دکتری . افرادی که قصد تحصیل در این مقطع در کشور آمریکا را دارند می بایست دارای یک لیسانس ۴ ساله و فوق لیسانس ۲ ساله از دانشگاه های ایران باشند. مدارک مورد نیاز برای اخذ پذیرش تحصیلی در مقطع … شرایط تحصیل در آمریکا – تحصیل در آمریکا با مدرک دیپلم …

    پاسخ
  38. سالانه دانشجویان ایرانی بسیاری برای ادامه تحصیل در مقطع ارشد (Master) و یا دکترا (Ph.D.) و نیز فرصت مطالعاتی (J) در دانشگاه های آمریکا اپلای ( ثبت نام جهت دریافت پذیرش) می نمایند. شرایط تحصیلی در … ویزای تحصیلی آمریکا | VISA4EDU | تحصیل در آمریکا

    پاسخ
  39. تحصیل دکترا در آمریکا با بورس تحصیلی گزینه شمار ۱ دانشجویان ایرانی برای تحصیل در این کشور است. آيلتس ۶.۵ به بالا و جی آر ایی خوب نیاز دارید و cv-sop جذاب. تحصیل دکترا در آمریکا و ۲۰ نکته مهم برای دریافت بورسیه …

    پاسخ
  40. تحصیل در آمریکا در سال ۲۰۲۰ ، مهاجرت به آمریکا از طریق تحصیل و اخذ اقامت و تابعیت آمریکا از طریق تحصیل در دانشگاههای این کشور در این مقاله مورد تحلیل و بررسی علمی قرار می گیرد.شرایط سنی تحصیل در آمریکا چگونه است؟ تحصیل در آمریکا 2020 ( بررسی شرایط سنی و هزینه ادامه تحصیل )

    پاسخ
  41. تحصیل رایگان در آمریکا Reviewed by Tel: 021-882 882 00 on Jan 22 Rating: 5.0 تحصیل رایگان در آمریکا – مشاوره و اعزام دانشجو به آمریکا – مشاوره لیگال اپلای تحصیل رایگان در آمریکا : تحصیل برای کسانی که در آمریکا گرین کارت (Green Card) دارند از نظر … تحصیل رایگان در آمریکا – مشاوره و اعزام دانشجو به آمریکا …

    پاسخ
  42. شرایط و الزمات تحصیل پزشکی در آمریکا. شرایط تحصیل پزشکی در آمریکا ممکن است با توجه به تخصص متقاضیان متفاوت از هم باشد. در مجموع، تحصیل پزشکی در ایالات متحده در حدود 11 سال طول می کشد تا متقاضی بتواند مجوز کار پزشکی خود را … تحصیل پزشکی در آمریکا – ( نمونه آزمون ورودی MCAT و USMLE)

    پاسخ
  43. تحصیل در آلمان (راهنمای اخذ پذیرش تحصیلی) کشور آلمان با بیش از ۴۰۰ مرکز آموزش عالی و بیش از ۲ میلیون دانشجوی داخلی و خارجی یکی از قطب‌های علمی جهان و مقصدی با فرصت‌های منحصر به فرد برای اخذ پذیرش تحصیلی است. تحصیل در آلمان – دریافت پذیرش تحصیلی از آلمان | نیلگام …

    پاسخ
  44. شرایط تحصیل در آمریکا در مقطع دکترا: دوره دکتری در آمریکا معمولا بین 4 تا 6 سال بطول می انجامد اما ممکن است بر اساس سوابق و شرایط تحصیلی دانشجو و یا به صلاح دید استاد و مشاور این مدت طولانی تر شود. اخذ پذیرش دکتری با فوق … STUDY ABROAD AGENCY – شرایط تحصیل در آمریکا

    پاسخ
  45. شرایط تحصیل رایگان در کانادا. آیا قصد ادامه تحصیل در کانادا را دارید؟ آیا میخواهید بدانید چطور میتوانید به عنوان دانشجوی بین المللی واجد شرایط تحصیل رایگان در کانادا شوید؟ از آنجا که در کانادا هیچ کالج یا دانشگاهی بدون … تحصیل رایگان در کانادا | مرکز مشاوره حقوق ایران

    پاسخ
  46. تحصیل در آمریکا همواره کانون توجه علاقه مندان به تحصیل در خارج از کشور بوده است . دانشگاه های آمریکا و همچنین سایر مراکز آموزشی آن سرآمد دانشگاه های برتر دنیا هستند و تقریبا تمامی رشته های دانشگاهی را پوشش می دهند . تحصیل در آمریکا | شرایط تحصیل در آمریکا – گروه راد

    پاسخ
  47. تحصیل در دانشگاه هاروارد آمریکا ، مهاجرت به آمریکا از طریق تحصیل ، شرایط پذیرش دانشگاه هاروارد و اخذ اقامت و تابعیت آمریکا از طریق تحصیل در این مقاله مورد تحلیل و بررسی علمی قرار می گیرد. شرایط اپلای برای دانشگاه … تحصیل در دانشگاه هاروارد آمریکا 2020 ( چگونه به دانشگاه …

    پاسخ
  48. هزینه‌های تحصیل در آمریکا برحسب رشته و دانشگاه متفاوت است؛ که در بحث هزینه به آن می‌پردازیم. شرایط و مدارک پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد برای تحصیل در آمریکا. معدل لیسانس حداقل 14; رزومه یا cv تحصیل در آمریکا : آشنایی با شرایط و دانستنی های لازم جهت …

    پاسخ
  49. شرایط تحصیل پست دکترا در آمریکا. متقاضیانی که در حال سپری نمودن سال آخر مقطع دکترا هستند یا در حال حاضر مدرک phd را در رشته مورد نظر در دست دارند، می توانند نسبت به پذیرش جهت تحصیل پست دکترا در کشور آمریکا اقدامات لازم را … تحصیل پست دکترا در آمریکا – سفیران سروش سعادت

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید